Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Kuin se Freqqe lähti niin vaivalloisesti siitä ruudusta? Tuli meinaan aika ahdasta siinä takana. :D

Itseltä jälleen tuhansien spinnauksien kisa, mutta ei se mitään.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Aika-ajoissa sain lopulta ajettua peräti 2. nopeimman kierroksen, harmi vaan että olin törmännyt aiemmin aleksin perään, josta olin saanut ansaitusti 5 ruudun rangaistuksen.

Kisassa sain loistavan lähdön kutosruudusta. Ekojen mutkien jälkeen olin jo kolmantena, ja pian sen jälkeen pääsin myös Tontsan ohi toiseksi. Kauaa en ehtinyt ajaa toisena, kun meni neulansilmä hieman pitkäksi, jolloin Freqqe ja Tontsa molemmat menivät samalla oven aukaisulla ohi. Varikolle mentiin tontsan kanssa samalta kierrokselta ja aijoimmekin peräkkäin seuraavan kierroksen, jonka jälkeen Tontsa meni uudestaan varikolle(?). Sitten loppukisa olikin tylsistyttävää puurtamista, kun Freqqekin karkas ulottomattomiin.

Kaippa siihen kolmossijaan voi olla tyytyväinen.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Tulokset tulee kohta, mutta sitä ennen taas ISO kiitos kierroksella ohitettavilla, todella hyvää työtä jälleen.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Enää ei jaksa kisoja ennen kiertää rataa kierrostakaan : D

aa- tosi hyvä kierros, oon vaa hidas canadassa, ei siitä sitte sen enempää 3 ruutu, hernerokan rankun jälkeen :rolleyes:

Kisa: hienoa kisaa top 5 kanssa vai peräti top 6 paitsi karppasen tietty,on vaa liian nopea :D

Sitten tullaan taas tähän yhteen kisan tärkeimmistä asioista, eli varikkokäynti, bugannu nyt kolme viime kisaa niin että kun ruudusta kiihdyttää pois se vaan sutiiiiiiiiii, ja sutiminen jatkuu vielä varikon ulostulonkin ajan, hernerokka menetti siinä myös sekuntteja mun takana:confused:

mahtui sinne mukaan omakin töppäys kun laitoin rajottimen liian myöhään päälle eli läpiajo rankku, tästä se toinen (pysähdys) :D taas varikon ulostulossa sutii vaan ja vauhti siellä mutkassa huimat 130 km/h :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Jaa-a, eka mutka oli sellaista pientä tönimistä siellä sun täällä, itse kukin. Sori adam siitä maalisuoran osumasta, ja oliko se leejuhlee, jonka ohitin pitkällä suoralla ja tultiin sitten vierekkäin mutkiin ennen maalisuoraa? Joka tapauksessa, kuka se ikinä olikaan niin en päässy irti autostasi ja kun pääsin, spinnasit kaiteeseen ja osuin itse sitten adamiin.

.

Joo ei mitäään siitä seinän kautta pieni 360 yleisölle;) sain khyl osuman etusiipeen mutta ei mennyt kokonaan rikki onneksi sillä se olisi pilannut taktiikan ja pahasti:D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Kanada 8/10

Aika-ajot

1. karppane 1.13.533
2. Suomi-Rampa +0.242 (+5 POS)
3. Freqqe +0.359
4. Tontsaz +1.040
5. Leija_Spede +1.059 (+5 POS)
6. teppoil +1.400
7. Adamdam1 +2.022
8. undermeit +2.174
9. aleksi02 +2.447
10. leejuhlee +3.359 (+5 POS)

Kilpailu

1. karppane 35:27.651
2. Freqqe +16.7
3. Suomi-Rampa +35.1
4. Tontsaz +54.0
5. Adamdam1 +69.0
6. teppoil +1 LAP
7. leejuhlee +1 LAP
8. aleksi02 +1 LAP
9. undermeit +2 LAPS
10. Leija_Spede DNF
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Pistetaulukko, tulokset ja seuraavan kilpailun tiedot päivitetty etusivulle.

