Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Pistin kaverikutsua kaikille niille joita mulla ei vielä ollut ps3:n kaverilistalla. Saan sitten kutsuttua F1 kisaan porukkaa, kun on kaverilistalla :)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Varasijalle voin tulla, mikäli semmosia vielä keräillään. Ajo ajankohtien ei pitäis olla ongelma, kunhan vaan iltasin ovat :)
PSN: civilixi
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Haluaisin ehdottaa sarjan lyhentämistä n. puoleen, sillä 19 viikkoa on oikeasti aivan jäätävän pitkä aika, ja kuskikatoa esiintyisi varmasti. Jos pidettäisi vähemmän kisoja, tapahtuisi myös enemmän liikehdintää divisioonissa, ja ne tasoittuisivat sitten seuraavissa sarjoissa mikäli semmoisiin riittäisi osallistujia. Miten olisi siis joku polli missä äänestettäisiin vaikka 10 mielekkäintä rataa ja sen perusteella valittais vaikka 7 rataa ja loput kolme randomina ettei ihan kaikille tule niitä mielekkäitä ratoja. ;)
 
Itse tätä mietin jo aikaisemmin mutta itse ehdottaisin että ajetaan kymmenen ekaa kisaa kaudesta, sit divisioonajako uusiksi tulosten perusteella ja 9 viimistä kisaa kaudelle 2, kaudelle kolme taas 10 ekaa kisaa jne
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

No entäs jos tehtäis silleen, että ajettais viikonlopun aikana 2 kisaa, niin saataisiin ajettua kuiteskin kaikki radat. Olis se niin mukavempaa. Katoin tos kalenterista, että jos ajettais viikonlopun aikana 2 kisaa niin se kestäis yhtä kauan, kun jos ajettais viikos yks kisa ja vaan 10 rataa. Eli 10 viikkoa. Sarja olis ohi 5. joulukuuta molemmilla tavoilla. Mutta olishan se rennompaa ajaa kaikki radat läpi. Saatais kunnolla kausi pakettiin. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Itse tätä mietin jo aikaisemmin mutta itse ehdottaisin että ajetaan kymmenen ekaa kisaa kaudesta, sit divisioonajako uusiksi tulosten perusteella ja 9 viimistä kisaa kaudelle 2, kaudelle kolme taas 10 ekaa kisaa jne
Ei huono idea. Siinä sitten kerkiäs naamatkin vaihtua kenen kans ajais. Jos me mentäis sillä periaatteella että 19 kisaa, ja yks ajettais aina viikos, niin ei me sillä tavalla saatais ikinä toista sarjaa uudestaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Joo sori kun en ole vastaillut aikaisemmin, olen ollut tosi pahassa flunssassa tänä viikonloppuna, mutta tänään sain rohtoja nii jo helpottaa :)

Tuo Mäksän idea oli hyvä, kannatan myös itse sitä.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Jos nyt oikein tajusin niin mikä ettei
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Valitaanko ne 10 kisaa kalenterista ja sitten ne loput ylijääneet ajetaan 2. kaudella?
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Mielestäni voitaisiin jotenkin äänestää ne kisat, jotka ajetaan ensimmäisellä kaudella.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Mielestäni voitaisiin jotenkin äänestää ne kisat, jotka ajetaan ensimmäisellä kaudella.

Itse haluaisin että tulis kaikki kisat ajettua, ja siks se ois selkeintä ajaa samassa järjestyksessä niitä kuin oikeastikkin, äänestyksessä sieltä jää huonoimmat radat pois, mutta ne yleensä juuri mielenkiintoisimmat on kisojen kannalta.

Jos nyt äänestetään, niin miten sit toiselle kaudelle? taas äänestetään? sieltä jää silloin kisoja kyl reippaasti pois. Jos taas aloitetaan kakkos kaudella sit järjestyksessä, niin miks ei voi jo nyt aloittaa?
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Itse haluaisin että tulis kaikki kisat ajettua, ja siks se ois selkeintä ajaa samassa järjestyksessä niitä kuin oikeastikkin, äänestyksessä sieltä jää huonoimmat radat pois, mutta ne yleensä juuri mielenkiintoisimmat on kisojen kannalta.

Jos nyt äänestetään, niin miten sit toiselle kaudelle? taas äänestetään? sieltä jää silloin kisoja kyl reippaasti pois. Jos taas aloitetaan kakkos kaudella sit järjestyksessä, niin miks ei voi jo nyt aloittaa?

2. kaudella ajetaan ne joita 1. kaudella ei ajettu.
 
Ylös Bottom