Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Jeps. Mun tilalle voi siinä tapauksessa astua joku muu, kuka nyt olikaan seuraavaksi vuorossa. Menee hermot muilta ja itseltä, jos sekaan lähden ilman apuja pyörimään.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Jeps. Mun tilalle voi siinä tapauksessa astua joku muu, kuka nyt olikaan seuraavaksi vuorossa. Menee hermot muilta ja itseltä, jos sekaan lähden ilman apuja pyörimään.

no ei se nyt niin paha peli ole ettetkö sitä viikossa oppisi :D kyllä itekki olen viimisenä kisassa kuin kisassa ihan sen takia ettei pysy lapasessa...mitä sitte?

edit: se kun vaan ei oo mitenkään tasapuolista et ratti jätkil ois osalla esim abs, tai sitte jotain luistonestoja joita muilla ei ole, sit muut pyörii, ja yks ei
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Itse en ehdi reenata samalla tahdilla, kun nhl parissa vierähtää aikaa.

Ja tosiaan alunperinkään en olisi sarjaan lähtenyt, jos olisin asetukset tiennyt.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Itse en ehdi reenata samalla tahdilla, kun nhl parissa vierähtää aikaa.

Ja tosiaan alunperinkään en olisi sarjaan lähtenyt, jos olisin asetukset tiennyt.

ajatko ratilla vai pädillä? ja mitä apuja tarttis olla päällä?
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Omasta mielestä ainao apu joka sallittaisiin olisi ajolinja. En ikinä opi niitä ulkoa.....
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Omasta mielestä ainao apu joka sallittaisiin olisi ajolinja. En ikinä opi niitä ulkoa.....

hehheh :D varsinkin noilla uusilla radoilla mullakin tuppaa olemaan onkelmia...
Mutta onko Sakhirin rataa muutettu, kun jotenkin tuntuu, että ykkös sektori olisi erilainen kuin 4vuotta sitten :eek:
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Siis jos ajolinjalla tarkoitetaan nyt sitä viivaa joka kulkee asvalttia pitkin, niin mun mielipide on, että se saa olla korkeintaan päällä noissa torstain harjotuksissa. Siellähän on kuitenkin ylhäällä ne opasteet, jotka kertovat melko hyvin että milloin pitää jarrutella ja milloin saa pistää kaasua. Tekee mun mielestä myös paljon mielenkiintosemmaks, et löytyy eri kuskeilta erilaisia ajolinjoja, kun että kaikki pyrkis vetämään sitä yhtä linjaa, jonka kone näyttää parhaaks.

E:Nyt peliä pelanneena täytyy sanoa, että kun niitä yläopasteita ei oo niin mielellän pitäis sen ajolinjan kyl läpi viikonlopun :p
Ei mulla ainakaan löydy aikaa reenata niin paljoa noita ratoja että muistais jokaisen mutkan täydellisesti. Äsken kun koitin Shakiria, jota oon eniten pelannu, ilman sitä linjaa ni kokoajan oltiin ojassa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Ratilla ajan, mutta eipä tuo mun kohdalla paljoa auta. Nopean testin tuossa otin ilman apuja, eikä siitä tullut yhtään mitään. Metsästäkää vaan seuraavana jonossa ollut tyyppi, ja heittäkää mut mäkeen tuolta listalta.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Joo en mäkään mikään HC kuski oo enkä osaa ajaa kyllä ilman mitään apuja. Jos muissa lohkoissa on suunniteltu ilman apuja niin miksei nyt ekana kautena tässä lohkossa voisi olla avut päällä, kun täälä suurinosa niin haluaa.. ? Ei munkaan ajosta mitään kuu jos TC off.. se on joka mutkas ympäri.
 
Joo en mäkään mikään HC kuski oo enkä osaa ajaa kyllä ilman mitään apuja. Jos muissa lohkoissa on suunniteltu ilman apuja niin miksei nyt ekana kautena tässä lohkossa voisi olla avut päällä, kun täälä suurinosa niin haluaa.. ? Ei munkaan ajosta mitään kuu jos TC off.. se on joka mutkas ympäri.

Kyl niihin äkkiä tottuu, ja se oikeestaan sillee ku täältä nousee suoraan pääsarjaan ni ei se oo hyvä et siel on sit huippukuskien seassa ajoapuja käyttäviä, ei mee sillon lohkojen tasaväkisyys oikein
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Älkää painelko sitä kaasua heti pohjaan mutkassa, mutkassa voi hyvin mennä silleen, että pitää vähän kaasua ja sitte ku on loppumassa mutka, niin hissuksee kaasu pohjaan... ei mee ympäri :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Dodiih pojjaat, eiköhän siirrytä paikkaan, jossa ei tartte ketjua etsiä miljoonien keskeltä: F1 Onlinesarjat
Menkääs tonne, ja pistetään rattaat pyörimään, toi kirjanmerkkeihin, niin nopeasti on kaikki lähellä ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Miksiköhän tästä yhä vaan tulee montaa eri tietoa. Laitoin jo viestiä sillon sarjan ylläpitäjälle että etsiä seuraavana jonossa ollut mun tilalle, että en lähde luistelemaan sekaan ilman apuja. Player9 totesi että kaikkia apuja saa käyttää, joten eihän tuossa pitäisi olla mitään epäselvää..
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Psg, vain pädikuskit saa käyttää enemmän apuja kuin rattikuskit ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Joo omantunnon mukaan laitatte niitä apuja päälle, jos tuntuu että kulkee ilman niin sitten ei ollenkaan. Mutta olisihan se älytöntä, että porukkaa kerätessäni lupaan että ajo-apuja saa käyttää, mutta nyt sitten sanoisin että ei saa. Tämän ei kuitenkaan ole tarkoitus olla mikään verisuussa vedettävä sarja, vaan että kaikilla olisi yhtäläinen mahdollisuus voittaa, ja hauskaa.

Jarrutusapu on bannattu ja varikkopysähdykset on laitettu manuaaliseksi.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Joo Jarrutusapu on bannattu ja varikkopysähdykset on laitettu manuaaliseksi.

Jep... mutta silti, pitäskö toi ajoapu, siis se nuoli siinä maassa :D sallia esim ensimmäiseksi kaudeksi, kun kuitenkaan kaikki eivät joka rataa tunne, eikä kerkä opetella... edes sinä harjoittelu torstaina...
Varikkostopit vain 20%:ia tai siitä ylöspäin olevisdta kissoista :)
 
Ylös Bottom