Cavallo GP varmisti käytännössä jo merkkimestaruuden joten wuhuu :D

Freqqe tarvitsee 7 pistettä enemmän kuin karppane (minä), jotta taistelisi mestaruudesta vielä kauden päätöskisassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Illan kisa saattaa siirtyä muutamalla minuutilla, koska oma kiekkopeli loppuu noin klo 20.30 aikaan, mutta tulen sieltä mahdollisimman nopeasti.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Jaa a, Leijan kaa ainakin oli kivaa vääntöä :D, Leija ajoi niin perseessä kiinni, että välillä annoin jopa tilaa, että meneppä ohi= ei, Leija ajaa samaa linjaa kuin minäkin... Lopulta peli ratkesi omaan virheeseen, samanlaiseen virheeseen, jonka Leija teki aikaisemmin. Sori karppaselle, en enään muistanut(pyörähdyksen syytä), että tulet takaa joten lähdin suoraan peruuttamaan taakse.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Ei mennyt taaskaan niin kuin elokuvissa. ;)

Liian monesti lähti perä irti, törmäsinkin seinään kertaalleen. Varmaan jotain 5 kertaa ainakin lähti lapasesta, mutta en olisi kyllä voittanut muutenkaan. On se karppane vaan niin kova.

Aika-ajoista 2. sija ja kisasta sama tulos.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Kiitos kaikille, jotka osallistuivat tähän kisaan vaikka suurin osa olisi varmaan halunnut pelata GT5:sta noihin aikoihin :p Yritetään vielä viikon päästä saada kausi kunnialla pakettiin.

Tarvitsisin teidän aika-ajo sijoituksenne ja jonkun veikkauksen ajasta, kun minä hölmö unohdin ottaa kuvan :eek:

Hyvä kisa kaikilta, vähän epäonnea muutamilla kun joutuivat keskeyttämään.

Edit. Ja undermate ei se mitään, näin minimapista että pyörähdit joten vedin valmiiksi sinne ulkopuolelle.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

unohtu tämä gt5 ku hakkas :D ei teidän olis tarvinnu uusiks ottaa mun takia :confused:

Aika-ajossa viiminen +22sek ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

ei teidän olis tarvinnu uusiks ottaa mun takia :confused:

Aika-ajossa viiminen +22sek ;)

Sieltä tuli Leijakin vielä mukaan joten tein uuden, jotta saatiin mahdollisimman moni mukaan :)

Ja kiitos :p Taisit päräyttää aika-ajoissa seinään tai jotain?
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Huhhuh, seinä tuli vastaan. No se oli kyllä aika odotettavaa kun ei auto kääntynyt mihinkään kovilla kumeilla ja seiniin nojailtiin liian usein. :D
Ekan mutkan jälkeen jäin sisälinjalle sumppuun ja tuli osuttua leejuhleeseen, anteeksi siitä.

Ja aika-ajo aikaani en tarkalleen muista, mutta olin kuitenkin kolmas 1,3 sekuntia kärjestä.

PS. Ja hyvä että otettiin uudestaan kun tuli aika paskamainen keli siihen ekaan. :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Eurooppa (Valencia) 9/10

Aika-ajot

1. karppane 1.39.556
2. Suomi-Rampa +0.446
3. teppoil +1.524
4. Leija_Spede +1.786
5. undermeit +3.634
6. leejuhlee +3.780
7. Tontsaz +21.571

Kilpailu

1. karppane 39:19.519
2. Suomi-Rampa +22.3
3. Tontsaz +56.9
4. Leija_Spede +1 LAP
5. undermeit +1 LAP
6. teppoil DNF
7. leejuhlee DNF
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Pistetaulukko, tulokset ja viimeisen kilpailun tiedot päivitetty etusivulle.

Karppane ja Cavallo GP varmistivat jo mestaruuden, onnittelut ;)
 
Ylös Bottom