Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä kyllä voisin tätä ketjua päivittää ja taulukkoa, mutta pitäisi saada selvyys, että ketkä ovat mukana ja ketkä eivät. Itse en voi sarjaan osallistua kun oma peli on PS3:llaPahoittelut vaan kaikille kun taulukko ei ole pävittynyt.Ja luovutan oman paikkani mersulla ei millään kerkee harjoittelemaan ratoja eikä taulukkoa päivittelemään.Taisi viime kisassakin olla aika vähän porukkaa.Näinköhän tämä sarja sitten kuivui tähän.
Kyllä pitäis melkein saada 12 kuskin lähdöt joka kerta.
Kun vähän tässä "kärjistän" tilannetta, eli esim tänäänkin paikalla oli n.5 kuskia jotka melkein kaikki tekee 2 sekunnin erolla erilaisia aikoja toisiinsa nähden. .. eihän siitä oikein kunnollista kisaa synny![]()
Totta toikin mutta jos vääntää toiseen suuntaan niin eihän tossa ole kuin 1,6s toisen ja viidennen väliä aikaajoissa.
Erot tulee radalla pyörimisessä ja muusta yliyrittämisestä. Nämä korjaantuu rutiinia hankkimalla.
Ittestä huomasin että kun koitan välttää kolaria ja silti ajaa kovaa niin rata käy kapeaksi. 99% spinnausvarmuus näissä kohdissa, vielä.
Seuraava kisa on taas tasaisempi kuin tämä. Paitsi Fakiir1 joka on ihan ylivoimainen, kahta kurvia ei pysy perässä.![]()
Onko FakiiR1 lla omatekoiset säädöt kisoissa?
Itse taidan säätää autoa suht väärään suuntaan jotenkin.
Kisassa en millään saanut taas mitään kunnon kierroksia tehtyä ja virheitä tuli koko ajan.
Ja Aika ajon 1.37.480 oli kaukana täydellisestä kierroksesta
Ei ollu FakiiR1:llakaan kisattavaa kun storkki ei ollut kisassa mukana
Ite kävin 2 kerran varikolla ihan huvin vuoksi ku alko potuttamaan ne kovat renkaat ja auton säädöt
Njoo, eiköhän tää sarja ollu tässä. Ei vaan oo tarpeeks porukkaa. Nooh, hyvä yritys kumminkin.
Meikäläinen siis lähtee sarjasta.