Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 5

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Karppasen palvelin taitaa jotenkin bugailla. Jaban kanssa käytiin ajamassa brasiliaa, niin ajat olivat itsellä 1:10:2+, equalilla kokeiltiin niin 1:08:6+. Karppasen kanssa reenailtiin eilen, niin tuli juuri noita 1:08 aikoja, vaikka ennen peliä katsoin asetuksissa lukeneen "2010". Pitäisikö jonkun muun hostia pelit tästä eteenpäin, että varmasti olisi se 2010? Kiinassa ja malesiassa tod.näköisesti ollut equalilla.. :confused:

EDIT: Ja näyttäisi siltä, että ollut myös kausi 4:n japanissa, espanjassa ja abu dhabissa equal :mad:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Karppasen palvelin taitaa jotenkin bugailla. Jaban kanssa käytiin ajamassa brasiliaa, niin ajat olivat itsellä 1:10:2+, equalilla kokeiltiin niin 1:08:6+. Karppasen kanssa reenailtiin eilen, niin tuli juuri noita 1:08 aikoja, vaikka ennen peliä katsoin asetuksissa lukeneen "2010". Pitäisikö jonkun muun hostia pelit tästä eteenpäin, että varmasti olisi se 2010? Kiinassa ja malesiassa tod.näkösesti ollut equalilla.. :confused:

Joo, kiinassakin Rampalla taisi parantua n. 2 s kierrosaika, kun vaihdettiin minun servulta Karppaselle. Lienee testauksen paikka ennen kisaa ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Joo, kiinassakin Rampalla taisi parantua n. 2 s kierrosaika, kun vaihdettiin minun servulta Karppaselle. Lienee testauksen paikka ennen kisaa ;)

Niinpä. Oli jännää kyllä huomata tuolla Kiinassa, kun auto yhtä-äkkiä kulkikin rajoitinta vasten tuolla pitkällä suoralla. Tuohon syytä mietin myös itsekkin silloin.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Joo mä olen todella pahoillani tällaisesta huolimattomuudesta, se on ollut väärin muita kohtaan ja ties millaisia tuloksia noista kahdesta kisasta olisi tullut, jos olisin edes viitsinyt tarkistaa asetukset kunnolla. Joten tämän takia olen päättänyt hylätä itseni tästä sarjasta.

Ehdotan, että joko Kiina ja Malesia ajetaan uudestaan tai ne tulokset poistetaan lopullisista pisteistä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

+1 uudelleen ajamiselle, mutta sitten pitäisi kaksi kilpailua karsia lopusta pois.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Nyt Karppane lopetat ton itsesäälissä kierimisen ja jatketaan kautta normaalisti. Itseäni ei huvita ainakaan ajaa uudestaan mitään kisoja. Asetukset vaan jatkossa kuntoon.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Nyt Karppane lopetat ton itsesäälissä kierimisen ja jatketaan kautta normaalisti. Itseäni ei huvita ainakaan ajaa uudestaan mitään kisoja. Asetukset vaan jatkossa kuntoon.
Ei tässä nyt mitään kieritä, vaan ihan asiaa puhun. Arvaa vaan olisinko antanut jonkun muun jatkaa tässä tilanteessa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Miksei voida vaan nollata pisteet ja restartata kausi Brasiliasta? Ja sä karppane et lähe mihinkään! :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Hehe turhaa heitin draamaa ilmaan, kun piti lähteä treeneihin ja leffaan :D en kai mä nyt hyvistä asemista lopettaisi kautta kesken ;).
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Parasta mahdollista kierrosta koko kisan läpi (ensimmäistä kierrosta lukuunottamatta) kunnes on muuan red bull ensimmäisessä mutkassa keskellä tietä, eikä ehdi mitenkään väistämään. Drive through penalty ja siipi osittain rikki ja viidennensijan haaveet kankkulankaivoon.

Ja karppanen tulee meseen keulimaan:

Olvi sanoo (22:25):
heh
kivat redbulille
Tuomas sanoo (22:26):
ei kai vituta................... :)
Olvi sanoo (22:26):
hieman
Tuomas sanoo (22:27):
no vooooooooi.................... :)
Olvi sanoo (22:27):
jahas
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Ferrari ei vaan suostu kulkemaan. :( Ajettavuus on hyvä mutta suoravauhdissa häviää kaikille sarjan autoille.. Tietäiski mikä on vikana.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Ferrari ei vaan suostu kulkemaan. :( Ajettavuus on hyvä mutta suoravauhdissa häviää kaikille sarjan autoille.. Tietäiski mikä on vikana.

Välitykset aika suuressa roolissa. Mä ainakin pyrin löytämään aina hyvät välitykset, että pääsee suoralla kovaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Brasilia, Interlagos 7|15

f1onlinetulokset.jpg
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Välitykset aika suuressa roolissa. Mä ainakin pyrin löytämään aina hyvät välitykset, että pääsee suoralla kovaa.

No juu varmaan, mut silti kyl luulis et ihan normiasetuksillakin Ferrari kulkis vähä paremmin.. :rolleyes: No mut ei tää nyt niin vakavaa oo, toivottavast sit viimeistään 2011-versiossa kulkis. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

No juu varmaan, mut silti kyl luulis et ihan normiasetuksillakin Ferrari kulkis vähä paremmin.. :rolleyes: No mut ei tää nyt niin vakavaa oo, toivottavast sit viimeistään 2011-versiossa kulkis. :)

Joo, siellähän on niitä nopeuksia säädetty ettei autot mene "ylikovaa" :D 2010:ssahan varmaan kulkee 365-370 nopeimmillaan..
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Paalupaikka, joten aika-ajoihin täytyy olla tyytyväinen. Kisassa karppane pääsi ekoilla stopeilla ohi. Köröttelin sitten loppukisan muutaman sekunnin sisällä, mutta en päässyt iskuetäisyydelle.
 
Ylös Bottom