Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Boxipuolella sanoivat et saa valittua realistiset autot tai tasaväkiset..kummat otetaan? Itse tykkäisin kovasti et ois kaikki realistista jolloin lotuksella koitan vain auttaa talliani parhaan mukaan, en voittamaan kisoja.

Tää on kyl tämmönen et varmaa 99% haluaa tasaset. Ite saan paljon suurempaa nautintoa jos altavastaajana vois haastaa muita :) ja eihän noi erot kuitenkaan oo mitään sitä luokkaa kuin oikeassa elämässä vaikka eroja syntyy

Vastaus: F1 2010 Online (Pääsarja Eau Rouge)

PÖH! En aja jos on realistiset. Juuri ja juuri sain HRT:n(en todellakaan toivonut sitä) ja en suostu ajamaan häntäpäässä sen takia että auto ei kulje.

PÖH! En aja jos on realistiset. Juuri ja juuri sain HRT:n(en todellakaan toivonut sitä) ja en suostu ajamaan häntäpäässä sen takia että auto ei kulje.

Käsittääkseni ne on kuitenkin niin pienet erot et jos taitoa on niin kyl noillakin pärjää, mut ihan miten vaan, ite sain valita autoni sillee et oli tyylii 10autoo jäljel ja otin lotuksen ja haluaisin silti realistiset koska se o paljo siistimpää et autois on eroja. Ei tää niin vakavamielistä kisaa pitäs olla, muutenkin kun nopeat söi hitaat autojen valinnas.

Mut pistetään sit kaikil samat vaikka se o ihan persiistä :/

Edit: itseasiassa oli. Siinä käsityksessä et tallijako tehtiin tämmöseks jotta tallit ois tasaväkisiä..kärkiauto ja häntäpäänauto samaa tallia, esim Ferrari/lotus

2 divarissa itse ajelen, mutta komemntoin kuitenkin. Toi realistiset autot toimii omasta mielestä vaan sillon, jos parhaat kuskit laitetaan hitaimpien autojen puikkoihin, ja hitaammat kuskit saa parhaat autot..

Olisi alunperin pitänyt divarit jakaa eri asetusten mukaan. Pääsarja olisi hc systeemi, jossa olisi realistiset autojen tehot, kaikki ajoavut pois jne. 1-divarissa vähän helpompi, ja 2-divari olisikin tälläisille suhareille, jossa ajellaan apaut arcade meiningillä.. :D

Oli ne nopeet kuskit tasaväkisis tai hitais autois ni kyl ne siel voittaa silti :)

mut pidetään tasaväkiset vaa ni ei tuu turhia riitoja :D

ps. täälläkin muutama pädikuski on, niin jos rattia on ostamassa eikä kauhea kiire ole, niin veronpalautuksista on tänne tulossa G27, joten DFGT menee myyntiin, ja sen saa halvalla multa sit pois :)

DFGT täälläkin.

Itse en ole varma olenko hidas vai nopea tässä porukassa joten siksi haluan tasaväkiset. Ja jos se hrt oikeasti jää sen 1sec per kiekka nii ei se kovin kivaa oo :/. Tai noh onhan siinä oma mausteensa, mutta voitosta haluasin ajella jos taidot siihen riittää. Suututtaa vaan jos se on autosta kiinnii. Sitten taas jos olen sysipaska ajaja niin on ihan sama millä asetuksilla mennään.

Vielä muutama päivä niin saan koneen takaisin ja pääsee työstämään sitä promoa. Tulipahan uusi railerikin josta saa hyvää tavaraa :cool:. Tää ps3 selain just ja just jaksaa pyörittää kfinin hienoa bling bling sivua ja kirjottaminenki yhtä tuskaa...

DFGT täälläkin.

Itse en ole varma olenko hidas vai nopea tässä porukassa joten siksi haluan tasaväkiset. Ja jos se hrt oikeasti jää sen 1sec per kiekka nii ei se kovin kivaa oo :/. Tai noh onhan siinä oma mausteensa, mutta voitosta haluasin ajella jos taidot siihen riittää. Suututtaa vaan jos se on autosta kiinnii. Sitten taas jos olen sysipaska ajaja niin on ihan sama millä asetuksilla mennään.

Vielä muutama päivä niin saan koneen takaisin ja pääsee työstämään sitä promoa. Tulipahan uusi railerikin josta saa hyvää tavaraa :cool:. Tää ps3 selain just ja just jaksaa pyörittää kfinin hienoa bling bling sivua ja kirjottaminenki yhtä tuskaa...
Noniin hyvä ilmoittele kun saat promon tehtyä :)

Joo ja kyllä ehkä kannattaa kuitenkin vetää tasaväkisillä asetuksilla.

Tein pienen previkan/teaserin sarjalle. Tiedän että muutkin on tekemässä paljon parempia videoita, mutta tein tämän aikani kuluksi... :rolleyes:

[video=youtube;brMSptxGxCI]http://www.youtube.com/watch?v=brMSptxGxCI[/video]

pistetääs tännekkin tuo :)

No voihan...tuohan lähes vastaa minun suunnitelmia...noh uusiksi koko raina vaan, onneksi en ole ehtinyt aloittaa.

No voihan...tuohan lähes vastaa minun suunnitelmia...noh uusiksi koko raina vaan, onneksi en ole ehtinyt aloittaa.

No perse. Olen syvästi pahoillani, en tietenkään tarkoittanut kopioida mitään. En kyllä ole edes mitään sinun ideoitasi lukenut tai mitään, joten täysin sattumaa sitten. Ircissä mietit sillon sitä biisivalintaa, sen perusteella ajattelin että teet jonkun paljon vauhdikkaamman videon.. ;)

No perse. Olen syvästi pahoillani, en tietenkään tarkoittanut kopioida mitään. En kyllä ole edes mitään sinun ideoitasi lukenut tai mitään, joten täysin sattumaa sitten. Ircissä mietit sillon sitä biisivalintaa, sen perusteella ajattelin että teet jonkun paljon vauhdikkaamman videon.. ;)

Siis joo eihän tuo haittaa. En suunnitelmista kenellekkään kertonutkaan ja lähinnä tarkoitin tuota siun teksti osioita. Mut on hieno video juu.

EDIT: Milläs muuten editoit?

Vaikuttaa hemmetin hyvältä tuo iMovie. Sais vegasillaki tommose hieno bling efekti niinku tuossa lopussa....

Vaikuttaa hemmetin hyvältä tuo iMovie. Sais vegasillaki tommose hieno bling efekti niinku tuossa lopussa....

Se blingi on joku esiasetettu homma. Ei pysty (kai) edes fonttia vaihtamaan. Kokeilin Final Cut Expressillä mutta oli vähän liian hoocee mun makuun. Sillä olis saanut paremmin nuo rytmin tahtiin vaihtuvat kuvat ym.

Ontopikkiin: Jos sarjat oikeasti pysyvät kasassa ja kaikki saadaan suht kivuttomasti ajettua loppuun, ja innostus pysyisi niin kovana että suurin osa haluaa jatkaa ajelua, minkälainen noususysteemi meillä on? Kun ilmeisesti noi divarit on oikeasti divareita vaikka ajajia ei mitenkään perustellusti ole lajiteltu tasotovereidensa mukaan..

Joo näin me ollaan ajateltu, että olisi divareita nuo kaksi muuta. Varmaan 3 parasta nousee pykälän ylöspäin ja 3 taas tippuu alaspäin. Voidaanhan me yrittää sitten jatkaa tätä trendiä myös 2011:ssa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom