Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Pystyykö kaikki olemaan huomenna paikalla klo 21.00 ja heti kun olen liittynyt huoneeseen niin alettaisiin kisaamaan sillä minulla ei ole aikaa kuin max tunti. Kiire johtuu siitä kun sisko lähti eilen kaverinsa kanssa viikoksi turkkiin ja minun pitää nukkua yöt hänen tykönä koiran kanssa (päivät koira on vanhemmilla) ja pitää hakea koira suht ajoissa kun vanhemmat menee aamulla töihin. Toinen vaihtoehto on että kisaa aloitetaan vasta klo 21.30 jotta ehdin laittaa varusteet kuivumaan ja hakea siskon koiran omaan kämppään kisan ajaksi.

Eikös 21:30 ole kaikkien kannalta parempi ? Varmaan myös sun.

Mulle on ihan sama kumpi tehdään mutta mun pitää tietää mitä teen kun tulen kotiin eli kisaanko ensin ja haen koiran sitten vai toisinpäin. Jos aloitetaan 21.30 niin yritän tulla mahdollisimman nopeasti linjoille ettei mene liian myöhäiseksi niin pääsette virkeenä aamulla töihin tai kouluun.

Mulle on ihan sama kumpi tehdään mutta mun pitää tietää mitä teen kun tulen kotiin eli kisaanko ensin ja haen koiran sitten vai toisinpäin. Jos aloitetaan 21.30 niin yritän tulla mahdollisimman nopeasti linjoille ettei mene liian myöhäiseksi niin pääsette virkeenä aamulla töihin tai kouluun.
Eiköhän tuo 21.30 ole parempi, ettei sun tarvitse sitten kisaa keskeyttää tämän takia. Teen vaikka servun siinä klo. 21.15 ja odotellaan ihan rauhassa, että pääset linjoille.

Voisin kans liittyä varakuskien kirjoon, lisätkää meikäläinen listalle ja viestiä saa laittaa jos ukkoja tarvitaan.

Joudun valitettavasti jättämään tämänkin kisan väliin mutta keskiviikkona taas mukana.

EDIT: Tai voisinkin ehkä päästä koska tuo netti näyttäisi nyt toimivan. Viime aikoina se on pätkinyt aika paljon.

Voisin kans liittyä varakuskien kirjoon, lisätkää meikäläinen listalle ja viestiä saa laittaa jos ukkoja tarvitaan.
Joo pistän sut varakuskiksi, ja tänään olisi yhdelle varakuskille paikka Red Bullilla.

Vetomiehet, Iso-Britannia

Hernerokka

Paalu: karppane

1. karppane
2. Jaba82
3. Suomi-Rampa
4. SuomiFIN
5. Martti93
6. teppoil
7. Olvi-
8. Qolazor
9. Tomperton
10. JuhohFin

Player9

Paalu: karppane

1. karppane
2. Suomi-Rampa
3. Jaba82
4. SuomiFIN
5. teppoil
6. Martti93
7. Tomperton
8. Olvi-
9. JuhohFin
10. jontsa93

Eiköhän tuo 21.30 ole parempi, ettei sun tarvitse sitten kisaa keskeyttää tämän takia. Teen vaikka servun siinä klo. 21.15 ja odotellaan ihan rauhassa, että pääset linjoille.

Voidaan sittenkin ajaa tämän päivän kisa normaalin aikataulun mukaan sillä vanhemmat käy illalla viemässä koiran siskon työ valmiiksi niin ei ole enää kiirettä ajamisen suhteen. Lähden linjoilta heti kisan jälkeen mutta koira pärjää kisan aijan yksin. Pitää katsoa keskiviikon kisaa vielä alkuviikosta mutta uskoisin että pystyn ajamaan sen aikataulun mukaan mutta varmistan asian vielä ennen kisaa.

Voidaan sittenkin ajaa tämän päivän kisa normaalin aikataulun mukaan sillä vanhemmat käy illalla viemässä koiran siskon työ valmiiksi niin ei ole enää kiirettä ajamisen suhteen. Lähden linjoilta heti kisan jälkeen mutta koira pärjää kisan aijan yksin. Pitää katsoa keskiviikon kisaa vielä alkuviikosta mutta uskoisin että pystyn ajamaan sen aikataulun mukaan mutta varmistan asian vielä ennen kisaa.
Joo hyvä, päivitän etusivulle.

.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................:mad:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mun puolesta Martti voitaisiin palauttaa tuloksiin sille sijalle missä hän oli. Mitä sanoo tuomaristo? Kuitenkin suunnilleen viimeinen kierros yli tunnin uurastuksen jälkeen.

Kerraki sai ajaa kilpaa koko kisan. Ekalla stopilla ajoin aivan martin perässä kiinni varikolle, martin auto hidastaessaan hidasti minunkin auton aivan nollille ja kiihdytys oli taas bugista. Siinä sitten tikkarimiehen päästäessä meitsiä pois antaa hän jontsan ajaa edelleni, ja häntähän olin 2-3sec tai enemmän ennen stoppia edellä. Vähän harmittaa tuommoinen :(

Teppoil siinä kun jarruttaessa ajoin ohitsesi jonkun kierroksen lopussa, spinnasitko omia aikojasi vai tuliko meillä jotai kontaktia? :confused:

Koska Martti ajoi yli 90% kisasta, hän saa sijoituksen ollen kilpailun 10. Eli yksi piste.

Yllättävän hyvin kulki Silverstonessa. Yleensä ollut pelkkiä vastoinkäymisiä.

Oli kyllä vauhti harvinaisen hukassa ekalla kierroksella, porukkaa lappas ohi oikealta ja vasemmalta, joten päätin sitten mennä heti käymään varikolla. Mukavaa tuo yksin ajaminen, ei ainakaan tuu törmättyä keneenkään. Olvi sentään hiillosti loppupuolella kisaa, mutta onneksi ei päässyt ohi. :)

Oli kyllä vauhti harvinaisen hukassa ekalla kierroksella, porukkaa lappas ohi oikealta ja vasemmalta, joten päätin sitten mennä heti käymään varikolla. Mukavaa tuo yksin ajaminen, ei ainakaan tuu törmättyä keneenkään. Olvi sentään hiillosti loppupuolella kisaa, mutta onneksi ei päässyt ohi. :)

Teppoil kävi meikäläistä hiillostaa nii piti luopua susta :(

Ylös Bottom