Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Larzin piti ajaa tässä kisassa vihreää autoa, muttei olekaan tulossa kisaan. Ajaisin siispä Larzin tilalla Turkissa, jos ja kun sopii. PSN: Miksu DFP:llä painetaan menemään.
Joo Larzi kertoikin jo #varikkosuoralla, tervetuloa mukaan :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Kiitos vaan kaikille kovista kisoista. Olen nyt vaan todennut, että ajelen ihan väärässä sarjassa. Pitäis päästä ajelemaan joidenkin ihan harrastelijoiden kanssa. Itellä menee niin paljon aikaa NHL 11:n parissa, ettei oikein jää hirveästi aikaa f1:stä reenata niin, että ihan oikeasti osais ajaa.

Eli siis tällä ilmoituksella ulkoistan itseni sarjasta, enkä enää osallistu tämän päivän kisaan. Onnittelut Vettelille ja Karppaselle mestaruuksista... :p Ja hauskoja kisoja kaikille jatkossa! :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Eli siis tällä ilmoituksella ulkoistan itseni sarjasta, enkä enää osallistu tämän päivän kisaan. Onnittelut Vettelille ja Karppaselle mestaruuksista... :p Ja hauskoja kisoja kaikille jatkossa! :)

Jaahas... siinä lähti sitte paras vastustajani, eli yhtä paska kuski mitä mäki oon... Joten en taida minäkään jäädä liikkuvaksi sikaaniksi.
Kai sitä pitäs saada joku sellane sarja, jossa kaikki ois mun ja Ippelin lailla huonoja pelaajia...
No oonhan mä tätä pois lähtöä kanssa miettiny siitä lähtien, tajusin itteni huonoks kuskiks, sii ju leitör gais änd nou bääd fiilings :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

No harmi että lähdette, mutta tämän kauden pisteiden perusteella tehdään ensi kaudeksi pääsarja, 1 divari ja 2 divari. Joten 2 divari olisi teille sopiva sarja :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Netti katkes :mad:

Ja sori leejuhlee jos pilasin sun nopeen kierroksen ajoin vähän turhan lähellä ja jarruissa lukitsi renkaat, onneks mitää ei hajonnu ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Sori leejuhlee siitä yhdestä töytäisystä, "olin" jo rinnallasi, mutta jostain syystä warppasit eteeni ja jarrutus myöhästyi(warppasit muuten parikin kertaa ihan samassa kohdassa, joku Istanbulin online bugi varmaan)

Ja sori teppoilille omista pienistä paniikkijarrutuksista yms. liian aikaisista/myöhäisistä jarrutuksista.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Voi kettu mitä pandaa. Sortsit kaikille.

Aika-ajoista paalu.. Jee...

Kisan alussa ylivoimaseen johtoon --> renkaat kuluu, muut ottaa minut kiinni. Sitten varikolle, ja pitkän pohdinnan jälkeen päätin ottaa välikelinrenkaat alle, virhe. Ois pitäny yks kierros pitempään olla, jotta rata ois kuivunut tarpeeks kovemmille renkaille. Päätin sitten ajella tovin, ja tulin sitten jo 2. kerran varikolle, kun hain pehmeämmät renkaat. Sen jälkeen otinkin kärkeä kiinni, mutta omien kolarointijeni takia putosin neljänneksi.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Turkki 7/10

Aika-ajot

1. Suomi-Rampa 1.29.293
2. Miksu +0.429
3. Freqqe +0.667
4. karppane +0.768
5. leejuhlee +3.221
6. Leija_Spede +3.333
7. undermeit +4.448
8. teppoil +8.004
9. Tontsaz DSQ

Kilpailu

1. Freqqe 35:12.281
2. karppane +1.0
3. Miksu +15.0
4. Suomi-Rampa +15.6
5. Leija_Spede +83.8
6. teppoil +84.2
7. undermeit +87.3
8. leejuhlee +1 LAP
9. Tontsaz DSQ
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Ja sori teppoilille omista pienistä paniikkijarrutuksista yms. liian aikaisista/myöhäisistä jarrutuksista.
Ei mitää, oli kivaa taistelua.

