Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ColossalRidge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online

Pistetäänpä äänestys pystyyn kisan uusimisesta sillä jos kolme kymmenestä? pääsee maaliin asti ja minä en päässyt edes liittymään mukaan niin ei sillä ole kilpaa-ajamisen kanssa mitään tekemistä vaan on lähinnä tuurista kiinni pysyykö mukana vai ei. Jos tulokset jää voimaan näillä pisteillä voi olla loppu kaudesta todella iso merkitys loppusijoituksia ratkottaessa. Jokainen vastaa joko tähän ketjuun tai minulle yksityisviestinä kisan uusimisen puolesta tai tuloksien pitämisestä nykyisellään. Eli ajetaanko ensi viikolla bahrain uudestaan vai siirrytäänkö australian puolelle.

Päivitän vastaukset tähän:
Ensi viikon rata
Bahrain (Kisa uusitaan): 1
Australia (Seuraava kisa): 0

Pistetäänpä äänestys pystyyn kisan uusimisesta sillä jos kolme kymmenestä? pääsee maaliin asti ja minä en päässyt edes liittymään mukaan niin ei sillä ole kilpaa-ajamisen kanssa mitään tekemistä vaan on lähinnä tuurista kiinni pysyykö mukana vai ei. Jos tulokset jää voimaan näillä pisteillä voi olla loppu kaudesta todella iso merkitys loppusijoituksia ratkottaessa. Jokainen vastaa joko tähän ketjuun tai minulle yksityisviestinä kisan uusimisen puolesta tai tuloksien pitämisestä nykyisellään. Eli ajetaanko ensi viikolla bahrain uudestaan vai siirrytäänkö australian puolelle.

Päivitän vastaukset tähän:
Ensi viikon rata
Bahrain (Kisa uusitaan): 1
Australia (Seuraava kisa): 0

Kisassa 5 selvisi mutta 2 ei ehtiny ajaa maaliin (minä ja öö en muista :D) Joten yli puolet ajoi kisan loppuun enkä nää syytä uusia

Mäkin olen sitä mieltä että kerta per kisa. Onhan noita kisoja 19 ja jos ekasta aletaan uusimaan niin 2012 jouluna alkaa sarja olemaan ajettu jos joka vkl ajetaan.

Ihan varmasti joitain kisoja menee ohi tai pieleen jokaiselta, eri syistä.

Mäkin olen sitä mieltä että kerta per kisa. Onhan noita kisoja 19 ja jos ekasta aletaan uusimaan niin 2012 jouluna alkaa sarja olemaan ajettu jos joka vkl ajetaan.

Ihan varmasti joitain kisoja menee ohi tai pieleen jokaiselta, eri syistä.

Täsmälleen samat ajatukset oli itsellä. Ei me päästä Bahrainista pois ikinä, jos aina uusitaan, kun jollekkin sattuu tulemaan connection ongelmia.

Melbourneen vaan seuraavaks. Leikitään vaikka että mun autoon tuli sähkövika :)

Jatketaan australiasta mutta löytyykö porukkaa esim täksi illaksi ajelemaan jotta löydetään parempi hosti ensi kisaan.

Nukahtiko porukka lähdössä vai mitä siinä kävi, yleensä itse jään sutimaan paikoilleen ja ai painelee ohi.Taisi siinä joku peräänkin ajaa,ainakin loppu kisan ajan ekassa mutkassa oli tavaraa.Mutta itselle ei ainakaan autoon tullut mitään.Ja ensimmäisit kierrokset oli omalta osalta aikamoista luistelua.

Mutta sitten niihin ongelmiin eli Juhohfinille laitoin kutsun ja ilmeisesti sait sen mutta et päässyt pelaamaan vai?Siinä vaiheessa kun aika-ajot oli alkanu ei näköjään enää voi lähettää kutsuja.Omasta puolesta voidaan jatkaa australiasta ja joku toinen voisi tosiaan olla hostina jos toimisi paremmin.Mites ne "harjoitukset" torstaina meni jos ne meni ilman ongelmia niin kenties sama hosti voisi olla kisoissakin.

