Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

olipahan kisat.
aika-ajot meni päin p... ei yhtään ehjää kierrosta.
kisa meni oikeastaan siihen että tarkkaili ette tuu kolaroitu kierroksen ohittaviin :D
no niinkuin sanoin että maalin on päästävä padilla ja niin tein .
tyytyväinen
viion päästä uudet kujeet jos silloin ois ratti ja vehkeet ni vois saada kisasta ajankin :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajot meni hyvin viidennellä sijalla.

Kisan eka mutka meni ihan hyvin mutta muutama kierros myöhemmin joku ajaa kylkeen ja spinnaan? No pääsin hyvin jatkamaan. Muutama kierros myöhemmin varikolle, stoppi itsessään kesti 8 sekuntia. Loput 13 kierrosta kestin samoilla kovilla renkailla.. Pääsin CT-Fighterin ohi kun siltä taisi puhkea rengas, mutta CT kiri aika kovasti ja lopulta meni ohi. mutta viimeisellä kierrokselta CTllä loppui bensa joten lopputulos neljäs.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajossa en saanut sitä omaa parhainta kierrosta tehtyä. Renkaat olisi varmaan aika-ajon aikana varikolla pystynyt vaihtamaan, mutta ei tullut mieleen. No tuli 8 sija aika-ajosta. En kyllä yhtään ollu tyytyväinen aikaani.
Startti oli ihan nappi kaikilta. Eka mutka meni hyvin, mutta sitten kakkosmutkassa tapahtuu. Joku vähän törmää autoon ja spinnaus. Renkaathan siinä sitten jo vähän kului. Noh.. pääsin onneksi jatkamaan nopeasti. Autoja näkyi edessä hetken aikaa kunnes sitten SuomiFIN spinnaa ja pääsen hänen ohitseen. Hän kuitenkin ohittaa minut ja kierroksella 7 menemme samaan aikaa varikolle. Varikkostopit on kyllä tehty jotenki oudoksi. Pitää jarruttaa tosi paljon ennen sitä boxia ja se ei vaikuta siihen vauhtiin ollenkaan. En tiedä mitä ekan stopin aikana tapahtui mutta oikea eturengas käyttäytyi stopin jälkeen jotenkin ihan oudosti. Renkaan varoitus ikonin väri oli sininen, mitä se sitten meinaa? Noh. piti käydä toinen stoppi tekemässä ja sillä se sitten hoitui. Sitten aloin rullailemaan ihan tasaisia kierroksia. Kerran ajauduin soralle mutta pääsin jatkamaan nopeasti. Noin kuusi kierrosta ennen maalia menetin auton hallinnan ja ajauduin päin kaidetta. No etusiipi vaurioitui vähän mutta en huomannut mitään eroa kierrosajoissa(oikeastaan ne vain paranivat). Pari kierrosta ennen maalia joshua900 tulee varikolta minun eteeni. Silloin ajattelin että nyt ajan sen kiinni. Ei se sitten vaan riittänyt. Hän sai tietenkin tuoreet renkaat alle ja omat renkaani näytti silloin jo keltaista. Huono kisa itseltäni, mutta tuli kuitenkin pisteitä :D. Ajoin ilman mitään apuja ja tulen ajamaankin.
Melbournea osaan ajaa jo valmiiksi siksi odotankin itseltäni jo hieman enemmän.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kuka tuurasi mua? eli lotusta?? tuliko pisteitä:D??

Sua tuuras Klonkku. Yks piste tuli kun klonkulla oli vähän kolareita, ei omasta syystä. Jontsaa tuuras Slex ja se oli viides. Akimania tuuras Simo ja sehän voitti, mutta en tiedä että kuka ne pisteet saa kun Akiman ei vissiin aja kuitenkaan, ei ole ainakaan kuulunut mitään. Mitäs niille pisteille tehdään?
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Eiköhän nyt kuitenkin kuskipisteet tule ihan normaalisti sille kuskille, joka on kisassa ajanu. Tallipisteille saatte tehdä mitä huvittaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kisassa sitten sain hyvän lähdön ja nousin neljänneksi. Lopulta menin myös kimionen ohi ja nousin kolmanneksi. Kisassa sitten mokailin ja mokailin ja itkin ja väänsin ja nauroin ja olin lopulta viides. Hirveän kisan jälkeen ihan hyvin.

