Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Iteltä ainakin niin sekainen kisa kun olla ja voi.. Aika-ajot ei onnistunu yhtään ensimmäisen kierroksen ajalla 1.15:775 kuutos ruutuun. Sitten kisan lähdön kusin totaalisesti (en tiedä mitä siinä säädin) jäin melkein ruutuun. Noh.. sitten ykkösmutkas oli tuo olvin mainitsema kolari ja sielä oli McLarenia ja Mercedestä poikittain tiellä. Siinä tilanteessa olin sentään hereillä ja luikertelin sisämutkasta toiselle sijalle. Tätä herkkua ei sitten kestänytkään kauaa. 3. mutka ja Ferrarin peräsiipi koki kovia. Siitä sitten pellolle ja takaisin radalle sijalle 6. Loppukisa menikin sitten Martin ja CT:n kanssa. Siinä pompittiin kukin meistä 3-5 sijojen välillä. Lopulta itelle jäi toi 4. sija.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajoissa seinään, ehdin tosin ajaa kierroksen joka riitti viidenteen sijaan.

Kisan startissa Olvi kolaroi jonkun kanssa. Tipun hännille. Mutta heti pääsin nousemaan muutaman kierroksen jälkeen toiseksi. Tylsää kisailua toisella sijalle sellainen 18 kierrosta kunnes alkaa sataa. Ehdin jo ajatella että kyllä kovilla renkailla pääsee loppuun asti mutta 5 kierrosta ennen maalia sade pahenee niin että spinnaan ja auto ei kääntynyt mutkiin joten oli pakko hakea välikelin renkaat. Loppu rauhallisesti ja ensimmäinen podiumsijoitus (2)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kuljettajat

1. Nunnukka | 141
2. Simo911 | 118
3. Olvi- | 105
4. CT-FighterFIN | 88
5. SuomiFIN | 78
6. klonkku666 | 64
7. Jontsa93 | 42
8. civilixi | 34
9. SizeFIN | 30
10. adamdam1 | 20
11. Martti93 | 18
12. Joshua900 | 14
13. slex | 10
14. skog80 | 2


Tallit

1. K.O. Racing | 189
2. PC-Racing | 158
3. Mario Karting | 155
4. JM Motorsport | 90
5. VS-Racing | 88
6. Turun Vauhtiveikot | 75
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kolme tyyppiä sanoo, että törmäsit häneen ekassa jarrutuksessa, joka sitten johti CT:n osumisen muhun. :confused:
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Pienoinenki hipaisu, nii se kyllä työntää edellä olevaan aikamoiset vauhdit..
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Tulokset

Montréal

1. Nunnukka_ 36:36.941
2. SuomiFIN +35.7 secs
3. CT-FighterFIN +48.7 secs
4. jontsa93 +51.0 secs
5. Martti93 +77.5 secs
6. civilixi +1 lap
7. sizeFIN +2 lap
8. Olvi- DSQ

SuomiFIN:lle tuomittiin seuraavaan kisaan pakollinen Stop&Go pysähdys. Stop&Go on suoritettava ensimmäisellä kierroksella. Stop&Go toimii siten, että ajaja joutuu tulemaan ensimmäisen kierroksen jälkeen varikolle ja hänen täytyy vaihtaa samat renkaat alle millä hän aloitti kisan. Jos ajaja aloitti pehmeillä on hänen vaihdettava uudet pehmeät ja sama kaikilla muillakin renkailla. Lisäksi ajajan pitää suorittaa myös toinen varikkopysähdys. Se on jo kuitenkin normaali varikkopysähdys, jossa kuski voi vaihtaa toisen tyyppiset renkaat.

Syy: Ensimmäisen mutkan peräänajo, josta seurasi Olvin keskeytys.

Tuomaristo: Jontsa93, Martti93, CT-FighterFIN. Lisäksi asiaan vaikutti Player9 ja Olvi. SuomiFINiltä kysyttiin myös asiasta.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Ei siitä nyt "keskeytys" syntynyt, vaan pirunmoinen hermojen palaminen ja playstationin sammutus. :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

SuomiFIN:lle tuomittiin seuraavaan kisaan pakollinen Stop&Go pysähdys. Stop&Go on suoritettava ensimmäisellä kierroksella. Stop&Go toimii siten, että ajaja joutuu tulemaan ensimmäisen kierroksen jälkeen varikolle ja hänen täytyy vaihtaa samat renkaat alle millä hän aloitti kisan. Jos ajaja aloitti pehmeillä on hänen vaihdettava uudet pehmeät ja sama kaikilla muillakin renkailla. Lisäksi ajajan pitää suorittaa myös toinen varikkopysähdys. Se on jo kuitenkin normaali varikkopysähdys, jossa kuski voi vaihtaa toisen tyyppiset renkaat.

