Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Onko se sit sarjan jatkuvuuden kannalta järkevää...nyt ajetaan kaikkien mielestä parhaat kisat, sit innostus jokatapauksessa monella hiipuu, niin toisen kauden aloittamiskynnys vain lisääntyy siinävaiheessa jos ne raivostuttavimmat radat on koko kauden
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Häh. Siis ihan normaalissa järjestyksessä noi ajettaisiin, eli ei mitään äänestystä. Näin ainakin ymmärsin itse. Mullekin sopii hyvin toi että naamat hieman vaihtuu 10 kisan jälkeen. Mielenkiinnolla odotan kyllä näitä paralellisarjoja. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Onko se sit sarjan jatkuvuuden kannalta järkevää...nyt ajetaan kaikkien mielestä parhaat kisat, sit innostus jokatapauksessa monella hiipuu, niin toisen kauden aloittamiskynnys vain lisääntyy siinävaiheessa jos ne raivostuttavimmat radat on koko kauden

Ei varmasti kaikki pidä ihan kaikista samoista radoista...
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Joo käy mullekkin, että vedetään kaikki järjestyksessä, muutama vaan tuli sanomaan että voitaisiin vähän sekoittaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Ei varmasti kaikki pidä ihan kaikista samoista radoista...

No ei toki, mut kyl äänestykses tulee varmasti vähintään 5 parasta kisaa lähes kaikkien mielestä...jokainen varmasti listaa esim monacon ekalle kaudelle, jokainen varmasti laittaa esim iltakisan ekalle kaudelle jne...

edit, monelle voi olla niitä "must" kisoja kauden loppupäässä montakin, kuten itselle ne kymmenen mieluisinta kisaa:

1. Bahrain
2. Australia
3. Malesia
4. Monaco
5. Kanada
6. Valencia
7. Singapore
8. .Japani
9. Korea
10. Brasilia

Tossakin neljä kisaa ois "must" kisoja toiselle kaudelle, joten ois "pakko" osallistua toiselle kaudelle, eli motivoi kummasti siihen
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Eli Silverstone olisi sitten ensimmäisen kauden päätöskisa.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Itse haluaisin että tulis kaikki kisat ajettua, ja siks se ois selkeintä ajaa samassa järjestyksessä niitä kuin oikeastikkin, äänestyksessä sieltä jää huonoimmat radat pois, mutta ne yleensä juuri mielenkiintoisimmat on kisojen kannalta.

Jos nyt äänestetään, niin miten sit toiselle kaudelle? taas äänestetään? sieltä jää silloin kisoja kyl reippaasti pois. Jos taas aloitetaan kakkos kaudella sit järjestyksessä, niin miks ei voi jo nyt aloittaa?

Ite oon Mäksän kanssa samaa mieltä tästä. Olisi mielestäni paras ajaa ekalla ja tokalla kaudella (eli 19 ensimmäistä kisaa niinkuin ne 2010 kalenterissa on) seuraavilla kausilla voidaan sitten äänestää järjestys ja tehdä niin että 10 ensimmäistä kisaa äänestetään ja sitten 9 viimeistä on ne joita ei äänestetty. Mutta tämä ensimmäinen kausi olisi kiva ajaa niinkuin se oikeastikkin on.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Mites pistesysteemi, pidetäänkö tällaisena vai otetaanko vanha käyttöön?
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Mulla olis muuten sellanen ehdotus, kun kuitenkin divarivaihdos pitää valita autot uudelleen eli. Pääsarjasta 4 pudonnutta saisi valita ensimmäisenä järjestyksessä autot 1. divariin, sen jälkeen neljä 2. divarista noussutta saisivat valita järjestyksessä 1. divarista neljän pudonneen autot. 1-2 ja 1-pääsarjassa menis sitten silleen että 1. divarin neljä pudonnutta sais valita järjestykses 2. divarin neljän nousseen autot ja vastaavasti 2. divarin nousseet 1. divarin pudonneiden autot :D Sama juttu 1-pääsarja :D Jos joku ymmärsi niin hyvä homma :)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Mulla olis muuten sellanen ehdotus, kun kuitenkin divarivaihdos pitää valita autot uudelleen eli. Pääsarjasta 4 pudonnutta saisi valita ensimmäisenä järjestyksessä autot 1. divariin, sen jälkeen neljä 2. divarista noussutta saisivat valita järjestyksessä 1. divarista neljän pudonneen autot. 1-2 ja 1-pääsarjassa menis sitten silleen että 1. divarin neljä pudonnutta sais valita järjestykses 2. divarin neljän nousseen autot ja vastaavasti 2. divarin nousseet 1. divarin pudonneiden autot :D Sama juttu 1-pääsarja :D Jos joku ymmärsi niin hyvä homma :)

juu ymmärsin, ja itsekkin olen melkein ton kannalla et 3:n sijasta 4, tai jopa 5 nousis, jolloin sarjaan saadaan paljon paljon enemmän vaihtuvuutta ja mielekkyyttä ajaa uusia kuskeja vastaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Mulla olis muuten sellanen ehdotus, kun kuitenkin divarivaihdos pitää valita autot uudelleen eli. Pääsarjasta 4 pudonnutta saisi valita ensimmäisenä järjestyksessä autot 1. divariin, sen jälkeen neljä 2. divarista noussutta saisivat valita järjestyksessä 1. divarista neljän pudonneen autot. 1-2 ja 1-pääsarjassa menis sitten silleen että 1. divarin neljä pudonnutta sais valita järjestykses 2. divarin neljän nousseen autot ja vastaavasti 2. divarin nousseet 1. divarin pudonneiden autot :D Sama juttu 1-pääsarja :D Jos joku ymmärsi niin hyvä homma :)
Joo hyvä idea, mutta ensi kerralla voisit vaikka muokata edellistä viestiä, ettei tule triplapostauksia ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

juu ymmärsin, ja itsekkin olen melkein ton kannalla et 3:n sijasta 4, tai jopa 5 nousis, jolloin sarjaan saadaan paljon paljon enemmän vaihtuvuutta ja mielekkyyttä ajaa uusia kuskeja vastaan.
Olisko 5 kuitenkin vähän liikaa ? Jos 4 nousee ja 4 putoaa niin silloin se menis just silleen et neljä jää sit samaan sarjaan. Vai mitäs ?
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Mullakkei käy mäksän ehdotus eli 10 kisaa eka kausi ja siitä eteeppäi. kisat tietenkin oikees järjestykses niinku oikeis formulois on ja mun mielestä 4 sais tippuu ja 4 nousta et jos on 5 nii se on jo liikaa ja 3 on liian vähä..pisteet pysyy samana.:)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Jos kaikki menisi nappiin, niin 5.12 olisi Silvestonen kisa ja se päättäisi ensimmäisen kauden. Sehän voisi vaikka olla HR ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

nii juu, tähä kakkos sarjaa vaihtuis kaik muute :D joo, 4 ois passeli
Niin ja se 5 voi sillä tavalla aika paljon, että esim se ajaja joka on just putoamis viivan alla voi olla paljon parempi niihin neljään muuhun. Mun mielestä neljä on sitenkin hyvä, että ne on varmaan suht tasasia sielä hännillä :p ensimmäinen putoaja on kuiteski kaheksannella sijalla. Eikä se oo niin huono sijoitus kahentoista joukos, että siitä pitäis rankasta putoamisella :)

Eikö kaikki ole nyt niitä dynaamisia?
Munkin mielestä ne kaikki vois olla dynaamisia..
 
Ylös Bottom