Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

En tänää taida ihan keretä kisaan kun lähtö mökiltä myöhästyi. Mahdollisesti kerkeän kotiin 21.00 jos viitsisitte odottaa

Saattaa olla, että myös minä jään tästä kisasta pois. Varma en silti vielä ole... Eipäs sillä tosin varmaan ole juurikaan väliä, vaikka olisin pois. Saa Slottekin sitten vaihteeks ajaa rauhassa... :p

Annan varoituksen et saatan olla kisasta pois.

Irkissä jo ilmoittelinkin mutta tosiaan niska nyt siin kunnossa et oksennus tulee heti kun on pystyssä kun päätä särkee niin kovin. Olisi muitakin esteitä alustavasti ollut, mutta ne poistui. En niskan kanssa kyl nyt kuitenkaan viivalle pysty valitettavasti tulemaan.

Itelläkin varmistu illan aikataulu sellaiseksi, että väliin jää tämä gp. Rattia odottelen, joten saatta, olla, että jäävät muutkin kisat väliin, kunnes olen tuon ratin saanut. Kattellaan... :)

Jahas, mitäköhän tossa kisan lopussa tapahtu? Ei itselle mitään penalty yms. viestejä näkyny.

Mutta muuten ihan mukava kisa, vaikka vasen peukalo kärsikin todella paljon. Ensimmäinen mutka meni "melkein" ilman törmäystä? Vai spinnasiko joku vain?

Laitan kohta tulokset ylös, mutta sitä ennen erityismaininnat kierroksella ohitettaville. Todella hienoa työtä teiltä :)

Lähtö meni nappiin, ei sutinu ja sai tungettua ittesä muitte sekaa. Oli suht lepposta ajelua, suurinosa kisasta yksin rälläämistä. Lopussa renkaat anto sen verra periksi että leija pääs 10sec päähä mut se oliki sitte viimine kierros. Ekat mutkat meni loistavasti, hatun nosto siitä.

Tänään suju aika hyvin. Aika-ajois 6 sija, mutta en saanu kylläkään mitään hyvää aikaa ja jäin kärjelle 3sec. Ihmeellisesti mokaan aina hyvät kierrokset:confused:

Kisassa lähdössä ei tainnu pahemmin olla osumia. Siinä sitten 4 kierrosta ajelin yksin kun kärki paahtoi karkuun. Taisin sitte pyörähtää ja leija-spede meni ohi. Oman varikkopysähdyksen jälkeen keskittyminen herpaantui ja törmäisin leija-speden perään ja takaisin varikolle.

Loppu kisan köröttelin leija-speden takana rauhassa koska vauhti ei riittäny saavuttamaan. Maalissa olin 6. En ollut kerennnyt harjoitella joten vauhti oli hukassa. Oma nopein oli 1.38.xxx:)

Pitää varmaan itsekin kirjoitella jotain.
Kuten Player9 jo sanoi niin hatunnosto kierroksella ohitettaville, mainiosti väistitte (undermeit, leejuhlee, eskortti ainakin, en aina ehtinyt nähdä nimimerkkiä).

Aika-ajossa perusvarma 1.35.5xx aika, riitti kakkossijaan. Ekat mutkat meni hienosti ilmeisesti kaikilla ja hieno tiivis jono oli ensimmäiset kierrokset. Sitten.. mulla on telkkarin takana ikeasta ostetut semmoset ledivalot jotka on kakspuolisella teipillä kiinni, tipahtelevat sieltä aina sillon tällöin. Tipahtivat vissii 3. kierroksella siinä ekan spiraalin ulostulossa ja spinnasin samantien ku säikähdin niin kovasti. :D
Tämän lisäksi vielä yksi oma virhe joka ei onneksi hirveästi aikaa syönyt. Siinä sitten pientä skabaa tontsazin kanssa josta onneksi selvittiin ilman kolhuja, aika lähekkäin taidettiin mennä ajoittain :)
Varikkostoppi aikasin, jo viidennellä kiekalla kun muut taisivat ajaa vielä yhden tai kahden lisää, ja tipuin kuudenneksi. Sitten pääsinkin yllättäen takasin 2. sijalle kun muut olivat varikolla, tontsazilla ainakin bugitti (muka ;) )jotain?
Loput kisasta itsevarmaa ajoa, ja Playerin virheet kavensivat eron ainoastaan n. 6 sekuntiin. Hyvä, mutta hieman tylsä kisa.

Kiina 4/10

Aika-ajot

1.karppane 1.34.209
2.Freqqe +1.292
3.Tontsaz +1.742
4.Myffe77 +1.825
5.Leija_Spede +2.162
6.aleksi02 +3.042
7.leejuhlee +3.269
8.Eskortti +5.231
9.undermeit +6.415

Kilpailu

1.karppane 36:24.351
2.Freqqe +6.2
3.Tontsaz +27.3
4.Myffe77 +64.8
5.Leija_Spede +71.1
6.aleksi02 +1 LAP
7.leejuhlee + 1 LAP
8.Eskortti + 1 LAP
9.undermeit + 1 LAP

Pistetaulukko, tulokset ja seuraavan kilpailun tiedot päivitetty etusivulle.