Syy: Ensimmäisen mutkan peräänajo, josta seurasi Olvin keskeytys.

Tuomaristo: Jontsa93, Martti93, CT-FighterFIN. Lisäksi asiaan vaikutti Player9 ja Olvi. SuomiFINiltä kysyttiin myös asiasta.

Jos tuosta tilanteesta jota en edes omasta mielestä ole tehnyt, annetaan rangaistus niin mik si aiemmista kisoista ei ole annettu rangaistuksia jos minun perääni ajetaan. Ja mitä multa on muka kysytty? Jontsa ja Martti joutaisi itse koko tuomaristosta pois. Jotain vihaa heillä on mua kohtaan jos ajetaan tahalleen perääni kisoissa jotka eivät kuulu sarjaan...
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Jos tuosta tilanteesta jota en edes omasta mielestä ole tehnyt, annetaan rangaistus niin mik si aiemmista kisoista ei ole annettu rangaistuksia jos minun perääni ajetaan. Ja mitä multa on muka kysytty? Jontsa ja Martti joutaisi itse koko tuomaristosta pois. Jotain vihaa heillä on mua kohtaan jos ajetaan tahalleen perääni kisoissa jotka eivät kuulu sarjaan...
Päätös ei ollut ainoastaan mun ja martin päätettävissä. Niinkuin tuomaristossa lukeekin. Kauden alussa kaikki oli tietoisia siitä, että me ollaan tuomaristo. Ja meille annettiin sellainen käsky, että rankkuja annetaan sitä mukaa mitä radalla töpeksitään.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Playerin mielipidettä mun mielestä aika turha kysyä koska ei ole koko sarjassa ajamassa. Ja onko toisen osapuolen mielipide vaikuttamassa koska itse oli osallisena koko tilanteeseen?

Ja jontsa, mikä oikeus sulla oli ennen kauden alkua ottaa mut pois tuomaristosta itse?
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Playerin mielipidettä mun mielestä aika turha kysyä koska ei ole koko sarjassa ajamassa. Ja onko toisen osapuolen mielipide vaikuttamassa koska itse oli osallisena koko tilanteeseen?

Ja jontsa, mikä oikeus sulla oli ennen kauden alkua ottaa mut pois tuomaristosta itse?
Suomi kuules, Player on sentään kaikkien sarjojen "pomo". Se ne asiat lopuksi päättää. Playerin kanssa me juteltiin kauden alussa juuri tuosta tuomari asiasta. Älä syytä mua, kun et tiedä mitä oikeesti on tapahtunut. Se oli mun ja playerin yhteinen päätös
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajot meni ihan mallikkaasti, kisassa pääsin eka mutkasta siististi ja muilla oliki sitten ohjelmaa ja pääsin karkaamaan. Sitte oliki aika lailla yksinajelua, perusvarmoja kierroksia koitin ajella. Sataan alko ja näytti ettei vaikuta pitoon juurikaan, slikseillä pystyi hyvin ajamaan kierrokselle 23 asti, sitte tapahtuki jotai ku alko kierros 24, ei mitää pitoa enää ja mutkia pitkäksi ja neulansilmän jälkeen kiihdyksessäki spinnasin suoralla ja melkeen seinään. Onneks pääsin varikolle hakeen välikelin pyörät ja sitte vaan rauhassa maaliin
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Jäi ikävästi tänään kisa väliin, ei ollu jousto varaa ehkä jopa sadekisassa olis joutunut keskeyttään kun oli ihan pakko käydä keskustassa. Suomifinin olen nähnyt kyllä useassa kisassa tulevan röyhkeesti ylikovaa ekaa mutkaan, että turha piipittää jos saa rangaistuksen. Oikeastaan oli jo aikakin!
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Pistetaulukko, tulokset ja seuraavan kilpailun tiedot päivitetty etusivulle

Nunnukka tarvitsee seuraavassa kilpailussa 2 pistettä enemmän kuin Simo911 ja Olvi tarvitsee 12 pistettä enemmän kuin Nunnukka pysyäkseen mukana mestaruustaistelussa.

Valmistajien sarjassa kolmella tallilla on vielä mahdollisuus mestaruuteen.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Itellä jää kolmas kisa putkeen väliin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom