Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Jep... mutta silti, pitäskö toi ajoapu, siis se nuoli siinä maassa :D sallia esim ensimmäiseksi kaudeksi, kun kuitenkaan kaikki eivät joka rataa tunne, eikä kerkä opetella... edes sinä harjoittelu torstaina...
Varikkostopit vain 20%:ia tai siitä ylöspäin olevisdta kissoista :)
Tarkoitatko siis ajolinjaa :p

Ja sarjan kisathan ovat 40% pitkiä
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Hyvä että abs on bannattu niin ei pääse eräät kuskit yllättämään ;) *muahahhaha*. TC ihan sama, itse en käytä mutta ajolinja pitää olla. Kuten sanoit tämä ei ole naama irvessä sarja.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Joo, ajolinjaa tarkoitin, ja mun puolesta se saa olla automaattivaihteiden kanssa ainoot ajoavut...
 
Tc sais pädikuskeilla olla, mut mitenkään ei näe onko rattimiehillä.

Itse sit taas en ole yhtään ajolinjan kannalla koska siitä näkee jarrupaikat, itse ajolinjassa ei mitään, mut jarrupaikat kismittää koska itse en suostu periaatteestakaan käyttämään missään mestaruussarjassa jarrutuspaikkojen näyttämistä, mutta edelleen on ratoja joita olen ajanut 0-3 kierrosta, joten olen ihan ummikko niissä. Ja voi olla etten kerkiä edes niitä harjoittelemaan..sit koitan aika-ajoissa opetella sen minkä kerkii..

Se on niissä kisoissa sit hieman hanurista et sinne tulee muitakin jotka ei välttämättä ole edes jaksanut treenata ja tietää et ahaa, tossa jarrutetaan ja itse vedän ne pitkäksi.

Radan varsilla kuitenkin on ne jarrupaikka merkit joten ei siihen pitäs montaa kierrosta vaatia et ne osaa ilman ajolinja apuakin...
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

ok, mulle käy että kaikki avut poissa ajolinja mukaan lukien. Haetaan sitten vauhtia kolmosdivarista karsinnan jälkeen :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Elikkäs Jontsa93 joutuu jättämään Bahrainin kisan väliin, joten häntä tuuraa tässä kilpailussa Olvi-

Myös Martti93 jättää Bahrainin kisan väliin, häntä tuuraa kimione
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Tehdäänkö harkoista joka lohkolle oma servu vai mennäänkö yhteisellä servulla. Tämä siis mikäli jostain lohkosta ei ole tulossa kuin vaikka kolme kuskia harkkoihin. Ite olen tulossa ja voin tehdä meidän lohkon servunkin. Mitkäs asetukset sinne sitten laitetaan? Monta lyhyttä kisaa vai yksi pitkä?
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Tehdäänkö harkoista joka lohkolle oma servu vai mennäänkö yhteisellä servulla. Tämä siis mikäli jostain lohkosta ei ole tulossa kuin vaikka kolme kuskia harkkoihin. Ite olen tulossa ja voin tehdä meidän lohkon servunkin. Mitkäs asetukset sinne sitten laitetaan? Monta lyhyttä kisaa vai yksi pitkä?
Juuri ajateltiin, että tehtäisiin yksi pitkä kisa jota ei ole pakko ajaa loppuun vaan voi harjoitella ja kokeilla eri renkaita ym. Ja kaikki avut, paitsi braking assist, sallittu ja manuaaliset varikkokäynnit.

Ilmoitus kaikille NÄMÄ OVAT MYÖS KILPAILUN ASETUKSET. Ja nyt loppuu tämä ainainen valittaminen, mulle on tullut niin monelta jo viestiä, kun tullaan eri lohkoon huutelemaan, joten annan nyt viimeisen varoituksen. Jokainen laittaa semmoiset avut kuin tarvitsee ja sillä siisti. Tässä kun on suurimman osan kanssa ajanut noita yksittäisiä kisoja, niin kyllä sieltä erottaa sitten jos joku käyttää apuja, joita ei tarvitsisi.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Mikäs kellonaika meille sitten kävisi parhaiten? 20.00 taisi olla jossain vaiheessa tarkoitus olla näiden harjoitusten ajankohta, mutta minun puolesta voidaan aloittaa aikaisemminkin. Ja ketkäs kaikki meidän lohkosta on tulossa huomenna ajelemaan?
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Itse olisin ainakin tulossa. En oo tota nettipeliä vielä testannu ollenkaan. Kellonajalla ei oo niin kauheesti väliä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Äsken oli tiukat esikarsinnat Olvi-:n, kimione:n ja Slex:n välillä Montrealissa. Olvi- nousi hienosti viimeisillä kierroksilla voittoon ja Slex ohitti kimionen viimeisessä mutkassa nousten toiseksi. Joten Olvi- on nyt vakiokuski Toro Rossolla ja Slex ja kimione tuuraavat tarvittaessa muita sarjan kuskeja.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Miekin voisin liittyä tänne Slexin ja kimionen seuraksi jonkinlaiseksi varamieheksi, jos sellaisia vielä mukaan kelpuutetaan. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Harjoituksista jäi kyllä tosi hyvä maku. Pehmeet renkaat kesti juuri niin kauan kuin halusinkin, joten odotan paljon kisasta. Säädöt eivät ehkä olleet kisaan parhaimmat, camber-kulmat soveltuvat kyllä hotlappauksee sekä kisailuun.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Miekin voisin liittyä tänne Slexin ja kimionen seuraksi jonkinlaiseksi varamieheksi, jos sellaisia vielä mukaan kelpuutetaan. :)
Joo toki, eiköhän me sitten neljällä varamiehellä pärjätä kun Eskorttikin on vielä yksi :) Te olette siis kaikkien lohkojen varakuskit.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Itellä ei tuo Bahrain kyllä toimi koskaan, sama homma Australiassa siitä eteenpäin sitten pitäisi mennä paremmin. Aika ajossa parasaika oli 1.58 ja kisassa en tainnut edes 2 minuuttia alittaa. Täytyy käydä tekemässä vähän salaisia testejä tuolla Virginillä että saisi edes sekunnin pois, muuten ei ole oikein startin jälkeen asiaa muiden vauhtiin ainakaan tällä radalla.
 
Ylös Bottom