Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ColossalRidge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online

Pääsikö muut liittymään peliin ilman ongelmia? Itse en päässyt ekalla kutsulla mukaan ja kun pyysin uutta niin sain party-kutsun mutta siitä ei ollut mitään hyötyä kun ColossalRidge:llä ei ollut mikkiä käytössä.

Itsellä myös kävi sama homma(Kolmantena taisin olla, tosin edestä oli hävinnyt porukkaa). Mut mun paaluajas ei kyl ollu järkee, 1.21 ja jtn. Kaks nopeeta kierrost, mitä ehdin vetää, nii molemmat 1.58 pintaan ja sit se lykkää tollase kierrosajan. Just just.

Ei ollu yhteysongelmia täällä päässä. :)

edit. olin kyllä koko kisan johdossa. (paitsi ehkä hetken, kun käväsin varikolla kiekalla 6)

Mite sää tipuit joskus 13-15 kierrokse kohil johoki 4-5:nneks? Ihmettelin et mitä sulle kävi ku menin johtoo?

Mite sää tipuit joskus 13-15 kierrokse kohil johoki 4-5:nneks? Ihmettelin et mitä sulle kävi ku menin johtoo?

Veikkaan että sulla lähti yhteydet siinä vaiheessa tai jotain. Pystyit ajaan vielä hetken ja muut stoppas sun ruudulla.

Aika buginen tuntuu olevan tää online puolikin tässä pelissä :cool:

Mullakin fakiir1 lähti pois näkyvistä joskus kierroksella 9 jo.

Joo eka kisa koko pelissä en ehtiny yhtään offline kisaakaan ajaa ku tulin metiltä myöhään :D No tästä on hyvä jatkaa...

Juu teillä kahdella katkes yhteys aika samoihin aikoihin. GOALSNIPER on kova pöliseen ihan kisankin aikana. :D Ei tainnu olla kierrostakaan ettei olis jotain kuulunu. Ei siis mitään vikaa, päinvastoin. :)

Juu teillä kahdella katkes yhteys aika samoihin aikoihin. GOALSNIPER on kova pöliseen ihan kisankin aikana. :D Ei tainnu olla kierrostakaan ettei olis jotain kuulunu. Ei siis mitään vikaa, päinvastoin. :)

Joo :D Jätin mikin päälle ku ois tullu sitte joku kolari ku sitä ois ruvennu säätäää mutta en sillä väitä etten olis puhunu... Kyselin jonku verran kun en tienny vielä pelistä :rolleyes:

Itsellä myös kävi sama homma(Kolmantena taisin olla, tosin edestä oli hävinnyt porukkaa). Mut mun paaluajas ei kyl ollu järkee, 1.21 ja jtn. Kaks nopeeta kierrost, mitä ehdin vetää, nii molemmat 1.58 pintaan ja sit se lykkää tollase kierrosajan. Just just.

Joo toi bugi on Codemastersinkin tiedossa ja korjaavat siihen pätsiin. Puolisen minuuttia siinä tosiaan yleensä on sitten nopeampi aika.

Mitä tästä edespäin? Voittiko joku äskeisen kisan vai ajetaanko se uudestaan? Mitä siellä lopussa tapahtui?

Kolme taisi päästä maaliin, mä olin se kolmas.

Hiukan tuli pyörittyä ja yksi kolarikin meni mun piikkiin, sorry Goalsniper!
Huipennuksena tuli vaihdettua intermediate renkaat viimeiseksi kahdeksaksi kierrokseksi:D ja sitten taas pyöri lisää!!

Ens kerralla pitää ottaa mikki mukaan jos vaikka jäisi noi kolarit ajamatta.
Oli muuten kiva kisa mutta harmi noi yhteysongelmat ja se että tuli muita tuupittua.

Kolme taisi päästä maaliin, mä olin se kolmas.

Hiukan tuli pyörittyä ja yksi kolarikin meni mun piikkiin, sorry Goalsniper!
Huipennuksena tuli vaihdettua intermediate renkaat viimeiseksi kahdeksaksi kierrokseksi:D ja sitten taas pyöri lisää!!

Ens kerralla pitää ottaa mikki mukaan jos vaikka jäisi noi kolarit ajamatta.
Oli muuten kiva kisa mutta harmi noi yhteysongelmat ja se että tuli muita tuupittua.

Mikä kolari olin varma että kaikki meni mun piikkiin mitä ajoin siis kolarit :D

Aika lievä kylkikosketus lähtösuoran päässä, mä sain varikonläpiajorankkarin.
Ei siinä "kolarissa" tainnut kummaltakaan hajota mitään eikä ainakaan mun auto edes heilahtanut.

Aika buginen tuntuu olevan tää online puolikin tässä pelissä :cool:

Mullakin fakiir1 lähti pois näkyvistä joskus kierroksella 9 jo.

Joo niin tais olla jotai niit aikoja. Kieltämättä ei tuu mitää tästäkää jos ei pysty edes yhtä 40% kisaa ajamaan ilman bugituksia.

Kolme pääs maalii kymmenestä? Helvetin hyvin vois sanoa..

Ainut positiivinen puoli tuossa kisassa oli kamppailu TSL9 kanssa kakkos/ykkös paikasta.

Tuli näin jälkeenpäin ajateltua, että oisko nuo connection ongelmat voinu johtua siitä, että hostilla on huono nettiyhteys?

Tuli näin jälkeenpäin ajateltua, että oisko nuo connection ongelmat voinu johtua siitä, että hostilla on huono nettiyhteys?

Suattaapihan tuo olla. En tiedä Colossalin yhteydestä, mutta esim. 1Mbit uppi riittää mainiosti.

Ylös Bottom