Higuain#20
Member
Vastaus: F1 2010 Online (Pääsarja Eau Rouge)
Ohjaimella mennään vielä ekat kisat ostan ehkä myöhemmin rattin..
Ohjaimella mennään vielä ekat kisat ostan ehkä myöhemmin rattin..
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
PÖH! En aja jos on realistiset. Juuri ja juuri sain HRT:n(en todellakaan toivonut sitä) ja en suostu ajamaan häntäpäässä sen takia että auto ei kulje.
Noniin hyvä ilmoittele kun saat promon tehtyäDFGT täälläkin.
Itse en ole varma olenko hidas vai nopea tässä porukassa joten siksi haluan tasaväkiset. Ja jos se hrt oikeasti jää sen 1sec per kiekka nii ei se kovin kivaa oo :/. Tai noh onhan siinä oma mausteensa, mutta voitosta haluasin ajella jos taidot siihen riittää. Suututtaa vaan jos se on autosta kiinnii. Sitten taas jos olen sysipaska ajaja niin on ihan sama millä asetuksilla mennään.
Vielä muutama päivä niin saan koneen takaisin ja pääsee työstämään sitä promoa. Tulipahan uusi railerikin josta saa hyvää tavaraa . Tää ps3 selain just ja just jaksaa pyörittää kfinin hienoa bling bling sivua ja kirjottaminenki yhtä tuskaa...
Tein pienen previkan/teaserin sarjalle. Tiedän että muutkin on tekemässä paljon parempia videoita, mutta tein tämän aikani kuluksi...
[video=youtube;brMSptxGxCI]http://www.youtube.com/watch?v=brMSptxGxCI[/video]
No voihan...tuohan lähes vastaa minun suunnitelmia...noh uusiksi koko raina vaan, onneksi en ole ehtinyt aloittaa.
No perse. Olen syvästi pahoillani, en tietenkään tarkoittanut kopioida mitään. En kyllä ole edes mitään sinun ideoitasi lukenut tai mitään, joten täysin sattumaa sitten. Ircissä mietit sillon sitä biisivalintaa, sen perusteella ajattelin että teet jonkun paljon vauhdikkaamman videon..
Vaikuttaa hemmetin hyvältä tuo iMovie. Sais vegasillaki tommose hieno bling efekti niinku tuossa lopussa....