Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1
On, TC on bannattu vain sadekisoissa.Onko nyt sitten Shanghaissa TC sallittu?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On, TC on bannattu vain sadekisoissa.Onko nyt sitten Shanghaissa TC sallittu?
Annan varoituksen et saatan olla kisasta pois.
Niin tuohon loppujärjestykseen viitaten, sillä kierroksella kun karppanen ajoi maaliin niin ennen sitä viimeistä neulansilmä mutkaa olevalla suoralla sijoitukseni tippui jostain syystä 9:ksi(ajoin 8:na). Eskortti ajoi 6:na ja oli 8, aleksi02 ajoi 9:nä ja oli 6.
Mutta oma kisa kuitenkin meni suht hyvin, mutkat jostain syystä olivat vaikeita välillä. 4:llä kierroksella puhkesi takarengas oikeastaan parhaassa mahdollisessa paikassa, viimeisen neulansilmän jälkeisellä suoralla .
Jep, ihan ihme bugi. Kolmanneksi viimeisellä suoralla päästin tontsazin kierroksella ohi ja ajattelin että joku tulee todella kovaa myös, niin ajattelin päästää senkin ohi, mutta tämä olikin leejuhlee.. Kivasti bugitti koko peli ku näky että mun edellä ois ajanu 9:ntenä oleva pelaaja ja itse olin kuudentena. Seuraavalla pitkällä suoralla tipuin seitsemänneksi (tuli viiveellä se sijoitus) ja lopussa olin kahdeksas. Ei mitään hajua miten jotkut oli päässy huomaamatta ohi, mutta samapa tuo, tämä on vain peliä.Niin tuohon loppujärjestykseen viitaten, sillä kierroksella kun karppanen ajoi maaliin niin ennen sitä viimeistä neulansilmä mutkaa olevalla suoralla sijoitukseni tippui jostain syystä 9:ksi(ajoin 8:na). Eskortti ajoi 6:na ja oli 8, aleksi02 ajoi 9:nä ja oli 6.
En kertaakaan ajanut 7:tä huonommalla sijalla ja ohitin sut kun sulta puhkes rengas
Jep, ihan ihme bugi. Kolmanneksi viimeisellä suoralla päästin tontsazin kierroksella ohi ja ajattelin että joku tulee todella kovaa myös, niin ajattelin päästää senkin ohi, mutta tämä olikin leejuhlee.. Kivasti bugitti koko peli ku näky että mun edellä ois ajanu 9:ntenä oleva pelaaja ja itse olin kuudentena. Seuraavalla pitkällä suoralla tipuin seitsemänneksi (tuli viiveellä se sijoitus) ja lopussa olin kahdeksas. Ei mitään hajua miten jotkut oli päässy huomaamatta ohi, mutta samapa tuo, tämä on vain peliä.