Niin tuohon loppujärjestykseen viitaten, sillä kierroksella kun karppanen ajoi maaliin niin ennen sitä viimeistä neulansilmä mutkaa olevalla suoralla sijoitukseni tippui jostain syystä 9:ksi(ajoin 8:na). Eskortti ajoi 6:na ja oli 8, aleksi02 ajoi 9:nä ja oli 6.

Mutta oma kisa kuitenkin meni suht hyvin, mutkat jostain syystä olivat vaikeita välillä. 4:llä kierroksella puhkesi takarengas oikeastaan parhaassa mahdollisessa paikassa, viimeisen neulansilmän jälkeisellä suoralla :).

Turhaan ajettiin kisa. Maaliintulojärjestys oli sama kun aika-ajojen. Näinollen pisteet olisi voitu jakaa jo aika-ajojen jälkeen. :D Hauska sattuma..

Niin tuohon loppujärjestykseen viitaten, sillä kierroksella kun karppanen ajoi maaliin niin ennen sitä viimeistä neulansilmä mutkaa olevalla suoralla sijoitukseni tippui jostain syystä 9:ksi(ajoin 8:na). Eskortti ajoi 6:na ja oli 8, aleksi02 ajoi 9:nä ja oli 6.

Mutta oma kisa kuitenkin meni suht hyvin, mutkat jostain syystä olivat vaikeita välillä. 4:llä kierroksella puhkesi takarengas oikeastaan parhaassa mahdollisessa paikassa, viimeisen neulansilmän jälkeisellä suoralla :).

En kertaakaan ajanut 7:tä huonommalla sijalla ja ohitin sut kun sulta puhkes rengas

Itsellä kuuluisat 3 pointtia kisasta:

1. en pidä ollenkaan radasta

2. varikolla käynti bugasin niin että auto suti (hakkasi rajoittimelle 1 vaihteella) mutta auton vauhti vaan hidastui ja oli pian 68 :confused: (varikolla ei siis sen hitaammin pääse :D), Itse stoppi kesti 3,5 sek, siitä kiitokset tallille, nopein pysähdys mikä itselle sattunut :p myös ruudusta lähtö oli samaa tuskaa ja auton nopeus nousi noin 10 kmh, sekunnissa. varikolta afterall sentään pääsin pois ja vauhtikin oli ehtinyt kiihtyä 100 kmh :)

3. en muistanut että kisat on, onneksi satuin tulemaan pleikkarille

Jep, ihan ihme bugi. Kolmanneksi viimeisellä suoralla päästin tontsazin kierroksella ohi ja ajattelin että joku tulee todella kovaa myös, niin ajattelin päästää senkin ohi, mutta tämä olikin leejuhlee.. Kivasti bugitti koko peli ku näky että mun edellä ois ajanu 9:ntenä oleva pelaaja ja itse olin kuudentena. Seuraavalla pitkällä suoralla tipuin seitsemänneksi (tuli viiveellä se sijoitus) ja lopussa olin kahdeksas. Ei mitään hajua miten jotkut oli päässy huomaamatta ohi, mutta samapa tuo, tämä on vain peliä. :)

En kertaakaan ajanut 7:tä huonommalla sijalla ja ohitin sut kun sulta puhkes rengas

Johan oli bugi, toisen kerran varikolla käydessä matkamittari näytti sinun kohdalla 4,1km ja leejuhleen kohdalla jotain 200m. Mutta hyvä kun selvisi, aika ärsyttävä bugi oli :D, luulin ajavani leejuhleeta takaa. Niin, sijoitukset näyttivät todella itselle seuraavilta suurimman osan kisasta, aleksi02 9, undermeit 8, leejuhlee 7, kunnes "vikalla" kierroksella ennen neulansilmää sijoitukset muuttuivat-> undermeit 9, aleksi02 8, leejuhlee 7, ja maaliin päästyäni se oli undermeit 9, Eskortti 8, leejuhlee 7.

Jep, ihan ihme bugi. Kolmanneksi viimeisellä suoralla päästin tontsazin kierroksella ohi ja ajattelin että joku tulee todella kovaa myös, niin ajattelin päästää senkin ohi, mutta tämä olikin leejuhlee.. Kivasti bugitti koko peli ku näky että mun edellä ois ajanu 9:ntenä oleva pelaaja ja itse olin kuudentena. Seuraavalla pitkällä suoralla tipuin seitsemänneksi (tuli viiveellä se sijoitus) ja lopussa olin kahdeksas. Ei mitään hajua miten jotkut oli päässy huomaamatta ohi, mutta samapa tuo, tämä on vain peliä. :)

Ihmettelinkin että miksi päästit minut ohi niin vain.

Ylös Bottom