Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Oon kisassa mukana, mutta padilla, niin varmaan jonkun 5 sekkaa per kierros joutuu antaa periksi.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Eka mutka, joku ajaa kylkeen.. 3/4 mutka nunnukka spinnaane keskellä rataa ajan ohi ja hän kaasuttaa juuri, osuu autooni ja spinnaan.. kierros 18/19 civilix päästää kierroksella ohi ja jarruttaa todella myöhään.. ajan pitkäksi ja spinnaan. Kaksi omaa mokaa, toinen viimeiselle kierroksella, kun yritti ajaa nopeinta omaa kierrosta.

Alkaa tää epäonni pikkuhiljaa kyrsimään. Joka toisessa kunnon kisassa jotain osumaa saanut..

Oma nopein 1:25:9xx.

http://img88.imageshack.us/img88/6990/aikaajo1.jpg

http://img46.imageshack.us/img46/8770/aikaajo2.jpg

http://img837.imageshack.us/img837/5836/kisa1s.jpg

Joshua 9:s kisassa +2lap.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Tulokset:

1. Nunnukka 33.59.357
2. klonkku666 +11.1s
3. Olvi- +27.5s
4. CT-FighterFIN +53.2s
5. SuomiFIN +55.3s
6. Omenanraato +60.3s
7. civilixi +1 LAP
8. sizeFIN +1 LAP
9. joshua900 +2 LAPS
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajoissa kolmas, Olvi ja klonkku meni kyllä todella kovaa, pari kymppiä ois voinu tosi hyvällä kierroksella nipistää mut ei enempää. Joten aattelin et en pysty vastaan heidän vauhtiin kisassa.
Eka mutkassa klonkku osu Olviin ja CT nousi kärkeen ja pääsin toiseks, ite puolispinnasin sit kolmosmutkassa mut pääsin jatkaan, muutama siin pääsi ohi, mm.Olvi joka sit kyl pyörähti oudosti heti sen jälkeen, mulle ei kyllä tuntunu osumaa ollenkaan ja aattelin etten osunu, en tiiä onko bugannu vai oonko ollu haamuna ja sit osunu kevyesti ku palannu "kiinteäksi".
Nousin sit CT:n virheen jälkeen kärkeen alkukierroksilla ja se sija pysy, koko aika sai kyllä puristaa ja sai aina hitusen lisää eroa per kierros, ei tullu isoja virheitä. Ja kiitos kierroksella ohitettaville, tuli hienosti tilaa.

Nopein kierros oli joko 1.25.9xx tai 1.26.0xx, en oo ihan varma.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kuljettajat

1. Simo911 | 118
2. Nunnukka | 116
3. Olvi- | 105
4. CT-FighterFIN | 73
5. klonkku666 | 64
6. SuomiFIN | 60
7. Jontsa93 | 30
8. civilixi | 26
9. SizeFIN | 24
10. adamdam1 | 20
11. Joshua900 | 14
12. slex | 10
13. Martti93 | 8
14. skog80 | 2


Tallit

1. K.O. Racing | 189
2. PC-Racing | 125
3. Mario Karting | 122
4. VS-Racing | 88
5. Turun Vauhtiveikot | 69
6. JM Motorsport | 68
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Olipahan kisa.

Aika-ajoissa viides.. Kisan startissa nousen kolmanneksi. Kierroksen lopun lähestyessä takasuoralle vievässä mutkassa auto lähtee käsistä ja seinään. Tipun viimeiseksi ja kärkeen jäi arvolta 45 sekuntia. Piti mennä varikolle hakemaan uusi etusiipi samalla vaihdoin heti kovat renkaat. Täten oli rengas-sääntö jo käytetty ja takaa-ajo alkoi. Muutaman kierroksen päästä sain ajettua sizeFINin kiinni, vähän oli vaikeuksia ohittaa ja vähän osuin hänen peräänsä kasimutkassa. Kun lopulta pääsen ohi niin hän ajaa perääni ja luisun radalta pois mutta en onneksi seinään. size antoi sijoituksen takaisin. Sitten oli aika ottaa joshua kiinni ja pääsin hänestäkin ohi. Kisa kun puolessa välissä niin civilixin ohi menen kun hän meni varikolle. Omat renkaat alkoivat jo näyttää keltaista mutta en mennyt vaihtamaan niitä. Kisan loppupuolella ohitan vielä Omenanraadon kun hän käy varikolla. CT-Fighter menetti jossakin aikaa edessäni mutta en voinut ajaa eroa kiinni kun renkaat oli jo niin loppu ja päätin rauhallisesti ajaa sillä sijalla loppuun. Lopussa CT törmää vielä johonkin ja aikaa jäi arviolta 3 sekuntia.

