Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

jätän tuon ens kisan väliin. tuli tuota perheen lisäystä,joten on tuota touhuamista;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

96%:n varmuudella en myöskään pysty ajamaan ensi sunnuntaina, kun reissu itään ei varmasti pääty ajoissa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Noniin huomenna taas kisapäivä, pistäkäähän sitten ajoissa ilmoitusta, jos ette pääse paikalle.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Mä voisin tehdä taas servun. Varmaan siinä varttia yli 6 voi odotella inviteä. Kuinkas moni on tulossa, tai kuinka moni ei ole? Tietää varautua tuuraajiin kun tietää etukäteen.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Australia

Tulokset

1.Simo911 34:12.074
2.Olvi- +19.7
3.Nunnukka_ +25.9
4.SuomiFIN +50.4
5.klonkku666 +66.4
6.CT-FighterFIN +75.4
7.Adamdam1 +1 LAP
8.civilixi +1 LAP
9.sizeFIN +2 LAPS
10.Jontsa93 DNF
11.Martti93 DNF
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Tässä Australian tulokset.
Aika-ajot
3.jpg


Kisa sijat 1-8
1.jpg


Kisa loput sijoitukset
2.jpg
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Hyvät väännöt oli ekat 10 kierrosta, kun simolla puhkes rengas kierroksella 2-4? niin nousin kärkeen, mutta nunnukka ja olvi hiillosti takana. Otettiin 3 mutkassa yhteen nunnukan kanssa, en odottanu nunnukan tunkevan siitä koska mun näkökenttä ei olisi edes nähnyt takana olevia joten ihan normaalisti käänsin mutkaan jonka jälkeen osu. Kilpailutilanteena pidän sitä ainakin itse, toivottavasti nunnukkakin. :)

Sen jälkeen ajelua kierrokselle 7-8 asti ja olvi ja nunnukka kurvaa varikolle. Itse jatkoin kärjessä ajamista ja pistin fastille päälle, renkaat oli hyvässä kunnossa mutta kierroksella 9-10 ekaa mutkaan puhkes rengas ja siihen päätty mun tarina kärkitaistoissa. Menetin jo varikolle mennessä minuutin ja lopulta tipuin sijalle 7. Onneksi vielä pääsi nousemaan sijalle 5 niin sai edes vähän pisteitä. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Pistetilanne on nyt:

Kuljettajat:

1. Simo911 | 50
2. Olvi- | 33
2. Nunnukka | 33
4. SuomiFIN | 24
5. CT-FighterFIN | 16
6. klonkku666 | 10
6. slex | 10
8. adamdam1 | 6
8. Joshua900 | 6
10. SizeFIN | 6
11. civilixi | 4
12. skog80 | 2
13. Jontsa93 | 0
14. Martti93 | 0
15. matias92 | 0

Size on vasta 10 eikä jaettu 8 koska hänen paras sijoitus on 8. Joshualla ja adamdamilla taas 7. Sama homma kolmen vikan kuskin kanssa, Jontsalla parempi sijoitus kuin Martilla ja matias ei ole ajanut yhtään kisaa.


Talli pisteitä saa joku muu miettiä koska mulla ei oo mitään hajua että kuka on tuurannu kenen tallia ja mikä talli sai esim mun keräämät pisteet Bahrainissa ja kuka nyt Australian pisteet ku tuli noita talli vaihdoksia.

Ja vois tonne tulostaulukkoon laittaa jokaisen PSN tunnuksen niin ei tarvitsisi aina miettiä että kuka on kuka.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Ei nyt oikein menny putkeen tämäkään, aika-ajoissa ok-kierros mutta sekunti simoon eroa eli ei mitään jakoa, puolen sekunnin päähän ois voinu hyvällä kierroksella päästä.

Kisa alko hyvin, tiukassa pakassa vedettiin Klonkun ja Olvin kanssa pitkään, Simolla vissiin meni rengas ja päästiin ohi, sitte tein karsean virheen ja missasin jarrutuspaikan kolmanteen mutkaan renkaat lukkoon enkä saanu enää taittumaan ja Klonkun kylkeen, kumpiki lievästi hiekalle ja Olvi ohi. Suurimmat pahoittelut, karsea virhe multa. Sitte homma leviski käsiin ja ajorytmi hajos, varikon jälkeen Simon eteen radalle ja heti leveeksi ja Simo ohi. Sitte loppuun asti meniki niin että melkeen joka toinen kierros joku mutka leveeks tai puolispinniä yms, hirveesti virheitä, ilman niitä ois voinu Olvin haastaa vielä lopussa.

Varmuutta pitäs saada paljo lisää, ihan liikaa virheitä edelleen. Ei oikein löydy Simolle vastusta tällä hetkellä, jos koittais hakea parempia säätöjä ens kisaan :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kisasta sitten, oma kisa meni aika huonosti. Aika-ajossa penaltyä ja lähtöruutu 11. Kisassa tulos 6. Huono taktiikka oli, aloitin kovilla ja porukka pääsi karkuun, sitten spinnasin kaksi kertaa ja SuomiFIN ajoi kerran perään, mutta sille ei oikein voinut mitään. Renkaita ei ihme kyllä mennyt yhtään mutta muuten oli kyllä ohjelmaa eikä ratakaan oikeen natsannut.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Huono taktiikka oli, aloitin kovilla ja porukka pääsi karkuun, sitten spinnasin kaksi kertaa ja SuomiFIN ajoi kerran perään, mutta sille ei oikein voinut mitään.

Jep, sori. Oma suoritus ihan OK, taisin menettää tosin liikaa aikaa kun käytin pehmeät ihan loppuun. Ajettaisko Malesia heavy rainina?
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

sitte tein karsean virheen ja missasin jarrutuspaikan kolmanteen mutkaan, renkaat lukkoon enkä saanu enää taittumaan ja Klonkun kylkeen, kumpiki lievästi hiekalle ja Olvi ohi. Suurimmat pahoittelut, karsea virhe multa. /QUOTE]

Ok, näitä sattuu. Saattaa myös edes auttaa se että itse mielestäni jarrutin vähän liian ajoissa siihen mutkaan ni saatoit vähän panikoida kun mun auto lähesty nopeeta. Onneksi sentään kummatkin päästiin jatkaan oikeastaan samantien. :)
 
Ylös Bottom