Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Ajoinko mä sitten jossain vaiheessa sun konttiin :confused:

Ajoit ja kirosin sitä vieläpä ääneen... oli muistaakseni alkukierroksia ja olin juuri saamassa edellä ajavaa kiinni ja ohi... kunnes.. :rolleyes:
Noh, odotin, että päästät mut ohi uudstaan, mutta auto jäi paikalleen, väärän vaihde valinnan johdosta, etkä ees odottanut että pääsen lähelleni, mutta Ausseissa sitte uuestaa, ja tää on FIA:n käsky, päästät mut edelles kuudenenella kierroksella ;)

Jouduin kisan lopettamaan, kun tuli vähän äkillisiä menoja, olisi vielä hyvä kamppailu tullut :(

Ajoit ja kirosin sitä vieläpä ääneen... oli muistaakseni alkukierroksia ja olin juuri saamassa edellä ajavaa kiinni ja ohi... kunnes.. :rolleyes:
Noh, odotin, että päästät mut ohi uudstaan, mutta auto jäi paikalleen, väärän vaihde valinnan johdosta, etkä ees odottanut että pääsen lähelleni, mutta Ausseissa sitte uuestaa, ja tää on FIA:n käsky, päästät mut edelles kuudenenella kierroksella ;)
Miten tämä on mahdollista, koska ajoin koko ajan joko kärjessä, toisena tai kolmantena, ja me kolme johdimme kisaa melkein 10 sekunnilla seuraaviin :D Ja muistaakseni olit siellä vähän peräpäässä koko ajan, eli epäilen että olet sekoittanut minut johonkin toiseen :D

Miten tämä on mahdollista, koska ajoin koko ajan joko kärjessä, toisena tai kolmantena, ja me kolme johdimme kisaa melkein 10 sekunnilla seuraaviin :D Ja muistaakseni olit siellä vähän peräpäässä koko ajan, eli epäilen että olet sekoittanut minut johonkin toiseen :D

kai tapahtui ihan ekalla kierroksella ;)

Miten se siltin on mahdollista kun Player lähti ihan kärjestä ja sä ihan hänniltä, ja player ei jääny ees ekaan rytäkkään, vaan meni menojaan alusta asti..

Eiku joo, nyt muistan, sori pleieri, sekotin joo sut erääseen toiseen kuskiin :D

Mutta silti eräs ajoi siinä hieman yliagressiivisesti, liekkö Takuma Sato tullu mukaan :D

Taidat tarkoittaa mua, pahoittelen tilannetta.
Tässä kävi sillai, että mulla meni siinä se mutka pitkäks, lähti etusiipi irti ja sitten lähdin teidän perään ajamaan ja ajoin liian kovaa sua päin ja spinnasin sut ympäri, pahoittelen..

Mulla meni siillä kierroksella koko kisa pilalle, sillä aikaisemmin Eetu123 oli poikittain edessä ja taisin vähän osua siihen ja spinnata. Sitten tästä seuraavalla kierroksella, ehdin juuri ajamaan varikkokäynnin ohi, kun rengas puhkeaa.. Siinä sitten tuli monet kierroksella ohi. Lopussa tuli vielä vähän jännitystä peliin, kun kuulin Timpan bensan loppuneen, pistin moottorin fast asetukselle, ja vaikka kuinka yritin kuroa kiinni eroa, jäin silti 3 sekuntia 9:nnestä sijoituksesta.
Nopein kierrosaika oli 1:58:599

Seuraavan kilpailun tiedot päivitetty etusivulle, ja kilpailun tuloksiin pääsee nyt myös sitä kautta. Melbournessa voisi vaikka sataa vähän kisan lopussa :p

kun kuulin Timpan bensan loppuneen, pistin moottorin fast asetukselle, ja vaikka kuinka yritin kuroa kiinni eroa, jäin silti 3 sekuntia 9:nnestä sijoituksesta.
Nopein kierrosaika oli 1:58:599

Ei loppunu bensa, hajos kone tai vaihteisto, kerta se viälä puol kierrosta madellen tuli, ja joo, oisit hävinny enemmänki ku 3 sekuntia, jos auto ois pysyny ehjänä :p

Ei loppunu bensa, hajos kone tai vaihteisto, kerta se viälä puol kierrosta madellen tuli, ja joo, oisit hävinny enemmänki ku 3 sekuntia, jos auto ois pysyny ehjänä :p

Ei voi tekniikka hajota, bensa voi "loppu" mut ei radanvarteen voi jäädä, auto vaan alkaa matelemaan

Tänään taas vapaat-harkat siinä 20-21 aikoihin. Tänään voitaisiin ottaa niin, että vedetään aika-ajo treeniä. Vaikka niin että laitetaan vaan 3 kierroksen kisa ja sitten aulan kautta sama uudestaan.

Taitaa sittenkin jäädä meikäläiseltä harkat väliin, kun nyt alkaa se NHL-matsi. Go Koivu #9! :D

No onko sitten harkkoihin ketään tulossa? Vai haaveilenko vain harkat läpi :D

Itel on semmonen fiilis et porukka tunkee pieninpäänkin rakoon tai ajaa perään lähdössä.mun on ihan turha puuttua noihin perään ajoihin, koska se on mahdoton kytkeä näiltä joiltain pois .......... ohitus tilanteissa monikaan ei anna sitä tarvittavaa tilaa, ja sillon osutaan. pitäs aina sen verta kunnioittaa kanssa kilpailijaa et sitä tilaa tulis automaattisesti. jos tilaa antaa niin ei se todellakaan merkkaa et päästäis ohi! kuhan mahtuis mutkaan ilman osumaa ku rinnakkain tullaan.

Aksu, nimimerkkejä vaa pöytää, ni saadaa tekijöille rangaistus, kunhan se en oo mä :D

TV: FIA:n virallinen Tuomari.

Ylös Bottom