Lopputulos 5.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Mulla nunnukka tärähti kunnolla just ku olin sun vieressä, eli mun ruudussa ainakin osuit muhun > spinnasin ja jäin vikaks. Teki kovasti mieli ajaa seinään, mutta jatkoimpa silti vittuuntuneena.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Alussa nousin tosiaan kärkeen, mutta sitten tuli kaiken näköstä pikku mokaa siellä sun täällä. 4. sija on siihen nähen hyvä tulos kyllä. Paras aika oli 1.26.6. Omenanraadon kanssa oli samanlainen tilanne kun jonkun kanssa Barcelonassa, sain just väistettyä 250 vauhdista kun raato oli spinnannut ykkösmutkan jälkeen. Sitten sizen kanssa oli aika tiukka paikka kun olin ohittamassa sitä kierroksella. Oli spinnannut vikassa mutkassa ja lähdin väärältä puolelta väistämään, osuttiin vähän ja meinasin jäädä hiekalle jumiin, sijotuksia ei onneksi mennyt. Lopussa sähläsin vielä vikassa mutkassa ja hyppäsin vapaalle ja kun laitoin ykköselle kesken mutkan niin auto spinnasi heti ja SuomiFIN sai melkein kiinni, huonomminkin olis voinut kyllä mennä.

Olvinkin kanssa oli pieni osuma kun se ohitti takasuoralla ja jarrutuksessa vähän tuuppasin takaa, siinä ei onneksi menetetty kuin max sekuntti tai kaksi. Ja siinä kohtaa kun Nunnukka pääsi ohi kisan kärkeen niin jarrutin varmaan metrin liian myöhään takasuoralla ja takarenkaat lukossa varmaan 100 metriä ja hirveessä sivuluisussa, se oli kyllä ihme etten siinä spinnannut.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Mulla nunnukka tärähti kunnolla just ku olin sun vieressä, eli mun ruudussa ainakin osuit muhun > spinnasin ja jäin vikaks. Teki kovasti mieli ajaa seinään, mutta jatkoimpa silti vittuuntuneena.

Jaaha, pääsi taas sit Codemastersin tuote yllättämään :/ mulle ei tosiaan tuntunu ja näky vaan ku ajoit siististi ohi ja sit yhtäkkiä suoralla vedit 180 ympäri ni hämmensi itteäki et mitähä hemmettiä tapahtu. Varmaan oon ollu sit haamuna, peli vissiin heittää sellaseks jos spinnaa et muut ei osuis ja sit ku sain auton nokan oikeeseen suuntaan ni oot varmaan ollu kosketuksis jotenki mun autoon ja ku muuttu takas kiinteäksi ni otti sen osuman. Vähä sama mitä mulle sattu Malesiassa. Harmi homma :/
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajot meni ok, vaikkakin vauhdillisesti vähän penkin alle (ennätys 1:24:911). Startissa kiihdyttelin olvin rinnalle, jonka jälkee ekaa mutkaa olvi kääntää mutkaan normaalisti, jonka jälkeen osun kylkeen, ei taittunut millään. Harmittaa ettei ole uusintoja, jotta näkisi 100% mitä tapahtu.

Kisassa ei ihan pystynyt vastaan nunnukan vauhtiin, joten viimeiset 10-15kierrosta otin varman päälle.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Jaaha, pääsi taas sit Codemastersin tuote yllättämään :/ mulle ei tosiaan tuntunu ja näky vaan ku ajoit siististi ohi ja sit yhtäkkiä suoralla vedit 180 ympäri ni hämmensi itteäki et mitähä hemmettiä tapahtu. Varmaan oon ollu sit haamuna, peli vissiin heittää sellaseks jos spinnaa et muut ei osuis ja sit ku sain auton nokan oikeeseen suuntaan ni oot varmaan ollu kosketuksis jotenki mun autoon ja ku muuttu takas kiinteäksi ni otti sen osuman. Vähä sama mitä mulle sattu Malesiassa. Harmi homma :/

Joo. Kyllä tommosesta osumasta varmaan oikeesti lähtis siipi irti, eiköhän CM piikkiin mene. Mahtavaa epäonnea kyllä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Oli kummasti kivempi ajella nyt kun oli vain tuurari. :)

Mutta, eipä tässäkään lohkossa ollut ainuttakaan kuskia joka ois ajellut mun vauhtia. Muut meni 2-3 sek kovempaa, ja takanatulevat jäi saman verran.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Pistetaulukko, tulokset ja seuraavan kilpailun tiedot päivitetty etusivulle.

Edit. 600 postaus :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Tänään taas mennään lujaa :) KFIN F1-sirkus siirtyy Montrealiin ;) Toivottavasti kaikki pääsee mukaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Siirretään tänään kisaa 15 minuutilla, että Jontsa ja Martti ehtii mukaan eli alotetaan aika-ajot kello 18.45.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Äh sitten jää itseltä kisa väliin kun meinaa muutenkin tulla kiirus kun menoa kisan jälkeen. Bussit ei odottele 15min.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Ekassa mutkassa tultii kylkeen (ajoin vielä reunaa pitkin ettei kukaan vaan törmäisi, mutta ei auttanut), sitten kaikki muutkin autot osuivat minuun sen seurauksena > auto seinää vasten poikittain. Jäin siinä sitten toisiksi viimeiselle samantien 22 sekuntia. Koko kierros vittuuntenaana, vikassa mutkassa spinnaa ja siipi rikki. Siinä riitti.
 
Ylös Bottom