Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ColossalRidge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online

Tuli muuten mieleen...jos kaverin kanssa alotan pelaamaan netissä ja otetaan vaikka 6 kisaa, mutta ei yhdeltä istumalta pelata kaikkia, niin tallentuuko peli johonkin, niin että sitä voi sitte myöhemmin jatkaa?
Ei tallennu, eli ne on vedettävä putkeen.

Omalta kohdalta jää harjoitukset väliin mutta kai joku muu voi hostata ne.En kyllä edes löytänyt mitään miten voisi ajaa pelkkiä harjoituksia.

Niin mitenkäs nää harkat nyt sitten käytännössä vedetään läpi?
Normi viikonloppu ja ajetaan vaan ekat harkat?
Mun mielestä ei kannata ajaa kisaa niinku tän harjoituksen tilalla, koska sitten ei saa käytyä vaihtamassa säätöjä tms.

edit. Ainiin , eihän tässä saa onlinessa harkkoja edes ajaa?
Voisko ajaa esim. 3 kpl 20 minuutin aika-ajoja?

Jees. Ajeltiin tuossa muutaman tyypin kanssa pari kolme kertaa custom grand prixin 15 minsaa pitkiä aika-ajoja. Kyllähän tää peli vaatis mun mielestä sellasen selkeen harjotusmoden onlineen :rolleyes:

Jees. Ajeltiin tuossa muutaman tyypin kanssa pari kolme kertaa custom grand prixin 15 minsaa pitkiä aika-ajoja. Kyllähän tää peli vaatis mun mielestä sellasen selkeen harjotusmoden onlineen :rolleyes:

Joo meikäläiseltä jää ainakin melkein aina torstain harjoitukset väliin, koska on omat reenit samoihin aikoihin. Mutta aika-ajoissa ollaan mukana!

Mitenkäs meni eilisen vapaat? Löytykö säädöt ja minkälaisia aikoja paukutitte?

Kävin tuossa kans kokeilemassa kymmenisen kierrosta ja ajaksi muodostui 1:51.062.
Auto oli säätämätön ja kaikki ajo-avut pois päältä.

Mitenkäs meni eilisen vapaat? Löytykö säädöt ja minkälaisia aikoja paukutitte?

Kävin tuossa kans kokeilemassa kymmenisen kierrosta ja ajaksi muodostui 1:51.062.
Auto oli säätämätön ja kaikki ajo-avut pois päältä.

Time Trialissa?

Time trialissa on auto n. 4-5 sekkaa nopeampi kuin onlinessa equal autoilla. (ainaki näyttäisi näin olevan)
Time trialissa olen ajanu tähän mennessä 1.52.xxx. ja onlinessa 1.55.xxx

Olen säätämisen kanssa aika huono. Pitäis varmaan vaan mennä perussäädöillä.

Time trialissa on auto n. 4-5 sekkaa nopeampi kuin onlinessa equal autoilla. (ainaki näyttäisi näin olevan)
Time trialissa olen ajanu tähän mennessä 1.52.xxx. ja onlinessa 1.55.xxx

Olen säätämisen kanssa aika huono. Pitäis varmaan vaan mennä perussäädöillä.

Aa, selvä tämä. :)

Tulen todennäköisesti myöhästymään hieman ko 21.00:stä. Yritän kyllä ehtiä ajoissa mutta olen noin klo 21.00 vasta kotona ja menee jonkin verran aikaa ennen kuin saan boksin päälle.

Alan kohta laittaa kutsuja saas nähdä miten menee ekaa kertaa livessä.Säädöt on ainakin aivan hukassa.Ja varokaa mua saatan pyörähdellä useaan otteeseen;)

Vielä kun pääsisi liittymään peliin mukaan niin kaikki olisi hyvin. Eka kerralla ei onnistunut mutta jos sitten tokalla.

joku vois tulla vara paikalta mun tilalle bahrainiin. oon töissä ja en pääse kuin vasta 11-12 aikaihoin... sori että myöhässä ilmoitus tulee.

12 kierroksen jälkeen "lost connection to the session" ... olin kisassa toisena :(

Ei ollu yhteysongelmia täällä päässä. :)

edit. olin kyllä koko kisan johdossa. (paitsi ehkä hetken, kun käväsin varikolla kiekalla 6)

Ylös Bottom