---

Aika-ajoissa olin ihan hukassa --> jään kärjestä 8 sekuntia ja viimoseen ruutuun. Myös kisan alku oli vaikeaa ja olinkin pitkään viimeisenä. Lopulta kuudentena maaliin Leijan imussa ja undermate perässä, jonka kanssa oikeastaan kisailtiin koko kisa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Pistetaulukko, tulokset ja seuraavan kilpailun tiedot päivitetty etusivulle.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Mieli tekisi kirjoittaa vaikka kuinka pitkä lorina kisan loistavuudesta, mutta yritetään nyt aika lyhyesti sumeerata kisa.
Kisa oli huikaiseva jännitysnäytelmä, ja ensimmäistä kertaa joutui todellakin taktikoimaan, joka näkyi lopputuloksessa.
3. sija "tuurilla" aa:ssa, kun sain ihan kohtuullisen ajan huitaistua ekoilla kierroksilla, jonka jälkeen rata alkoi tulvia eikä kukaan enää pystynyt parantamaan.
Kisaan wet-renkaat alle, voittajan valinta. Muut ilmeisesti otti bugi-intermediatet alle. :p
Kisaan ulkolinjalla 3. ruudusta, ja ensimmäisessä mutkassa todella ahdasta kun Miksulla puski hieman leveäksi, ja Player9 pääsi heti kuittaamaan meidät molemmat.
Siinä vaiheessa olin 4. Siinä ajettiin sitten 4 ensimmäistä suht samaa vauhtia, ja ajettiin karkuun muista kuskeista. Pieni virhe ja putosin hieman taaemmas. Pian alkoi wet-renkaiden hyöty näkyvän, kun saavutin Playerin ja taisin viimeisessä mutkaparissa puristaa ohi sisäkautta. Siinähän sitten ajeltiin jonkin aikaa. Pian edestä katosivat sekä Miksu että Suomirampa varikolle, kun itse päätin ajaa weteillä niin pitkään kun pystyin. Kierroksella 17 renkaat olivat kaikki jo punaisina, ja rata täysin kuiva. Tajusin mennä vaihtamaan renkaat kun kierroksella ohitetut alkoivat painamaan ohi. :)
Varikolta optionit alle ja menoksi. Muut olivat hakeneet toiset INT/Wetit kun rata ei vielä ollut täysin kuiva, joten minulla olli nyt selkeä hyöty ja sen huomasi. Sain ajettua kiinni kärkikaksikon. Muistaakseni kahdella viimeisellä kierroksella sain puristettua itseni sijalta 3.->1. ja molemmat pääsuoran lopussa. Huikeaa settiä, ja helpottuneena maaliin "selvällä" 1s. voitolla Playerista, joka myöskin oli noussut pari sijaa muiden törttöillessä.

Ehdottomasti tämän kauden timantti minun osaltani.

edit: no eihän siitä kovin lyhyttä tullutkaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Voisitteko tänään venata jonkin aikaa koska muuten en ehkä kerkeä kisaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Voisitteko tänään venata jonkin aikaa koska muuten en ehkä kerkeä kisaan.
Joo tottakai, sori kun viimeksi lähdin ehkä vähän hätäisesti. Katsoin vain että on jo 9 ja laskin että Timppa ja Ippe ei enää tule, mutta unohdin sut laskuista :eek:
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Jaa-a, eka mutka oli sellaista pientä tönimistä siellä sun täällä, itse kukin. Sori adam siitä maalisuoran osumasta, ja oliko se leejuhlee, jonka ohitin pitkällä suoralla ja tultiin sitten vierekkäin mutkiin ennen maalisuoraa? Joka tapauksessa, kuka se ikinä olikaan niin en päässy irti autostasi ja kun pääsin, spinnasit kaiteeseen ja osuin itse sitten adamiin.

Aika-ajot meni ihan hyvin, mutta sitten kisa ei onnistunut yhtään. Vaikka valitsin samat asetukset kuin AA:ssa, ei autoni tahtonut millään kääntyä yhtä hyvin kuin aika-ajoissa.
 
Ylös Bottom