Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online

Vastaus: F1 2010 Online

Jos on taas tyyliin mukana 3-4 kuskia niin jätän kyllä väliin. Siinä vain ei ole järkeä ajaa niin pienellä porukalla.
 
Vastaus: F1 2010 Online

hmm! unohdin viimeksi totaalisesti ja jos kerran olin pelaamassa änäriä nii miksei kukaa sanonu et ny on kisa?!?!?? :D Mut toivonmukaa tänää muistan
 
Vastaus: F1 2010 Online

Pahoittelut vaan kaikille kun taulukko ei ole pävittynyt.Ja luovutan oman paikkani mersulla ei millään kerkee harjoittelemaan ratoja eikä taulukkoa päivittelemään.Taisi viime kisassakin olla aika vähän porukkaa.Näinköhän tämä sarja sitten kuivui tähän.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Pahoittelut vaan kaikille kun taulukko ei ole pävittynyt.Ja luovutan oman paikkani mersulla ei millään kerkee harjoittelemaan ratoja eikä taulukkoa päivittelemään.Taisi viime kisassakin olla aika vähän porukkaa.Näinköhän tämä sarja sitten kuivui tähän.
Mä kyllä voisin tätä ketjua päivittää ja taulukkoa, mutta pitäisi saada selvyys, että ketkä ovat mukana ja ketkä eivät. Itse en voi sarjaan osallistua kun oma peli on PS3:lla

Niin siis jos joku ei tunne, niin olen tuolla pleikkarinpuolella F1 sarjojen pyörittäjä.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Oiskohan tulevaisuudessa sitten parempi yrittää ajella joku arkipäivä? .. Itsellä on varmaan kans vaikeeta olla ihan joka sunnuntai mukana. No Katsotaan jos tänään tulee porukkaa kuitenki.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Mulle sopii sunnuntaikin mutta arki olisi mieluisampi. Esim torstai klo 21 olisi parasta A-ryhmää.

Tänään paikalla, ratti on jo viritetty..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online

Kyllä pitäis melkein saada 12 kuskin lähdöt joka kerta.

Kun vähän tässä "kärjistän" tilannetta, eli esim tänäänkin paikalla oli n.5 kuskia jotka melkein kaikki tekee 2 sekunnin erolla erilaisia aikoja toisiinsa nähden. .. eihän siitä oikein kunnollista kisaa synny :eek:
 
Vastaus: F1 2010 Online

Kyllä pitäis melkein saada 12 kuskin lähdöt joka kerta.

Kun vähän tässä "kärjistän" tilannetta, eli esim tänäänkin paikalla oli n.5 kuskia jotka melkein kaikki tekee 2 sekunnin erolla erilaisia aikoja toisiinsa nähden. .. eihän siitä oikein kunnollista kisaa synny :eek:

Njoops, niinhän se on. Tässä nyt vielä tulokset.

Aika-ajo:

1. FakiiR1 1:35.052
2. TSL9 1:37.480
3. Herppa 1:37.820
4. JuhohFin 1:38.751
5. headshootman 1:39.064
6. ollihmollih 1:42.608


Kisa:

1. FakiiR1 36:22.817
2. Herppa +1 LAP
3. TSL9 +1 LAP
4. JuhohFin +2 LAPS
5. headshootman DSQ
6. ollihmollih DSQ
 
Vastaus: F1 2010 Online

Totta toikin mutta jos vääntää toiseen suuntaan niin eihän tossa ole kuin 1,6s toisen ja viidennen väliä aikaajoissa.

Erot tulee radalla pyörimisessä ja muusta yliyrittämisestä. Nämä korjaantuu rutiinia hankkimalla.

Ittestä huomasin että kun koitan välttää kolaria ja silti ajaa kovaa niin rata käy kapeaksi. 99% spinnausvarmuus näissä kohdissa, vielä.

Seuraava kisa on taas tasaisempi kuin tämä. Paitsi Fakiir1 joka on ihan ylivoimainen, kahta kurvia ei pysy perässä.:)
 
Vastaus: F1 2010 Online

Meni oma kisa täysin penkin alle. Aika-ajo meni vielä ihan hyvin ja lähdössä taisin päästä ekaan vasuriin mennessä kärkeen mutta heti mutkan ulostulossa perä alta ja putosin viimeiseksi. Takaa-ajosta loppui kolmannen kierroksen alussa kun samassa paikassa perä uudestaan alta ja nokka edellä seinään ja etusiipi palasiksi. Varikolle mennessä vedin vielä uudestaan seinään varikkotien alun tiukassa vasurissa, eturenkaat puhki mutta onneksi olin jo varikolla niin ei mennyt lisää aikaa hukkaan. Kovemmat renkaa alle ja lisää pyörimistä. Parhaimmalla kierroksella taisin pyörähtää neljä(!) kertaa ja koko kisan aikana valehtelematta noin 30-40 kertaa mikä on paljon 22 kierroksen kisassa. Jotain hyvääkin kisasta löytyi sillä sain ajettua muutaman kierroksen ilman pyörähdystä.:eek: Lopussa jäin kolmannestä sijasta yli kierroksen (neljä tuli maaliin) ja voittajalle yli kaksi kierrosta. Tästä ei voi muuta kuin parantaa ja pitää harjoitella muutakin kuin time triallia.

