Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Käyhän se, todennäköisesti siellä kuitenkin sataa :p

Edit. Katos nyt Jontsa miten kävi ;) eli editoi viestiäsi jos on vielä asiaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Vaikka ajankin sarjaa xboksin puolella niin tässä olisi hieman ajatuksia lohkojaosta.

Minusta ensimmäisellä kaudella kaikki lohkot olisivat samanarvoisia ja 10 kisan jälkeen jokaisen lohkon neljä parasta muodostaisi pääsarjan, lohkojen sijat 5-8 muodostaisi I-divarin ja sijat 9-12 II-divarin. Näin saataisiin toisesta kaudesta lähtien mahdollisimman tasaväkiset kisat. Muuten myöhään ilmottautunut todella nopea kuski voi joutua ajamaan I- ja II-divaria 19 kisaa ennen kuin pääsee pääsarjaan vaikka vauhti riittäisi ajamaan pääsarjan voitosta joka kisassa. Kakkoskaudelle tulevat uudet kuskit aloittavat II-divarin pohjalta raivaamaan tietä ylöspäin kuten oikeastikin.

Eli tiivistettynä ensi kauden lohkojaoksi ehdotan
Jokaisen lohkon sijat 1-4 ---> Pääsarja
Jokaisen lohkon sijat 5-8 ---> I-Divari
Jokaisen lohkon sijat 9-12 --> II-Divari
Uudet kuskit --> II-Divarin viimeiset sijat ilmoittautumisjärjestyksessä tai mahdollinen III-divari.

Auton saisi päättää ensin eniten pisteitä ensimmäisen kauden aikana saanut lohkovoittaja, sitten toiseksi eniten saanut lohkovoittaja ja viimeinen lohkovoittaja. Sitten samalla tavalla lohkojen kakkoset, kolmoset ja neloset. I-divarissa ensin valitsee paras lohkoviitonen, sitten seuraavaksi paras jne... II-divarissa samalla tavalla lohkoyseistä lähtien. Tasatilanteessa ratkaisisi kauden aikana saavutetut voitot, kakkossijat,jne... Jos kaikki menee tasan niin ajetaan head-to-head kisa tasoissa olevien kesken.
 
Niin no, puhut kyllä aivan asiaa, koska nyt ei tiedetä mitään nopeuksista, itsekkin olen 3divarin kuskeja oikeasti :)

Kannatan ehdottomasti tuota järjestelmää, ja jos kausia jaksaa porukka ajaa enemmän, niin sit 4 parasta nousee/tippuu divareissa
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Vaikka ajankin sarjaa xboksin puolella niin tässä olisi hieman ajatuksia lohkojaosta.

Minusta ensimmäisellä kaudella kaikki lohkot olisivat samanarvoisia ja 10 kisan jälkeen jokaisen lohkon neljä parasta muodostaisi pääsarjan, lohkojen sijat 5-8 muodostaisi I-divarin ja sijat 9-12 II-divarin. Näin saataisiin toisesta kaudesta lähtien mahdollisimman tasaväkiset kisat. Muuten myöhään ilmottautunut todella nopea kuski voi joutua ajamaan I- ja II-divaria 19 kisaa ennen kuin pääsee pääsarjaan vaikka vauhti riittäisi ajamaan pääsarjan voitosta joka kisassa. Kakkoskaudelle tulevat uudet kuskit aloittavat II-divarin pohjalta raivaamaan tietä ylöspäin kuten oikeastikin.

Eli tiivistettynä ensi kauden lohkojaoksi ehdotan
Jokaisen lohkon sijat 1-4 ---> Pääsarja
Jokaisen lohkon sijat 5-8 ---> I-Divari
Jokaisen lohkon sijat 9-12 --> II-Divari
Uudet kuskit --> II-Divarin viimeiset sijat ilmoittautumisjärjestyksessä tai mahdollinen III-divari.

Auton saisi päättää ensin eniten pisteitä ensimmäisen kauden aikana saanut lohkovoittaja, sitten toiseksi eniten saanut lohkovoittaja ja viimeinen lohkovoittaja. Sitten samalla tavalla lohkojen kakkoset, kolmoset ja neloset. I-divarissa ensin valitsee paras lohkoviitonen, sitten seuraavaksi paras jne... II-divarissa samalla tavalla lohkoyseistä lähtien. Tasatilanteessa ratkaisisi kauden aikana saavutetut voitot, kakkossijat,jne... Jos kaikki menee tasan niin ajetaan head-to-head kisa tasoissa olevien kesken.
Tehdään näin :)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Nyt en kyllä taaskaan älynnyt mistään mitään mutta kelpaa : D
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Nyt en kyllä taaskaan älynnyt mistään mitään mutta kelpaa : D

Ajetaan nyt eka 10 kisan kausi (tai tarttisko ottaa ekaks 9 kisaa vaan) kolmessa sarjassa.


Toinen kausi vois sitten olla se loput 9 (tai 10 kisaa), ja toisen kauden sarjajako menee siten että:

Pääsarjaan tulee ajamaan ne kuljettajat, jotka olivat näissä ekan kauden sarjoissa sijoilla 1-4. Eli jokaisen kolmen sarjan neljä parasta, jolloin saadaan pääsarjaan 12 kuljettajaa.

1-divariin tulee sit ekan kauden sarjoissa sijoilla 5-8 olleet

2-divariin sit taas 9-12 sijoilla olleet kuljettajat.

