Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Oli kyl hauskaa!

Aika-ajot meni penkin alle aika tais olla jotain 1:59? kyllä jäi harmittamaan ku vedin kisassa sitten 1:51xxx.

Kisassa sain hyvän starttin nousin siinä viidenelle sijalle kerran joku veti minua perään siinä toka vikassa mutkassa mutta sain juuri ja juuri auton haltuun:p
Pitkään ajoin nelosena civil edessä ennen kuin ensimmäisen sektorin kohdalla poksahti ja pitkäksi tippuin 5 sijalle josta myöhemmin tipuin 6:neksi:D

Anteeksi jos olin jonkun tiellä siellä kärjessa siniset liput tulee aikaa myöhään kyl:mad:
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Pistetaulukko, tulokset ja seuraavan kisan tiedot päivitetty etusivulle.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Meikä oli tosiaan Helsingin reissulla justiin sunnuntaina :) mutta tän viikon sunnuntaina taas mukana :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Voin tehdä servun taas 18.15. Onkos Sizen lisäksi joku muu joka ei ole tulossa tänään.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Joo tällä kertaa kävi näin että lotus jäi kotii:D Elikkä nettiyhteis ei pelittäny joten en päässyt kisaan:(
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Hemmetin codemasters the bugi f1 game! Ensin menee rengas sijalta 2, onneks juuri ennen vikaa mutkaa joten pääsin samantien varikolle. Tipuin kuiteskin viimeiseksi ja sieltä alko armoton nousu ja nousin jo sijalle 4 kunnes rengas menee taas ennen ekaa sektoria! Siinä vaiheessa riitti.

Seuraavaan kisaan osallistun vasta kunnes codemasters korjannut rengas bugin.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Lopetan kanssa ajamiseni tähän, jos ei laiteta damageja cosmeticille. Neljä rengasrikkoa kolmessa kisassa, joissa kahdessa aiheutti ylimääräisen stopin. Päivityksen jälkeen voidaan kokeilla full damageja.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajot meni jees, sijoitus 2. Kisa alkoi aivan päin prinkkalaa, ekassa mutkassa osuin mielestäni hieman suomifiniin ja hän spinnasi (ellei sitten hän itse ajanut liian kovaa mutkaan) ja päästin hänet ohitseni. Tästä matka jatkui puoli mutkaa, jossa joshua oli spinnannut suoraan keskelle tietä. Jarrutin erittäin pienen matkan päähän hänestä, ja vältin osuman. Puoli sekuntia myöhemmin suomifin täräytti perääni ja minä sain läpiajonrangaistuksen. (Vellun auto heitti siinä voltin, kun osuin samalla häneen törmäyksen voimasta.) Noh siinä köröttelin varikon läpi ekan kierroksen jälkeen. 6-9 kierrosta myöhemmin olin saavuttanut suomifinin ja ohittanut muutaman muunkin kuskin. Noh siinä uudella kierroksella hajosin ensimmäiseen jarrutukseen rengas. Köröttelin siitä varikolle hakemaan uudet kumit ja menetin erittäin monta sekuntia. Loppujen lopuksi onnistuin ajamaan viidenneksi. :o

Shanghai

(Ei ehtinyt napata kuvaa aika-ajojen häntäpäästä. Pistäkää joku tulokset, jos on ylhäällä niin muutan tähän)

Aika-ajot

1. Simo911 1:33:836
2. Olvi- +1.000
3. klonkku66 +1.085
4. SuomiFIN +2.074
5. CT-FighterFIN +2.313
6. jontsa93 +3.023
7. Nunnukka_ +3.801
8. joshua900 +4.110
9.
10.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Tulokset