Kysymys kokeneemmille kuskeille. Onko time trialin ja varsinaisten kisojen pitoero ainoastaan täyden tankin aikaansaamaa vai onko pelimuodoilla muutakin eroa. Ensimmäiset kierrokset tämän päivän kisassa meni täysin uusien jarrupaikkojen ja ajolinjojen hakemiseen verrattuna time trialissa samoilla säädöillä ajettuihin paikkoihin ja linjoihin.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Totta toikin mutta jos vääntää toiseen suuntaan niin eihän tossa ole kuin 1,6s toisen ja viidennen väliä aikaajoissa.

Erot tulee radalla pyörimisessä ja muusta yliyrittämisestä. Nämä korjaantuu rutiinia hankkimalla.

Ittestä huomasin että kun koitan välttää kolaria ja silti ajaa kovaa niin rata käy kapeaksi. 99% spinnausvarmuus näissä kohdissa, vielä.

Seuraava kisa on taas tasaisempi kuin tämä. Paitsi Fakiir1 joka on ihan ylivoimainen, kahta kurvia ei pysy perässä.:)

Joo no voi sen noinkin ajatella. Lasi on aina puoliks täynnä. ;) Kyllähän noita virheitä itsellekkin sattuu, liikaakin omasta mielestä. Kisan alussa koitan puristaa tietenkin niin paljon kun lähtee, mutta toisaalta pitää tasapainotella siinä yliyrittämisen ja varman päälle ottamisen hiuksen hienolla rajalla. Virheet herkässä. Kinkkistä etten sanoisi. :D

Tosiaan luulen myös, että ilman ajoapuja saa kovempia aikoja. Esim. TRC hidastaa mutkissa melkolailla, kun vertaa sopivaan kaasun annosteluun ilman estoa. Onhan siinä tietenkin sitten kolikolla kääntöpuolikin, spinnaukset lähempänä. Ei voi vaan runtata kaasua pohjaan kesken mutkan. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online

Onko FakiiR1 lla omatekoiset säädöt kisoissa?
Itse taidan säätää autoa suht väärään suuntaan jotenkin.

Kisassa en millään saanut taas mitään kunnon kierroksia tehtyä ja virheitä tuli koko ajan.
Ja Aika ajon 1.37.480 oli kaukana täydellisestä kierroksesta :(

Ei ollu FakiiR1:llakaan kisattavaa kun storkki ei ollut kisassa mukana :)

Ite kävin 2 kerran varikolla ihan huvin vuoksi ku alko potuttamaan ne kovat renkaat ja auton säädöt
 
Vastaus: F1 2010 Online

Onko FakiiR1 lla omatekoiset säädöt kisoissa?
Itse taidan säätää autoa suht väärään suuntaan jotenkin.

Kisassa en millään saanut taas mitään kunnon kierroksia tehtyä ja virheitä tuli koko ajan.
Ja Aika ajon 1.37.480 oli kaukana täydellisestä kierroksesta :(

Ei ollu FakiiR1:llakaan kisattavaa kun storkki ei ollut kisassa mukana :)

Ite kävin 2 kerran varikolla ihan huvin vuoksi ku alko potuttamaan ne kovat renkaat ja auton säädöt

Joo tuli unohdettua kisa ku menin nukkumaan koska kuumetta oli 38.8, mutta en kyl tiiä mite ois kisaaminen onnistunutkaan. Ehkä buranan voimalla. Ilmeisesti ois ollu porukkaakin ihan hyvi tällä kertaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Jos ei kisapäivää siirretä perjantaille tai lauantaille nii lähen turneesta =/ . Ei vain jaksa ajaa myöhään sunnuntaina kun pitäisi seuraavana aamuna herätä varhain:confused:.

Itse sinkapören kisaan : Ei helekutti ei yhtää puhdasta kierrosta! 40 % on liia vaativa mulle :D Ja Fakiiri sais opettaa mulle pari niksiä mite ajetaa kovaa :eek:
 
Vastaus: F1 2010 Online

Minä olen ainakin tulossa mutta hieman myöhässä kuten ennenkin. Jos porukkaa ei tule ajamaan niin saa ainakin helpot pisteet.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Njoo, eiköhän tää sarja ollu tässä. Ei vaan oo tarpeeks porukkaa. Nooh, hyvä yritys kumminkin. :p

Meikäläinen siis lähtee sarjasta.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Njoo, eiköhän tää sarja ollu tässä. Ei vaan oo tarpeeks porukkaa. Nooh, hyvä yritys kumminkin. :p

Meikäläinen siis lähtee sarjasta.

Sun kannattais muutenki kisailla vähän paremmalla tasolla :p

... mutta joo eipä tää sarja nyt oikeen lähtenyt kunnolla käyntiin.
Joskus vois ajella joitain yksittäisiä kisoja kuitenkin?
 
Vastaus: F1 2010 Online

Eikö tästä sitten saada enää kisoja? :( Mä voisin olla mukana, mutta jos ei oo kun muutema niin mieluummin sitten ittekkin ajelen vaan konetta vastaan...
 
Vastaus: F1 2010 Online

Meikäläinen vois näin uutena tulokkaana liittyä kisoihin, jos sellasia vielä järjestetään. Mitäs ratoja täällä on ajettu yleensä? Ja kuinka pitkinä?
 
Ylös Bottom