Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 5

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Oli melkoista draamaa nuo viimeiset kierrokset. Tallipomo naama punaisena huutaa (taas) varikkomuurilta kun Lörpän pojat antavat Jaban tulla mukaan taisteluun :o
Iskin ykköstä liian aikasin silmään neulansilmässä, niin lähti perä alta. 10+ kierroksen työ savuna ilmaan. Siinä sivussa jabakin vielä ohi, teki mieli jo ajaa seinään :mad:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

kunnes heti seuraavassa mutkassa joku virtuoosi tuli täysillä perään ja siinä rytäkässä jäin viimeiseksi.
Tämä virtuoosi oli qolazor :rolleyes:

Ja niin kauan sitä omaa riemua taas kestikin.. Vihdoin sain taas mahdollisuuden taistella kärkipaikoista, kun olin aika-ajojen kuudes ja parin ensimmäisen mutkan jälkeen kolmas. Mutta kas kummaa, ei kisaa ilman ettei joku kaasujalka ajaisi perään. Tämä kisa meni perseelleen heti alkutekijöissä, kun samiq ajoi suoraan kylkeen, heittäen mut juoksuhiekkaan ja samassa sitä oltiinkin kisan viimenen. Kiitos ja yöt hyvät. Nyt v.....tuttaa. :mad:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Huhhahei. Pienoisella onnen kantamoisella sain peräti toisen sijan, no tuurilla ne laivatkin seilaa. :) Vihdoinkin "oikea" kakkostila tällä Virginin romulla. :p

Pahoittelut Juholle siinä n. 10 kierroksen kolarista, en vain kerennyt enää väistämään. Sori.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Saksa, Hockenheim 10|15

f1onlinetulokset.jpg
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Oma kisa meni penkin alle ainakin aika-ajon suhteen. Miten voi joka kerta kun on parhaimmillaan ekan sektorin jälkeen 0.7 sekunttia omaa parasta edellä mutta toisen sektorin jälkeen on aina keskimäärin 0.2-0.4 sekunttia omaa aikaa hitaampia ilman isompaa virhettä? Mihin se sekuntti katoaa joka kerta?

Kisaan menin tekemään pienen säätömuutoksen jolloin autosta hävisi noin 10-20% pitoa. Meni ensimmäiset kymmenen kierrosta ennen kuin totuin autoon ja löysin uudet linjat ja jarrupaikat. En tiedä mikä mersua vaivaa mutta lopussa loppu jälleen bensa. Noin neljä kierrosta ennen maalia huomasin mittarin olevan keltaisella ja kaksi kierrosta oli jäljellä niin laitoin moottorin standartille ja viimeiselle kierrokselle lähdettäessä mittari näytti punasta --> moottori cruiselle mutta silti moottori alkoi yskiä stadion-alueelle tullessa ja pidemmässä kisassa bensa olisi loppunut ekaan mutkaan. Onneksi samiq oli tarpeeksi kaukana jotta pysyin kahdeksantena mutta jos olisi ollut vielä kierros lisää niin olisin ollut viimeinen. Ainoa lohtu on että qolazor ja samiq pysyi takana ja olen edelleen ns. kakkos-sarjan kärjessä.

Pahoittelut Juholle siinä n. 10 kierroksen kolarista, en vain kerennyt enää väistämään. Sori.

Ei mitään, taisin itse ajaa tilanteessa liikaa sisäkanttarin päältä jolloin vauhti oli normaalia pienempi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Etusivu päivitetty.

Kumma juttu, vaikka en Hockesta pidä lainkaa, niin silti kolmesta KonsoliFIN kisasta on tullut kolme voittoa. Not bad :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Jaahans.. Bahrain. Viime kisassa aika-ajoissa 1.54.542 sitä lähdetään rikkomaan :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Odotuksiin nähden tämä kisa meni paljon huonommin, kuin esim. Valencia. Aika-ajoissa oli jopa mahdollisuus, uskokaa tai älkää paalulle, mutta nopealla kierroksella loppuikin bensa ja siitä johtuen lähtöruutu tuttuun tapaan joukon häntäpäässä. Omaan piikkiin meni kyllä tämäkin taas. Kisan alussa olin n. sekunnin ajan toisena, mutta sitten ilmeisesti jontsa täräytti neulansilmässä perään ja tipuin vähän alaspäin. Kisassa renkaat kuluivat tuskallisen nopeasti ja osuin jarrutuksissa muutamiin autoihin, joten pahoittelut siitä. En saanut missään vaiheessa kunnon rytmiä ajamiseen. Karppasen kanssa oli alkuvaiheessa ihan ok vääntöä, mutta sitten ajovirheen seurauksena hän pääsi kuittaamaan ja katosi maisemaan samantien.

Tulipahan siellä sitten kolaroitua mm. leejuhleen ja qolazorin kanssa. Ilman hölmöilyjä olisin voinut olla toistamiseen top-5:ssä, mutta aina ei voi onnistua. Ekaa virheetöntä kisaa odotellessa...

