Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online

Vastaus: F1 2010 Online

Mulla ei ollu mikkiä tällä kertaa.
Typeriä spinnauksia oli mulla koko kisan läpi. En olis silti pysyny kyllä millään kahden ekan tyypin perässä. Rikoin siipenikin ja tulin varikolle aika aikasin sen takia.

millintarkka ei tainnu nähdä mua kierroksella ohituksessa. ei se mitään kuitenkaan.
Pari muuta outoa blokkausta oli havaittavissa pari kertaa mutta noh..
 
Vastaus: F1 2010 Online

Hyvä kisa oli. Tuli kyllä tiukka taistelu lopussa Fakiir1n kanssa vaikka kisan aikana sai pariin otteeseen ihmetellä mihin mies jäi, mutta sieltä vaan puski takasi konttiin kiinni. :D
 
Vastaus: F1 2010 Online

Itsellä lähtö onnistui kohtalaisen hyvin taisin siinä hieman jopa nousta.Herppa taisi siinä edellä hiukan nukahtaa.Ja eka mutka meni vissiin aika siististi.Ekalla kierroksella oli kyllä liukasta kovilla renkailla ja putosinkin sitten 8.Herppa pyörähti edellä ja siihen kylkeenhän minä ajoin ja jumitin hetkeksi.Hiukan myöhemmin sama juttu mutta tällä kertaa pyörähti vissiin FINJiikoo ja minä kylkeen ja taas jumitettiin.

Juhohfinnille pahoittelut kierroksen 9 tapahtumista teillä olisi varmaan ollut hyvä kisa TSL9 kanssa 3 paikasta.Itsellä ja Herpalla oli myös hyvää kisailua, tasasia oli kierrosajat.

Hyvin myös yhteys toimi täällä.Jos storkille käy niin voisit olla hostina aina kun pystyt.

Onlinessa ei vissiin tule sinisiä lippuja lainkaan eli sori jos pidättelin jotain takanani.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Hyvä kisa oli. Tuli kyllä tiukka taistelu lopussa Fakiir1n kanssa vaikka kisan aikana sai pariin otteeseen ihmetellä mihin mies jäi, mutta sieltä vaan puski takasi konttiin kiinni. :D

Heh, juu hyvä vääntö oli. Perkele kanttareista spinnasin auton keula edellä valliin siinä kierroksen 6 kieppeillä ja siipihän siinä läks. Piti sitten nilkuttaa varikolle ja vaihtaa samalla renkaat. Ei mennyt myöskään nappiin ohitukset, joita piti tehdä häntäpään kuskeista. :p
 
Vastaus: F1 2010 Online

Australia - Melbourne Grand Prix tulokset

1. Storkki
2. FakiiR1
3. TSL9
4. JuhohFin
5. ColossalRidge
6. Herppa
7. millintarkka
8. ollihmollih
9. FinJiikoo DNF
 
Vastaus: F1 2010 Online

Hyvä kisa, maltoin ottaa kisatilanteet ja ohitukset maltilla eikä niissä tullut kolinaa, spinnaukset sitten erikseen :p.
Sen ainakin opin että pelkkä time trial -harjoittelu radalla ei auta kisassa. Jarrutukset ihan yössä ekat 5 kierrosta. Tarttee vaan treenata kisaa että oppisi noita renkaan kulumisia ja ilmeisesti moottoristakin saa jotain extraa irti kesken kisan.

Viimeksi startti pieleen kun vaihde oli vapaalla, nyt nappistartti mutta vaihde kakkosella...

Näkeekö noita kisan aikaeroja ja kierrosaikoja jostain jossain vaiheessa kisan jälkeen?
 
Vastaus: F1 2010 Online

Mitäs apuja porukka muuten käytti kisassa? Mielestäni olisi hyvä jos sovittais jotku tietyt avut joita vain saa käyttää. Esim. jarrutus -ja mutka apu pois päältä. Ja sitten voitaisiin laittaa vaikka manuaali vaihteet kaikille tai toisin päin. Mitäs mieltä porukka?
 
Vastaus: F1 2010 Online

Mitäs apuja porukka muuten käytti kisassa? Mielestäni olisi hyvä jos sovittais jotku tietyt avut joita vain saa käyttää. Esim. jarrutus -ja mutka apu pois päältä. Ja sitten voitaisiin laittaa vaikka manuaali vaihteet kaikille tai toisin päin. Mitäs mieltä porukka?

Alussahan se sovittiin, että saa käyttää mitä apuja itse haluaa. Tuskin kukaan tuota jarrutusapua edes käyttää, koska sehän vain hidastaa. Sitä paitsi osa ajaa pädillä niin sillä on paljon vaikeampi ajaa ilman ajoapuja kuin esim. ratilla.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Hehheh en kyllä suostuisi automaatilla ajamaan. Ja juu sitä mieltä olin, että kaikki ajoavut pois päältä, vaihteet manuaalille ja varikkotoiminta manuaalille. :p Mutta joo sallittuhan ne on, käyttäköön kukin mitä parhaaksi näkee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online

Alussahan se sovittiin, että saa käyttää mitä apuja itse haluaa. Tuskin kukaan tuota jarrutusapua edes käyttää, koska sehän vain hidastaa. Sitä paitsi osa ajaa pädillä niin sillä on paljon vaikeampi ajaa ilman ajoapuja kuin esim. ratilla.

Itse ajan myös padillä ja olen sitä mieltä että avut pois.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Mulla on varikkoavut päällä. Kaikki muut pois päältä ja manuaalivaihteilla Ja ratilla.
Mun mielestä saa kukin käyttää mitä haluaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online

On muuten vähän pielessä ainakin toi pistetaulukon nimilista. Onko meillä edes 12 kuljettajaa? Viimeksikin oli 10, eikä kukaan ilmoittanut jättävänsä väliin. :confused: Haluan tallikaverin, että voi valmistajien mestaruudesta taistella. :D
 
Vastaus: F1 2010 Online

Taulukkoa päivittelen joskus ens viikon aikana, kukas sen paalun viimeksi vei?Edge ja Finisher ei ole tainnut olla vielä yhtenäkään viikonloppuna mukana.Meinaakos kaverit kisailla vai mikä on homman nimi?Myös itsellä saattaa jäädä malesia väliin mutta laitan illemmalla vielä viestiä kerkeekö mukaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Taulukkoa päivittelen joskus ens viikon aikana, kukas sen paalun viimeksi vei?Edge ja Finisher ei ole tainnut olla vielä yhtenäkään viikonloppuna mukana.Meinaakos kaverit kisailla vai mikä on homman nimi?Myös itsellä saattaa jäädä malesia väliin mutta laitan illemmalla vielä viestiä kerkeekö mukaan.

Edge = Storkki :D

Paalun vei viimeksi FakiiR1

Juu ota vaa se Edge pois, koska se on vaa mun forum nimi.
 
Ylös Bottom