Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kokeilin eilen ilman TC eikä siitä tullut mitään en ole tulossa tuhlamaan mun aikaa :p
pelaan miellumin fifaa siihen aikaa:D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kokeilin eilen ilman TC eikä siitä tullut mitään en ole tulossa tuhlamaan mun aikaa :p
pelaan miellumin fifaa siihen aikaa:D

Miks et edes halua opetella ajamaan kunnolla? Tossa kun ei sateella ole mitään tolkkua kun TC:llä vedetään 2-3sek kovempia kierroksia.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kokeilin eilen ilman TC eikä siitä tullut mitään en ole tulossa tuhlamaan mun aikaa :p
pelaan miellumin fifaa siihen aikaa:D

Sateella pitää ajaa maltilla, hiljalleen ja huomaat ettei muutkaan mene kovempaa. Kaasupohjassa ei kiihdytellä tai spin samantien, toista se on TC kanssa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Sateella pitää ajaa maltilla, hiljalleen ja huomaat ettei muutkaan mene kovempaa. Kaasupohjassa ei kiihdytellä tai spin samantien, toista se on TC kanssa.

Juuri näin, hienous on siinä rajan hakemisessa, on paljon haastavampaa ja palkitsevampaa. Voi voittaa paljon jos on rohkea kaasun kanssa mutta virheiden riski kasvaa suuresti. Koettelee ihan eri tavalla ajamista kun polkimilla on muutakin kuin on/off merkitystä
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kokeilin eilen ilman TC eikä siitä tullut mitään en ole tulossa tuhlamaan mun aikaa :p
pelaan miellumin fifaa siihen aikaa:D
Mä ajattelin aluks että ei munkaan ajosta tuu yhtään mitään ku vaihdoin TC:n mediumista offille, mutta eihän siinä ollut oikeestaan mitään eroa. Kahdessa tai kolmessa kohdassa jouduin hölläämään kaasua ettei ois lähteny käsistä, mutta kierrosaikoihin ei ollut oikeestaan mitään merkitystä :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Onkos meillä kaikki kuskit tulossa huomenna? Olisi nimittäin ensimmäinen kerta :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Hienoa kun rengas puhkeilee kokoajan, kuivan kelin rengasbugi on 100x heavy rainissa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Malesia

Tulokset

1.Olvi- 40:22.016
2.klonkku666 +39.7
3.CT-FighterFIN +95.0
4.civilixi +1 LAP
5.sizeFIN +1 LAP
6.Adamdam1 + 2 LAPS
7.SuomiFIN DNF
8.Nunnukka_DNF
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Mä en millään kerkee tulee ajaa. toivottavasti saatte tuuraajan näin lyhyel varotus ajalla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Uusi pistetilanne:

Kuljettajat

1. Olvi- | 58
2. Simo911 | 50
3. Nunnukka | 33
4. CT-FighterFIN | 31
5. SuomiFIN | 30
6. klonkku666 | 28
7. civilixi | 16
8. SizeFIN | 16
9. adamdam1 | 14
10. slex | 10
11. Joshua900 | 6
12. skog80 | 2
13. Jontsa93 | 0
14. Martti93 | 0
15. matias92 | 0


Tallit

1. K.O. Racing | 106
2. PC-Racing | 68
3. Turun Vauhtiveikot | 43
4. Mario Karting | 33
5. VS-Racing | 24
6. JM Motorsport | 22
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Tällä kertaa meni itellä hyvin. Aika-ajossa neljäs, parempaan en ois pystyny. Aika oli 1.49.177. Kisassa startissa pyörähdin ja taisin siinä samalla taisin osuakkin johonkin, tais olla Olviin, onneks sille ei käyny pahempaa. Myöhemmin sitten Adamin kanssa oli tokavikassa mutkassa vähän tilannetta. Renkaat osu yhteen ja molemmilla lähti sivuluisuun, mutta sijotuksia ei menetetty eikä paljon aikaakaan, sori kuitenkin adamille. Sen jälkeen ohitin pari autoa kun ajoivat pihalle ja kierrokset 3-17 oli pelkkää yksinajamista. Ihan hyviä kierrosaikoja ja ilman isompia virheitä. Sitten kierroksella 17 räjähti oikea erurengas ja yllätys yllätys, juuri kun olin mennyt varikon sisäänkäynnin ohi. Siinä meni yhteensä reilu 40 sekunttia kun köröttelin hiljaa ja varikkostoppi lisäks. Sain kuitenkin pidettyä kolmannen sijan kun oli eroa edelliseen niin paljon. Loppu oli taas yksin ajamista ja kierroksella ohittelua, hyvin annettiin tietä kyllä. Vähän oli ehkä tylsää ajella yksin mutta omaan ajoon oon kyllä tyytyväinen eikä tulostakaan kyllä paljon parantaa vois. Kisassa paras aika tais olla 1.49.3.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Iteltä ei sujunut yhtään mikään tässä kisassa. Aika-ajoissa spinni joka mutkassa suunnilleen ja kärjestä 45 sekuntia ja viimeinen lähtöruutu ja kisassa viimeinen spinnaten joka kierroksella ja osuma Nunnukkaan.. :confused:
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Että semmonen kisa, voittoa tarjottiin ja oli tilanne hallussa mutta kun ei niin ei. Nyt kaatu kierroksella ohitukseen, en tiiä oikeen mitä ihmettä siin tapahtu, tulin viimeseen mutkaan normaalisti ja näky suomifin spinnanneena, oli kuitenki mun mielestä ajolinjan ulkopuolella sisäkurvin puolella ja päätin kiertää normaalilla linjalla auton takaa. Noh, kohta auto oliki poikittain suoraan ajolinjalla edessä, vielä olis ehtiny tehä jotain mutta auto näky haamuna eli ajattelin voivani ajaa "läpi" ja jatkaa normaalisti. Sitte pari metriä ennen autoa se tuliki takas kiinteäksi ja sitte kolahti, etusiipi lens hornan kuuseen. Toivoin et viel pystyis jotenki ajaa mut eka mutkaan mentäessä auto ei pysähdy ollenkaan ja ties että kisa oli siinä eikä huumori enää riittäny taisteleen eka hiekalta pois ja viel koko kierros ajokelvottomalla autolla ni lämäsin seinään.

Ottaa kyl kupoliin rankasti mut ainaki aika-ajot oli hauskat, tiukkaa oli ja rajoja joutu hakeen koko aika enemmän :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Oli hyvä aa + Kisa, kaikki meni kerrankin nappiin kukaan ei ollut tiellä / osunut. Aika-ajot meni vähän alakanttiin, mutta ihan ok. Kisa meni hyvin, 2 spinniä tuli, ensimmäinen spinni kierroksella ohitettavien kanssa ja toinen vikalla kierroksella kun taisin vähän liian lujaa yrittää parasta kierrosaikaani. :D

Otettiin tallikaverin kanssa kaksoisvoitto, tästä hyvä lähtee ensi kisaan kamppailemaan. :)
 
Ylös Bottom