PS. sori jontsa (en kyllä muista missä kohtaan osuin sinuun?)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

PS. sori jontsa (en kyllä muista missä kohtaan osuin sinuun?)
Ensimmäinen kierros. Kolmanneks viimenen mutka, joka kääntyy vasemmalle. Olin ulkoringis ja sitten pökkäsit sisäpuolelta kylkeen ja lensin hiekalle. Ja sen jälkee joku ajoi suoraan kylkeen, kun olin tulossa takaisin radalle. Sen varmaan joku muistaakin. Mä en nähny kuka se oli :) mutta se tilanne se samiq oli.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Olen seuraillut tätä ketjua tiiviisti ja jaksan ihmetellä miten taso on vaan noussut entisestään. Esimerkiksi Karppasen paaluaika Saksassa oli 1.16.1 Lotuksella. Itse ajoin paalulle viimeksi HRT:llä ajalla 1.16.7 ja tuntui, että se kierros meni niin limiteillä kuin olla ja voi. Mutta ei, kuusi kymmenystä on siitäkin vielä höylätty pois suht lyhyellä radalla. Aika huikeeta.

Valitettavasti osallistumiseni 2011 sarjaan täällä konsolifinissä ei taida ainakaan ensimmäisen kauden osalta olla mahdollista. Näin kyllä ilmoittautumisen kun avautui, mutta tein sitten päätelmät: pyöritän tuolla pelaajalaudalla omaakin sarjaani ja kun haluan tämän lisäksi olla vielä GT5-meiningeissäkin mukana, niin ajankäyttö ei vaan taivu siihen. Enkä halua jaksottaa viikkojani niin, että ihan joka ilta olisi jossain sarjassa ajamassa.


Mutta kovatasoisin sarjahan tämä on, ei siitä mihinkään pääse. Lisäksi Karppane on tilastoinnin suhteen tehnyt älyttömän hyvää duunia.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Mielenkiintoista tilastoa. Mietinkin juuri tässä yksi päivä, että mitähän mahtaa kokonaistilastot sanoa menestyksestä. Toivottavasti kakstuhattayhteentoista löytyy uusia haastajia karppaselle.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Melko tasaiset tilastot mulla ja Olvilla. :D Saman verran kisoja, voittoja ja poodiumeja, huhheijaa. :eek:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Hyvinhän tää on näköjään mennyt :eek:

Vielä on kova taisto kaikkien aikojen toisiksi kovimman pistenikkarin tittelistä :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Olen seuraillut tätä ketjua tiiviisti ja jaksan ihmetellä miten taso on vaan noussut entisestään. Esimerkiksi Karppasen paaluaika Saksassa oli 1.16.1 Lotuksella. Itse ajoin paalulle viimeksi HRT:llä ajalla 1.16.7 ja tuntui, että se kierros meni niin limiteillä kuin olla ja voi. Mutta ei, kuusi kymmenystä on siitäkin vielä höylätty pois suht lyhyellä radalla. Aika huikeeta.

Valitettavasti osallistumiseni 2011 sarjaan täällä konsolifinissä ei taida ainakaan ensimmäisen kauden osalta olla mahdollista. Näin kyllä ilmoittautumisen kun avautui, mutta tein sitten päätelmät: pyöritän tuolla pelaajalaudalla omaakin sarjaani ja kun haluan tämän lisäksi olla vielä GT5-meiningeissäkin mukana, niin ajankäyttö ei vaan taivu siihen. Enkä halua jaksottaa viikkojani niin, että ihan joka ilta olisi jossain sarjassa ajamassa.


Mutta kovatasoisin sarjahan tämä on, ei siitä mihinkään pääse. Lisäksi Karppane on tilastoinnin suhteen tehnyt älyttömän hyvää duunia.

Karppane on kehittynyt siitä nopeasta vauhdistaan extremeen. Enää ei edes pysty käsittämään miten voi ajaa sellaisia kierroksia :p Harmi, jos et pääse 2011-sarjaan mukaan. :(
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Harmi kun on treenit melkein joka kerta samaan aikaan kun kisa nii joudun jättäytyy pois kisakuskin hommista. Joku varakuski voi ottaa mun paikan ja must voi vaik varakuski. Kiinnostust ois mut aika ei vaan riitä
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Vetomiehet, Bahrain

Hernerokka

Paalu: Jaba82

1. karppane
2. Jaba82
3. teppoil
4. Tomperton
5. SuomiFIN
6. Suomi-Rampa
7. Olvi-
8. JuhohFin
9. jontsa93
10. sam1q

Player9

Paalu: SuomiFIN

1. karppane
2. Tomperton
3. Jaba82
4. SuomiFIN
5. teppoil
6. Suomi-Rampa
7. Olvi-
8. Sam1q
9. JuhohFin
10. jontsa93

@Aleksi, harmi mutta eihän sille mahda mitään, toivottavasti voit jälleen osallistua kisakuskina 2011-sarjaan :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 5

Huonoin kisa viiteen kauteen, vauhdillisesti ei pärjännyt mitenkään, eikä saanut kenenkään kanssa ajaa kilpaa. 24 kierrosta yksin.
 
Ylös Bottom