Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Voi piipin piin piip kun peli p.......ä. Kolmenneksi viimeisellä kierroksellä toisen sektorin nopean shikaanin jälkimmäisessä mutkassa oikea eturengas hieman liikaa kanttarin päälle --> rengas puhki ja pitkäksi. Sitten kun pääsin vasemmalle kääntyvään neulansilmään (mutka 9) asti niin menin eturenkaat lukossa pitkäksi ja kun tulin takaisin radalle niin hylättiin vaarallisesta ajosta vaikka ketään ei ollut lähelläkään. Kisan aikana olin jo ajanut monta kertaa samalla tavalla nopeista mutkista (mutkat 5 ja 6) kanttarien päältä ja myös aika-ajon aikana muutaman kerran eikä tapahtunut mitään. Ilman tätä episodia olisin ollut viides kun eteenpäin oli noin 20 sekunttia ja taakse päin noin 5-8 sekunttia.

Kerrankin kisa olisi sujunut ilman kolareita vaikka ekassa mutkassa oli kolari lähellä mutta onneksi löytyi tarpeeksi iso reikä jotta pääsin joukon läpi ilman osumaa. Ajoon löytyi hyvä rytmi kymmenen kierroksen ja virheitä ei tullut (paljookaan) sekä varikkotaktiikka toimi (pysähdykset 9 ja 18 kierroksilla) mutta sitten peli pilaa kaiken ja vajaan tunnin urakka viemäristä alas.

Muuten toimiiko mikki oikein jos sen laittaa päälle kesken kisan? Keskeytykseni jälkeen laitoin mikin päälle ja sanoin että rengas meni puhki mutta ette tainneet kuulla sitä ja muutenkin peli väittää sekunnin kahden välein että puhuisi jotain vaikka ei sano mitään eikä sieltä taida ääntä kuulua läpi.

Pitää varmaan netistä kattoa vähän noita ratakohtaisia säätöjä ja koklata et miten toimii.. :D Mites muuten on, kuinka moni täällä käyttää jotain säätöjä?

Suurin osa varmaan käyttää jotain netistä otettuja setuppeja, tai sitten joku on saattanut ihan itsekkin taikoa.

@Juho, joo en ainakaan itse kuullut mitä sanoit, millainen viritelmä sulla sitten on siellä?

@Juho, joo en ainakaan itse kuullut mitä sanoit, millainen viritelmä sulla sitten on siellä?

Ihan sonyn oma mikki joka oli kisan alkaessa pois päältä ja kun keskeytin niin laitoin siihen virran päälle. Ilmeisesti joko peli tai pleikkari ei jostain syystä rekisteröi mikkiä oikein vaikka psn:n valikoiden mukaan yhteyden pitäisi olla päällä kun avaa yhteys on harmaalla eikä sitä pysty valitsemaan ja lopeta yhteys on valkoisena. Jossain aikaisemmassa kisassa puhe tuli läpi kun olin pistänyt mikin päälle ennen huoneeseen liittymistä.

Pystyykö jostain säätämään sitä kuinka lujaa muiden puhe kuuluu omissa kuulokkeissa sillä varsinkin kun ajaa formulalla pitkää suoraa ja moottori huutaa kovaa ja korkealta niin muiden puhe hukkuu moottorin äänen alle jolloin siitä ei tahdo saada selvää. Yksi keino on säätää pelin valikoista pelin ääniä pienemmällä ja sitten pistää vahvistinta kovemmalle jotta pelin äänien kanssa samaan lopputulokseen ja muiden puhe luulisi kuuluvan lujempaa kuin ennen.

Malesia, Kuala Lumpur 5|15

f1onlinetulokset.jpg

Nyt Rampa nostetaan Liikkuvat Shikaanit takaisin taisteluun ottamalla "kaksoisvoitto"!

Vetoäijät, Kiina

Hernerokka

Paalu: karppane

1. karppane
2. Jaba82
3. Suomi-Rampa
4. Olvi-
5. teppoil
6. Martti93
7. SuomiFIN
8. Tomperton
9. jontsa93
10. JuhohFin

Player9

Paalu: karppane

1. karppane
2. Suomi-Rampa
3. teppoil
4. Jaba82
5. Olvi-
6. SuomiFIN
7. Tomperton
8. Martti93
9. JuhohFin
10. jontsa93

Omat varikkokäynnit:
Kierroksella 6 rengasrikon seurauksena uusi setti välikelin pyöriä.
Kierroksella 10 kova rengassetti alle ja sillä kisan loppuun asti.

Ei huolta, kyllä mä osaan edelleen laskea. :D

Voi räkä! Jos olisin tajunnut, että Teppoil ja Runner ovat jo tehneet stoppinsa, olisin yrittänyt kovempaa ohi. :(

Omat varikkokäynnit:
Kierroksella 6 rengasrikon seurauksena uusi setti välikelin pyöriä.
Kierroksella 10 kova rengassetti alle ja sillä kisan loppuun asti.

Ei huolta, kyllä mä osaan edelleen laskea. :D
Jep, mulla oikeastaan sama. Kierroksella 8 sadekelin pyörät alle kun välikelit ei tahtonu enään pitää, ja sitten joku 5 kierrosta myöhemmin kovat alle.

Hieno kolmossija, aikamoista kamppailua teppoilin kanssa siinä 2-4 sekunnin etäisyydellä :) Ja Jaban kanssa lopussa :)

Vähän liikaa kyllä erot venähtivät tänään. Eipä oikein ollut mahdollisuuksia karppasen voittamiseen, eikä takanaankaan ollut kukaan hiillostamassa. No, "voitto". :o

Etusivu päivitetty.

Pahoittelut tästä sekoilusta, en tiedä mikä siihen oikein tuli, mutta päästiin ainakin kunnialla maaliin :)

Kisa meni jälleen kerran lähes kokonaan yksin ajellessa. Alussa näki muitakin ekoihin varikkokäynteihin asti ja eka oma pysähdys osu todella hyvin kohdalleen kun kierroksella 9 olin takasuoran alussa kun sade loppu ja suoran jälkeen rata oli jo kuiva niin ei muuta kun suoraan varikolle vaihtamaan pehmeät renkaat alle ja uudet pehmeät 19 kierroksen jälkeen. Pahoittelut williams-kuskille (leejuhlee?) kun osuin kolmannella kierroksella hieman ennen takasuoraa perään.

En tiedä mikä siinä on kun aina menee vähintään aika-ajo ja kisasta 10-15 kierrosta ennen kuin ajo alkaa sujumaan kunnolla. Siitä todisteena kisan loppupuolella ajettu 1.35.959 joka on noin 1,2 sekunttia aika-ajon aikaa nopeampi ja alun sateessa tuli jäätyä karppaselle kahdeksan kierroksen aikana reilun minuutin. Pitää vissiin ajaa täyspitkä reenikisa juuri ennen sunnuntain kisaa jos alkaisi ajo sujumaan alusta asti kunnolla. Onneksi seuraavaksi on ajettavampi rata kuin tämä kiinan stop and seis rata jota en opi ikinä ajamaan kunnolla vaikka kuinka paljon reenaisi.

Ylös Bottom