Tapahtumia en hirveästi muista, mutta kaikille anteeksipyynnöt minun todella agressiivisesta ajostani. Varakuski kun olen niin yritän vähän tiukemmin. Jos ajan jatkossa kisoja, lupaan olla reilumpi. Rata oli muutenkin niin huono ohituksille ja muutenkin huono ohittaa samantasoisia niin meh.

Menit minun ohi kun normaalisti 3 mutkaan jarrutin niin tulit ylikovaa kylkeen ja kehtasit vielä mennä ohi etkä antanut sijoitusta takaisin. Siitä myöhemmin oliko seuraava kierros sinä vedät 5-8 mutkan pitkäksi ja ajaudut hiekalle, pääsen sun rinnalle niin siinäkin kehtaat vielä kiilata, yhteentörmäys mutta onneksi pääsen jatkamaan ennen sua! Sen jälkeen vielä kolmannen kerran päätät pamauttaa täysiä perään ja spinnaan. Siihen riitti mun kärsivällisyys ja lopetin pelaamisen.

Se että on agressiivinen, ei tarkoita sitä että voit yrittää ohituksia riskillä koska suurinosa sun ohituksista taisi viedä vastustajan mennessään tai pieni kosketus. Myös itse myönnät että vaikea ohittaa niin silti vielä tietoisesti yrität ihme paikoissa ohi vaikka 99% varmuudella osuma.

Jos samaa linjaa jatkat niin toivon ettet enään koskaan kyseisissä sarjoissa aja.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Menit minun ohi kun normaalisti 3 mutkaan jarrutin niin tulit ylikovaa kylkeen ja kehtasit vielä mennä ohi etkä antanut sijoitusta takaisin. Siitä myöhemmin oliko seuraava kierros sinä vedät 5-8 mutkan pitkäksi ja ajaudut hiekalle, pääsen sun rinnalle niin siinäkin kehtaat vielä kiilata, yhteentörmäys mutta onneksi pääsen jatkamaan ennen sua! Sen jälkeen vielä kolmannen kerran päätät pamauttaa täysiä perään ja spinnaan. Siihen riitti mun kärsivällisyys ja lopetin pelaamisen.

Se että on agressiivinen, ei tarkoita sitä että voit yrittää ohituksia riskillä koska suurinosa sun ohituksista taisi viedä vastustajan mennessään tai pieni kosketus. Myös itse myönnät että vaikea ohittaa niin silti vielä tietoisesti yrität ihme paikoissa ohi vaikka 99% varmuudella osuma.

Jos samaa linjaa jatkat niin toivon ettet enään koskaan kyseisissä sarjoissa aja.
Jep, taisi olla Slex joka muhunkin kylkeen osu ja spinnasin ja vain jatkoi matkaan antamatta sijoitusta takaisin.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Jep, taisi olla Slex joka muhunkin kylkeen osu ja spinnasin ja vain jatkoi matkaan antamatta sijoitusta takaisin.

Muistaakseni olit sä joka spinnas kun ajelin Slexin perässä ja Slex osu edellä olleeseen, olikohan ekassa mutkassa alkukierroksilla?
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Edelleenkin olen pahoillani, mutta näemmä pahoitteluni eivät liiemmin kiinnosta. Olin aggressiivinen kyllä, mutta ratakin oli huono ohituksille ja oli pakko yrittää. Lisäksi olen varakuski, aivan kuten sinäkin, joten pakko yrittää lisää. Jos olisin normikuljettaja, ottaisin ehkä varman päälle että en menettäisi mahdollisuuksia sarjan kärkisijoihin.

En muista muita onnettomuuuksia niin hyvin, mutta viimeisen muistan täydellisesti. Se oli toisen sektroin loppupuolella, ennen ns. "takasuoraa"(?) ja olit siinä edessäni ja jarrutin aivan liian myöhään. Muutenkin sain sinusta hyviä ohituspaikkoja mutta yllättäen osuin. Tottakai yritän, jos on paikka, luuletteko te, että jos saa 5 ohituspaikkaa mutta ei viitsi vain yrittää, ettei osumaa sovi? Nämä kuuluvat kisailuun, mutta minunkaltainen aggressiivisuuteni ei olisi niin suotavaa. Toivon, että ymmärrätte.

