M1N1MUM P4YN3
New Member
Vastaus: F1 2010 Online
Mukana ollaan! Otan vaikka Renault:in.
Mukana ollaan! Otan vaikka Renault:in.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mielellään olen mukana, jos tämmönen sunnuntai-ajelija huolitaan mukaan.
Tiimillä ei väliä.
Alkaa näyttämään oikein hyvältä porukkaa tulee lisää hyvää tahtia.Kiitokset Player9:lle että saatiin lainata aloitusta.
Jätin vielä kauden aloituksen auki eli tänne voisi laittaa viestiä mihin aikoihin muille sopisi.Noista autojen ajo-avuista mitenkäs ne?Omasta puolestani voitaisiin ajaa kaikki säädöt offilla mutta jätetäänkö kuitenkin mahdollisuus niiden käyttöön?Ja nyt voisi alkaa huutelemaan millä autolla haluaisi ajaa.Itse varasin välittömästi johtotähden
Jotain varmaan unohtui mutta nyt puskee Monzan kisa päälle.Mites Player noin komeen taulukon olet väsänny?
...mutta kuinka monelle sopii jos ajetaan yleisestä kaavasta poiketen kisat lauantai-iltaisin johonkin aikaan.
Tottakai mukaan vain ei täällä muutkaan mitään Räikkösiä ole(vai onko)
Odotellaan vielä muiden vastauksia noista ajo-avuista mutta jos ne sallitaan niin koitetaanko pitää ne kuitenkin minimissä jotta kaikilla olisi ainakin suunnilleen samallaiset avut.Itse kyllä ajan joka tapauksessa kaikki avut offilla.Kaikki varmaan samaa mieltä että full damage käytössä?Ja 40%:sia kisoja?Ja autoja saa säätää mielensä mukaan omalle tyylilleen sopivaksi?
Miltäs tälläinen aikataulu kuullostaa:To klo:20:00 Harjoitukset(1h) Su klo19:00 Aika-ajot(10min) ja kisa aika-ajojen perään.
Ja toki talleille saa keksiä omia nimiä jos haluaa.Onkos täällä jollakin toiveita tallikaverista vai mennäänkö tällä samalla kaavalla kuin tähänkin asti?
Meikäläinen ottaa kans Ferrarin.
Huomautan vain että kaksi kuljettajaa ei voi ajaa saman tallin autolla, eli valitse toinen auto.
Öö, siis edelleen juhohfin varasi jo itselleen Ferrarin, joten kumpikaan teistä ei voi valita sitä. Onlineen mahtuu 12 pelaajaa eli yksi jokaisesta tallista. Tämä ei ainoastaan ole sääntö vaan pelin ominaisuus.