Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei ollu yhteysongelmia täällä päässä.
edit. olin kyllä koko kisan johdossa. (paitsi ehkä hetken, kun käväsin varikolla kiekalla 6)
Mite sää tipuit joskus 13-15 kierrokse kohil johoki 4-5:nneks? Ihmettelin et mitä sulle kävi ku menin johtoo?
Juu teillä kahdella katkes yhteys aika samoihin aikoihin. GOALSNIPER on kova pöliseen ihan kisankin aikana.Ei tainnu olla kierrostakaan ettei olis jotain kuulunu. Ei siis mitään vikaa, päinvastoin.
![]()
Itsellä myös kävi sama homma(Kolmantena taisin olla, tosin edestä oli hävinnyt porukkaa). Mut mun paaluajas ei kyl ollu järkee, 1.21 ja jtn. Kaks nopeeta kierrost, mitä ehdin vetää, nii molemmat 1.58 pintaan ja sit se lykkää tollase kierrosajan. Just just.
Mitä tästä edespäin? Voittiko joku äskeisen kisan vai ajetaanko se uudestaan? Mitä siellä lopussa tapahtui?
Mitä tästä edespäin? Voittiko joku äskeisen kisan vai ajetaanko se uudestaan? Mitä siellä lopussa tapahtui?
Kolme taisi päästä maaliin, mä olin se kolmas.
Hiukan tuli pyörittyä ja yksi kolarikin meni mun piikkiin, sorry Goalsniper!
Huipennuksena tuli vaihdettua intermediate renkaat viimeiseksi kahdeksaksi kierrokseksija sitten taas pyöri lisää!!
Ens kerralla pitää ottaa mikki mukaan jos vaikka jäisi noi kolarit ajamatta.
Oli muuten kiva kisa mutta harmi noi yhteysongelmat ja se että tuli muita tuupittua.
Aika lievä kylkikosketus lähtösuoran päässä, mä sain varikonläpiajorankkarin.
Ei siinä "kolarissa" tainnut kummaltakaan hajota mitään eikä ainakaan mun auto edes heilahtanut.
Aika buginen tuntuu olevan tää online puolikin tässä pelissä
Mullakin fakiir1 lähti pois näkyvistä joskus kierroksella 9 jo.
Tuli näin jälkeenpäin ajateltua, että oisko nuo connection ongelmat voinu johtua siitä, että hostilla on huono nettiyhteys?