Ei tämä ole niin vakavaa, eihän? Jos ette tykkää ajostani, niin ei teidän ole pakko ajaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

"olit siinä edessäni ja jarrutin aivan liian myöhään."


Itse ainakin aina vedän hyvissä ajoin ennen jarrupaikkoja "rinnalle", eli en ole perässä vaikka jarruttaisin myöhempää, vaan painan yksin sit pitkäksi, enkä toisen perään..

Ja tää on myös semmonen peli missä tulee todella paljon monelle virheitä, on parempi hiillostaa perässä toista virheeseen, ja kuitata ohi varmasta paikasta, kuin yrittää ohi agressiivisesti joissa lähes varmasti osuu.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Edelleenkin olen pahoillani, mutta näemmä pahoitteluni eivät liiemmin kiinnosta. Olin aggressiivinen kyllä, mutta ratakin oli huono ohituksille ja oli pakko yrittää. Lisäksi olen varakuski, aivan kuten sinäkin, joten pakko yrittää lisää. Jos olisin normikuljettaja, ottaisin ehkä varman päälle että en menettäisi mahdollisuuksia sarjan kärkisijoihin.

En muista muita onnettomuuuksia niin hyvin, mutta viimeisen muistan täydellisesti. Se oli toisen sektroin loppupuolella, ennen ns. "takasuoraa"(?) ja olit siinä edessäni ja jarrutin aivan liian myöhään. Muutenkin sain sinusta hyviä ohituspaikkoja mutta yllättäen osuin. Tottakai yritän, jos on paikka, luuletteko te, että jos saa 5 ohituspaikkaa mutta ei viitsi vain yrittää, ettei osumaa sovi? Nämä kuuluvat kisailuun, mutta minunkaltainen aggressiivisuuteni ei olisi niin suotavaa. Toivon, että ymmärrätte.

Ei tämä ole niin vakavaa, eihän? Jos ette tykkää ajostani, niin ei teidän ole pakko ajaa.

Toki kiinnostaa, mutta sä et taida kokea mitään väärää ajamisessasi? Se että on varakuski ei tarkota että voisi sen enempää perseillä, sun perseilyillä sä pilaat muiden kisoja. Sua se ei taas tunnu kiinnostavan. Vai onko se ohittamista, että tuut ylikovaa kylkeen ja meet ohi eikä mieleesi edes tule palauttaa sijoitusta? En todellakaan osannu ees odottaa että kukaan tulee yrittään ohi kun olin ajamassa täydellisesti mutkaa ja oikealla linjalla etkä ollu edes imussa!

Ja jos ajat ulos radalta niin ei ole reilua paikata virhettään yrittää kiilata rinnalla ollut ulos radalta!

Kyllä kilpailu aina sen verran vakavaa on, että mua alkaa ainakin vituttaa jos jotkut ei osaa käyttäytyä radalla. Toki kaikki tekee virheitä myös minä, mutta tollanen kokoajan tapahtuva perseily ei ole hienoa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Pahoittelut etten kisaan ehtinyt enkä valitettavasti edes poissaolosta kerennyt tänne ilmoittamaan ! :) Ensi kisassa sitten täysi höyry päällä.
Luin nyt vasta viestisi, mutta kiitos, että ilmoitit olevasi vielä mukana sarjassa :) ehdin jo huolestua :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Pieniä muutoksia sarjassa. Akiman ei ilmaantunut kisaan/vastannut yksityisviesteihin niin sain hänen paikkansa. Pieniä muutoksia myös talleissa kun Olvi- siirty PC-Racing tallista uuteen K.O. Racing (entinen AC Racing) tiimiin tallikaverikseni ja CT Fighter siirty PC-Racing tiimiin edesmenneestä AC Racing tiimistä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

^^ juu, suosittelen Akimania varakuljettajaksi, sillä onhan hän erittäin kiireellinen mies ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

En pääse tänään harjoituksiin, koska on tuon toisen turnauksen eka kisa silloin, joten joku toinen saa hostia. Sunnuntaina tietysti kisassa olen mukana.
 
Ylös Bottom