Tämän kakkoskauden jälkeen jos vielä intoa riittää, nousee aina sarjaa ylemmäksi 4 parasta kuljettajaa, ja neljä huonointa tippuu alempaan sarjaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Noniin. Viimeinkin alkaa selkenemään. Kannatan ehdottomasti tuota järjstelmää. Se on reilu, ja syntyy alusta asti kilpailuhenkistä taistelua missä oikeasti on jotakin tavoiteltavaa. Sitten jos ei pärjää, niin ei mene hirveän kauan että pääsee ajamaan omalla tasolla olevien kanssa. Hienoa!

Aijai. Enää muutama päevä!
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Mäksä; sanoi:
Ajetaan nyt eka 10 kisan kausi (tai tarttisko ottaa ekaks 9 kisaa vaan) kolmessa sarjassa.


Toinen kausi vois sitten olla se loput 9 (tai 10 kisaa), ja toisen kauden sarjajako menee siten että:

Pääsarjaan tulee ajamaan ne kuljettajat, jotka olivat näissä ekan kauden sarjoissa sijoilla 1-4. Eli jokaisen kolmen sarjan neljä parasta, jolloin saadaan pääsarjaan 12 kuljettajaa.

1-divariin tulee sit ekan kauden sarjoissa sijoilla 5-8 olleet

2-divariin sit taas 9-12 sijoilla olleet kuljettajat.

Tämän kakkoskauden jälkeen jos vielä intoa riittää, nousee aina sarjaa ylemmäksi 4 parasta kuljettajaa, ja neljä huonointa tippuu alempaan sarjaan.

Joo näin mennää, kannatan !!:):)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Vaikka ajankin sarjaa xboksin puolella niin tässä olisi hieman ajatuksia lohkojaosta.

Minusta ensimmäisellä kaudella kaikki lohkot olisivat samanarvoisia ja 10 kisan jälkeen jokaisen lohkon neljä parasta muodostaisi pääsarjan, lohkojen sijat 5-8 muodostaisi I-divarin ja sijat 9-12 II-divarin. Näin saataisiin toisesta kaudesta lähtien mahdollisimman tasaväkiset kisat. Muuten myöhään ilmottautunut todella nopea kuski voi joutua ajamaan I- ja II-divaria 19 kisaa ennen kuin pääsee pääsarjaan vaikka vauhti riittäisi ajamaan pääsarjan voitosta joka kisassa. Kakkoskaudelle tulevat uudet kuskit aloittavat II-divarin pohjalta raivaamaan tietä ylöspäin kuten oikeastikin.

Eli tiivistettynä ensi kauden lohkojaoksi ehdotan
Jokaisen lohkon sijat 1-4 ---> Pääsarja
Jokaisen lohkon sijat 5-8 ---> I-Divari
Jokaisen lohkon sijat 9-12 --> II-Divari
Uudet kuskit --> II-Divarin viimeiset sijat ilmoittautumisjärjestyksessä tai mahdollinen III-divari.

Auton saisi päättää ensin eniten pisteitä ensimmäisen kauden aikana saanut lohkovoittaja, sitten toiseksi eniten saanut lohkovoittaja ja viimeinen lohkovoittaja. Sitten samalla tavalla lohkojen kakkoset, kolmoset ja neloset. I-divarissa ensin valitsee paras lohkoviitonen, sitten seuraavaksi paras jne... II-divarissa samalla tavalla lohkoyseistä lähtien. Tasatilanteessa ratkaisisi kauden aikana saavutetut voitot, kakkossijat,jne... Jos kaikki menee tasan niin ajetaan head-to-head kisa tasoissa olevien kesken.
Kiitos Juhohfin, että tulit vielä ehdottamaan tätä loistavaa ideaa, vaikka et päässytkään ajamaan näissä sarjoissa :) Ehdottomasti tällä tavalla.

Eli taas nimet vaihtoon :p Olkoon tämä Lohko 3

Päivitin etusivuille tuon Juhohfin:n järjestelmän.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Milläköhän asetuksilla tää tullaan sitten vetämään? Muissa ketjuissa porukka puhuu että ajettaisiin ilman apuja, ja abs ja ajolinjat jne pois.
Olisi mukava tietää noi lopulliset systeemit, niin tietää kannattaako tähän osallistua ollenkaan. Jään kokonaan pois, jos ajolinjoja ja ajoapuja ei saa käyttää.
Turha lähtä edes kokeilemaan, kun en tiellä pysy hetkeäkään.. :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Milläköhän asetuksilla tää tullaan sitten vetämään? Muissa ketjuissa porukka puhuu että ajettaisiin ilman apuja, ja abs ja ajolinjat jne pois.
Olisi mukava tietää noi lopulliset systeemit, niin tietää kannattaako tähän osallistua ollenkaan. Jään kokonaan pois, jos ajolinjoja ja ajoapuja ei saa käyttää.
Turha lähtä edes kokeilemaan, kun en tiellä pysy hetkeäkään.. :D

Siis muissa ketjuissa on puhuttu että pädikuskeille sallitaan muunmuassa ABS.

Ajolinjat sais olla torstain harjoituksissa, kyl siin ajas täytyy oppia kyl jo ajamaan ilmankin, eli kisaan ajolinja pois.

Rattimiehet ajais sitten "luomuna" koska tuo ajomalli on ratille suhteellisen helppo, et on ihan omia virheitä sit pyörimiset (joita muuten porukalle tulee paljon)
 
Ylös Bottom