Shanghai

1. Nunnukka_ 36:16.221
2. Simo911 +3.5
3. CT-FighterFIN +37.1
4. SuomiFIN +41.5
5. Olvi- +81.0
6. jontsa93 +94.1
7. joshua900 +1 lap
8. civilixi +2 lap
9. Adamdam1 DNF
10. klonkku666 DSQ
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajot meni jees, sijoitus 2. Kisa alkoi aivan päin prinkkalaa, ekassa mutkassa osuin mielestäni hieman suomifiniin ja hän spinnasi (ellei sitten hän itse ajanut liian kovaa mutkaan) ja päästin hänet ohitseni. Tästä matka jatkui puoli mutkaa, jossa joshua oli spinnannut suoraan keskelle tietä. Jarrutin erittäin pienen matkan päähän hänestä, ja vältin osuman. Puoli sekuntia myöhemmin suomifin täräytti perääni ja minä sain läpiajonrangaistuksen. (Vellun auto heitti siinä voltin, kun osuin samalla häneen törmäyksen voimasta.) Noh siinä köröttelin varikon läpi ekan kierroksen jälkeen. 6-9 kierrosta myöhemmin olin saavuttanut suomifinin ja ohittanut muutaman muunkin kuskin. Noh siinä uudella kierroksella hajosin ensimmäiseen jarrutukseen rengas. Köröttelin siitä varikolle hakemaan uudet kumit ja menetin erittäin monta sekuntia. Loppujen lopuksi onnistuin ajamaan viidenneksi. :o

Joo ajoit perääni. Kun pääsin spinnauksen jälkeen jatkamaan matkaa niin yhtäkkiä osut edellä olevaan ja samoin minäkin törmään sitten sun autoosi :D¨'

Loppukisa ihan hyvä, 4 sija. Ei yhtäkään rengasrikkoa tullut.. Loppua kohden tuli kivat taistelut Jontsan kanssa.. Kisaan kun lähdin pehmeillä niin ajoin ne kyllä ihan loppuun siltä varalta että jos sade olisi alkanut niin ei olisi tullut ylimääräistä stoppia.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Joo ajoit perääni. Kun pääsin spinnauksen jälkeen jatkamaan matkaa niin yhtäkkiä osut edellä olevaan ja samoin minäkin törmään sitten sun autoosi :D¨'.

Hmm.. kylkeen ehkä ajoin, koska olit rinnallani. Enkä osunut joshuaan siinä, koska sain auton pysäytettyä kokonaan ennenkuin osuin häneen :confused: Aika outoa, kun minä sain rangaistuksen siitä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Uutta pistetilannet taas:

Kuljettajat

1. Simo911 | 68
2. Olvi- | 68
3. Nunnukka | 58
4. CT-FighterFIN | 46
5. SuomiFIN | 42
6. klonkku666 | 28
7. civilixi | 20
8. SizeFIN | 16
9. adamdam1 | 14
10. Joshua900 | 12
11. slex | 10
12. Jontsa93 | 8
13. skog80 | 2
14. Martti93 | 0


Tallit

1. K.O. Racing | 116
2. PC-Racing | 80
3. Turun Vauhtiveikot | 61
4. Mario Karting | 58
5. VS-Racing | 30
5. JM Motorsport | 30
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Ohhoh, onpas ollut muilla ohjelmaa kisassa. Noh, itsellä tämä parjattu renkaan puhkeaminen sattu aika-ajoon jossa en saanu ku höntsyilykierroksen ajan ja seitsemäs ruutu. Otin sitten kisaan kovat renkaat alle jos näyttää ettei pääse nousemaan ni ainaki sit ku muut menee varikolle. Ei ehkä ollu paras ratkasu ku pito oli alussa tosi huono ja tuli luisuttua joitain mutkia pitkäksi, pääsin kuitenki nouseen noiden muitten ongelmien jälkeen neljänneksi ja sieltä kärkeen ku muut meni varikolle. Simohan nousi takas kärkeen ku menin varikolle ottaa pehmeet alle mutta hänellä sitte puhkes kumi tok vikalla kierroksella ja pääsin takas kärkeen. Eli itellä suju sulavasti, muutama jarrutus pitkäksi mutta ei isompia virheitä tai ongelmia, koitin kyllä ajella semi-varovasti ja varoa kantteja jos ne ois osassa kumin puhkeamisista taustalla (?)

Itekki oisin sen kannalla et damage cosmeticille ni ei tarvis varoa kantteja nii paljo tai muute vaa pelätä et millo puhkeaa.

Kisan nopein kierros tais olla 1.35.0xx

Nii ja Olvi- näyttäny kyllä urheaa naamaa ku jaksanu kuiteski ajaan maaliin asti noiden tapahtumien jälkeen :P
 
Ylös Bottom