Meinaatkos Juhohfin että tänään ajettaisiin ihan testi mielessä vaikka bahrain uusiksi jonkun muun hostaamana?Itse voisin olla mukana jos ei ihan yöllä ajella.

Mutta sitten niihin ongelmiin eli Juhohfinille laitoin kutsun ja ilmeisesti sait sen mutta et päässyt pelaamaan vai?Siinä vaiheessa kun aika-ajot oli alkanu ei näköjään enää voi lähettää kutsuja.

Sain kutsun ja kun yritin liittyä niin tuli unable to join ja peli meni takaisin live-valikkoon. Olisitte voineet odottaa muutaman minuutin kun olin ilmottanut että tulen hieman myöhässä. Ei tämä varmaankaan niin vakavaa ole että aikatauluista tarvii pitää minuutilleen kiinni.

Meinaatkos Juhohfin että tänään ajettaisiin ihan testi mielessä vaikka bahrain uusiksi jonkun muun hostaamana?Itse voisin olla mukana jos ei ihan yöllä ajella.

Illalla porukka kasaan ja ajetaan minkälaisia kisoja porukka haluaa. Voidaan ottaa bahrain uudestaankin jos on kiinnostusta. Pääasiassa ajettaisiin mitä ratoja ja kuinka pitkiä kisoja enemmistö haluaa. Samalla voidaan testata nettiyhteyksiä jotta löydetään paras hosti johon kaikki pääsee mukaan ja pysyy kisassa loppuun asti.

Täytyy myöntää, että minä luovutin kiekalla 9. :rolleyes: Meni hermo kun vaihoin varikolla vahingossa KAHDESTI intermediate vai mite se oli renkaat :D. Ja eihä niil mitenkää voinu ajaa =)..
Mut lähtö meni tosi hyvi ja olin kolmantena kunnes bahrainin pomput ja kanttarit pilas kisan! =( Mut Melbourne täältä tullaan ja toivonmukana 3 parhaa joukos ! =)

Vois tuota pistetaulukkoa ja aloitusviestiä aikataulujen osalta ainakin päivitellä, että porukka tietää koska ilmestyä.

Taulukko on nyt päivitetty, ilmotusta vaan jos löytyy virheitä.Kukas tänään hostaa harjotukset?

Omista statseista ainakin se, että paalu puuttuu. :p Sehän oli bugiaika millä paalu saatiin ja itse olin toisena, puoli minuuttia jäljessä. :D

Voin olla vapaaehtoinen hosti, jos kerkeän kasiks.

Omista statseista ainakin se, että paalu puuttuu. :p Sehän oli bugiaika millä paalu saatiin ja itse olin toisena, puoli minuuttia jäljessä. :D

Voin olla vapaaehtoinen hosti, jos kerkeän kasiks.

No näinhän se olikin.Korjaan huomenissa, itse en kerkee harjoituksiin joten täytyy vetää jossain vaiheessa omatoimiset harkat.

Kuka hostaa tämän päivän kisan? Itse tulen todennäköisesti myöhästymään muutaman minuutin yhdeksästä joten onko jollain niin kiire ettei voi minua voi odottaa kuten viime viikolla vai ehdinkö mukaan?

Kuka hostaa tämän päivän kisan? Itse tulen todennäköisesti myöhästymään muutaman minuutin yhdeksästä joten onko jollain niin kiire ettei voi minua voi odottaa kuten viime viikolla vai ehdinkö mukaan?

Hostista en tiedä. Oliko ne vapaat torstaina ja jos oli, niin kuka hostina? En ehtinyt mukaan sillon.

Tuosta aikataulusta sen verran, että mielellään odotellaan kaikki messiin, vaikka sitten vähän myöhästyisikin. Itsellä ei ainakaan niin kiire ole. :)

Ylös Bottom