Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 5

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Huh, menipähän tiukoilla :D mut joo tosiaan, ajoin koko kisan cruisella..
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Ärsyttäähän se kun käy huonoa tuuria näiden peräänajojen kanssa, mutta eipä tuolla sen väliä. Onnea samille, joka nippa nappa onnistui pitämään ykkössijansa :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

"Hyvin meni" :D Kisaan oli bugannu kuvakulma ratin taakse (yhtään kisää en ole näin ajanut) bonuksena siihen kameran vaihtonappi ei ollut bindattuna mihinkään :cool: Ekassa mutkassa annan liukua vähän pidemmälle enenn kääntöä, saan kaksi autoa perääni.. Siipi irti, rengas puhki ja vielä takasiipi keltaiselle :) Kierroksen ja varikkostopin jälkeen kärkeä perässä 1min 5sec... Tänään olisi varmaa riittänyt rahkeet kunnon sijoitukseen..
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Joopa joo. Force Indialla hävisin n. 7s/varikkokäynti, joten kovaa joutu yrittämään, jos aikoi aina takaisin kärkeen. Kruunaus taistelulle tuli vielä viimeisellä kierroksella, kun bensa loppui ja Tomperton pääsi kuittamaan. Tomppa taisi kyllä saada alussa kyseenalaisen rangaistuksen, joten taisi olla ansaittu podium miehelle :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Kisan alussa olin vähän liian aggressiivinen --> Drive through penalty.. Sinne meni haaveet. :D

Edit: No olin mä sentään kolmas, kiitos Jaban epäonnen.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Kisa alkoi loistavasti osaltani olin jopa kuudentena mut sitte 4 sanaa: MINÄ VIHAAN VALENCIAN VARIKKOA. Eihän tuossa kerkiä laittaa rajotinta päälle=läpiajorangaistus menen suorittamaan ja auto ohjataan ruutuun näin kävi kolme kertaa ennen uin onnistui. Nyt jo kadun että päästin karppasen ohi vikas mutkas ku olisin voinu viel saaha juhon kii.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Tervetuloa sam1q!

Kiitos kiitos !

Omasta kisasta sen verran voin sanoa, että se oli karmea pettymys. Heti ekalla kiekalla tulee penaltia, kun väistin muutamaa kaveria mutkan 10 jälkeen radan ulkopuolelle. Sitten tuli pari kertaa törmättyä kakkosmutkassa seinään. Noh, piste tuli kotiin mutta siitä en ole ylpeä.

Melbournessa sitten kovat piippuun ja metsästelemään parempia sijoituksia.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Alussa tuhatta ja sataa perään, ja loppukisa sitten olvin ja muiden kohtalontovereiden kanssa lähietäisyydellä aina bensan loppuun asti.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Alussa tuhatta ja sataa perään, ja loppukisa sitten olvin ja muiden kohtalontovereiden kanssa lähietäisyydellä aina bensan loppuun asti.

Hajosko sulla mitää siinä ekassa mutkassa? Hirveän tuskaista köröttelyä oli mulla koko kierros rikkinäisen auton kanssa :(
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Eurooppa, Valencia 8|15

f1onlinetulokset.jpg
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Kukas sielä meihi ees törmäs? :confused:

Taisin olla minä. Valuin sen ensimmäisen mutkan vähän leveäksi kun joku töytäisi melko voimakkaasti vaihdelaatikkoon. Sitten kun koitin vielä pelastaa radalle niin siinä olitte vierekkäin nokat vallissa. Harmi että tuhosin autojanne rytäkässä. :(

Itselle aika tuuri 5. sija kun Juholta ja Rampalta loppui bensa lopussa ja pääsin molempien ohi.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Taisin olla minä. Valuin sen ensimmäisen mutkan vähän leveäksi kun joku töytäisi melko voimakkaasti vaihdelaatikkoon. Sitten kun koitin vielä pelastaa radalle niin siinä olitte vierekkäin nokat vallissa. Harmi että tuhosin autojanne rytäkässä. :(

Itselle aika tuuri 5. sija kun Juholta ja Rampalta loppui bensa lopussa ja pääsin molempien ohi.

Tais tulla meijän tallipomolta aikamoista ärjymistä :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

MCR on juuri erottanut bensantaktikkonsa.

McLirgin on erottanut bensataktikkonsa myös.

Oma kisa meni hyvin siihen asti kunnes bensa loppu. Olin lopussa viidentenä ja rampa muutaman sekunnin päässä takana ilmeisesti pehmeillä renkailla kun kavensi pikkuhiljaa eroa umpeen. Oli mahdollisuus hyvään sijoitukseen mutta bensan loppuminen oli osittain oma vika kun alensin moottorin tehoa liian myöhään.

On kyllä iso bensankulutus valeciassa kun noin seitsemän kierrossa ennen maalia alkoi vilkuttamaan keltasta ja reilu kaksi kierrosta jäljellä niin moottori alkaa yskiä hieman ennen viimeisen mutkan jarrua. Sen jälkeen vedin lähtösuoran vasempaan reunaan sivuun mutta en huomannut että on vielä kaksi kierrosta ja todennäköisesti menetin sen takia muutaman sijan verrattuna siihen kun olisin ajanut niin pitkään kun bensaa olisi riittänyt ja vasta sitten kruisaillut kierroksen jääneenä maaliin.

Minkä verran on bensaa keskimäärin jäljellä kun mittari alkaa vilkuttamaan keltasta? Itse sanoisin että radasta riippuen noin 5-7 kierrosta ennen kun bensa loppuu. Valenciassa on ilmeisesti pelin isoin bensankulutus kun toisilla radoilla joilla on ajettu näitä sarjan kisoja niin maalissa ei ole vilkkuttanut edes keltasta vaikka on ajanut koko kisan fast:illa ja nyt loppu bensa kaksi kierrosta ennen maalia enkä ollut ainoa jolle niin kävi.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Etusivu päivitetty.

Tuo bensankulutus Valenciassa on kyllä aivan naurettavaa, loppuiko peräti neljältä bensa viimeisillä kierroksilla?

Alussa oli taas hyvää vääntöä SuomiFIN:n, Tompertonin ja Jaban kanssa. Sitten pieni yhteentörmäys erotti meidät, mutta sattuuhan noita :p. En muuten suosittele kenelläkkään kipeänä ajamista, oli sen verran tuskaista puuhaa :D

Nyt suihkun kautta nukkumaan, gute nacht.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Etusivu päivitetty.

Kuskit on jakautunut aika hyvin kahtia "ykkös- ja kakkos-sarjaan"

Kun katsoo pistetaulukkoa niin jos malesiassa ei olisi rengas puhjennu ja tänään bensa olisi riittänyt maaliin asti (noissa menetetty 20 pistettä) niin olisi ollut mahdollisuus päästä vielä kärkiryhmään pisteissä mutta nyt olen ns. "kakkossarjan" kärjessä kahdella pisteellä.
 
Ylös Bottom