Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Mun ja parin muunki täällä ajavan mielestä, olisi kiva, jos kärkikuskit kertoisivat aina, että minkälaisilla säädöillä ajavat, että muillakin olisi mielekkäämpää kisailla ;)
Notta säätöjä pöytää vaa :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Mun ja parin muunki täällä ajavan mielestä, olisi kiva, jos kärkikuskit kertoisivat aina, että minkälaisilla säädöillä ajavat, että muillakin olisi mielekkäämpää kisailla ;)
Notta säätöjä pöytää vaa :p

Muistaakseni suurin osa noista kärkikuskeista ajaa ihan engineerin perus säädöillä.

Itsekkin vedän aina vaan kaikkein oikeammanpuoleisen ja radalle
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Muistaakseni suurin osa noista kärkikuskeista ajaa ihan engineerin perus säädöillä.

Itsekkin vedän aina vaan kaikkein oikeammanpuoleisen ja radalle
Sama juttu täällä. Muutenkin assistit pois paitsi jarrumerkit pidän päällä useimmiten.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Itsellä tulee parempia aikoja jos abs EI ole päällä :confused:. Engineerin setupeilla mennää ja ainoa apu on ajolinja. Ratissa sitte default asetukset.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Kaikki muut sallittuja paitsi braking assist. Ja ne varikkoavut taisivat olla myös poissa.

En valitettavasti pääse huomenna kisoihin. Etsipä siis joku Luca Badoer minua tuurailemaan Player ;)
Joo :D Ja TC on bannattu tässä kisassa, koska ajetaan sateella niin siitä saisi liikaa etua.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Uutta säätiedotusta kisaan ;)

Yllättäen säätilanne on Malesiassa pahentunut ja kuskit joutuvat siirtymään välikelin renkaista monsuuni renkaisiin.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

IIH paha lähteä sadekelin kisaan kun ei ole koko peliä pelannut kahteen viikkoon :(
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Itelläki viikko taukoa, eikä kiinnostais nyttenkää pistää peliä ees koneeseen.

Juu itteäki kiinnostais enemmä vääntää lfs siihe asti ku gt5 tulee mut ei sitä kehtaa liigasta yks kaks vaa lähtiä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

NYT ALKAA TOSISSAA HIIPII VITUTUS PÄÄHÄ. Eka lähtee ajolinja ja sitte hirvee lagi. Nyt on motivaatio tätä peliä kohtaa kyllä iha nollissa....
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Loistavast meni tänää, ekaks spinni aika-ajois ja siitä 5 lähtöruudun pudotus. Tokalla kierroksel katkes sit yhteys :mad: Pikkasen vituttaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Lyhyesti ja ytimekkäästi, aika-ajot meni hyvin, 2. sija. Kisassa yksi kierros ja sitten katkes yhteys :mad:
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

A-A:ssa viides, kisassa sit vaan ajelemalla cruisella ilman ääniä neljäs kun porukkaa tippui pois.

Ens viikolla sit uusiks taas kun kaikki on rauhoittunut :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Koko kisaan lähdin pienen ketutuksen alaisena, koska vasta pari tuntia sitten sain tietää että ajetaankin HR:llä koko kisa. Vartin ehdin harjotella, eikä siinäkään yhtään puhdasta kierrosta.
Kuitenkin kun aika-ajot alkoi, sain aika hyvän sauman ajoon heti, ja pääsin parin sadasosan erolla neljänneksi. Startissa jättäydyin suosiolla viimeiseksi, etten taas ajais jonkun perseeseen niinkun kahdessa edellisessä kisassa :D Ekoilla kierroksilla pääsen ippenatorista ja omenanraadosta ohi, ja samalla karppanen ja pari muuta lentää servulta, ja nousin kolmanneks.

Tällä paikalla sitten seuraavat 20 kierrosta, joten melkeinpä pelkkää yksinajelua koko kisa, pari kertaa vain pääsi ippenatorin ohittamaan kierroksella. Hyvä kisa kaikin puolin ja oon erittäin tyytyväinen omaan kisaani, kun voitin yhden rattikuskin ja eroa tuli lisää vain puolitoista sekuntia kärkeen per kierros. :) Nopein kierrosaika tuli viimeisellä kierroksella: 1.49.8xx
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Malesia 3/10 Heavy rain

Aika-ajot

1.Tontsaz 1.46.776
2.karppane +0.331
3.Myffe77 +2.469
4.Eskortti +4.462
5.Omenanraato +4.468
6.Ippenator +12.904
7.Freqqe ei aikaa
8.aleksi02 DSQ
9.leejuhlee DSQ

Kilpailu

1.Tontsaz 40:28.022
2.Freqqe +2.4
3.Eskortti +1 LAP
4.Omenanraato +1 LAP
5.Ippenator DNF
6.Myffe77 DSQ
7.karppane DSQ
8.aleksi02 DNS
9.leejuhlee DNS
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

AA:ssa spinnasin ekalla nopealla kierroksella viime mutkassa siten että meni etusiipi. Olin jo mennyt varikkosisäänkäynnin ohi mutta ajoin silti sen 20m taaksepäin etten joutuis ajaa koko kierrosta, ja siitä napsahti heti +5 sijaa. Sitten seuraavalla nopealla kierroksella Ippenator pelmahtaa nurmikolta suoraan eteen, taas piti käydä vaihtamassa etusiipi. Kolmas nopea kierros alkoi hienosti renkaan puhkeamisella. :) Kaikkea sattui taas, ja lähtö viimeiseltä sijalta.

Alku meni hyvin, ei törttöilyjä ekoissa mutkissa. Jengiä tipahteli valitettavasti nopsaan ja yhtäkkiä olin jo 4. Sitten ajamalla Eskortin ja Omenanraadon ohi, ja alkoi armoton kiri tontsazn perässä. Otin sekunnin kiinni per kierros, ja oli todella hyvä itseluottamus ajossa kun pääsin aina vaan lähemmäs ja lähemmäs. Painostaminen tuotti heti tulosta ja tontsazilta lähti perä alta. Sitten tuli heti 10s johto, ja kärkikaksikko ajoi samaa vauhtia mikä tarkoitti sitä että ajoin hieman karkuun kokoajan.
Tälleen ajettiin sitten aina kierroksille 18-19 asti, ennen sitä oltiin tietysti ohiteltu muutamaan otteeseen joitakin muita. Kun kolmannen kerran piti ohittaa Ippenator kierroksella niin meni rytmi täysin sekaisin kun oikeasti ajamalla piti ohittaa Ippe. Siinähän hieman hermostuin ja tuli peräti kolme tai neljä spinnausta, suurimmaksi osaksi omia virheitä, mutta niin.

Tontsaz pääsi ohi ja jälleen piti kiriä, se ei vaan riittänyt enää siinä vaiheessa. Viimeisellä kierroksella kuitenkin kova aika, 1.45.4xx ja 2.4sek ero voittajaan.

Ippelle semmosta, tiedän kyllä ettei aina huomaa tuleeko takaa kisakumppani vai kierroksella ohittava, mutta hieman järkevämmin voisi päästää nopeampia ohi. Ärsytti todella suuresti kun piti oikein painamalla painaa ohi, ja vituikshan se meni kun kerran voitto lipsui käsistä. Joka kisassa ollut jotain pientä... äh.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Pistetaulukko, tulokset ja seuraavan kisan tiedot päivitetty etusivulle.
 
Ylös Bottom