Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Iso-Britannia, Silverstone 3|15

f1onlinetuloksett.jpg

Eikä, juuri kun olisi ollut rata jossa olisin pysynyt radalla edes vähän paremmin kuin aikaisemmissa kisoissa, mutta piti juuri tulla este. Onneksi on vielä kautta jäljellä. Sitten vaa harjoittelemaan Jongjangia:D

Mikäköhän kaikilla on tuota Koreaa vastaan :D Ihan hyvä rata se on mun mielestä.

Mulla meni eilen just ennen kisaa nettiyhteys, tuli vasta äsken netti takas.. :(

Onse jännä kun HRT:ta "luulee" hitaammaksi.. Virginillä 1:39:1~, lotuksella 1:39:6~, HRT:lla ei päässyt edes alle 1:40:2 :confused:

Vissiin tuo auton hienous vaikuttaa meikäläisen vauhtiin :D

No minkä hel**tin takia karppasella on sitten Lotus ;) eikös tälle formulakuninkaalle pitäisi antaa kaikkein hitain auto. :)

PS3:lle on tullut uusi päivitys, joten suosittelen asentamaan sen hyvissä ajoin ennen kisaa.

Vetomiähet, Korea

Hernerokka

Paalu: Jaba82

1. karppane
2. Jaba82
3. SuomiFIN
4. Olvi-
5. Tomperton
6. teppoil
7. jontsa93
8. Suomi-Rampa
9. JuhohFin
10. qolazor

Player9

Paalu: SuomiFIN

1. karppane
2. SuomiFIN
3. Olvi-
4. Jaba82
5. NonRunner
6. Tomperton
7. teppoil
8. Suomi-Rampa
9. jontsa93
10. JuhohFin

Olen kattomassa Suomi-Slovenia U21 peliä. En välttämättä oo kotona viel 21:20, viimeistään 21:30 pitäis olla. Koitan tulla niin nopeasti ku pääsen.

Ihan hyvä rata, mutta aina mulla menee siellä jokin pieleen.

Kuten sanottu. Aika-ajoissa ehdin ajaa pari kierrosta, kunnes auto karkasi viimeisessä mutkassa käsistä ja lensin seinään. Kisassa oli hyvä vääntö Tompertonin kanssa menossa, mutta toiselle varikkopysähdykselle tultaessa ajoin liian kovaa varikolle eikä auto enää taittunut siitä vauhdista, jolloin posautin suoraan varikkomuuriin ja pelit seis.

Ylös Bottom