Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ColossalRidge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online

Eli nyt kun "tallit" on jaettu niin, minä ja millintarkka muodostamme yhden? Eli Mclaren ja BMW?

Juuri näin.Ja se 2 siinä sun nimen edessä ei tarkoita kakkoskuskin roolia;) .Päivittelin hieman etusivua ja laitoin sinne aikataulun.Katsotaan nyt miten sopii että alkaako monikin perumaan osallistumistaan.Semmoista aikaa tuskin löytyykään kun kaikille sopisi.

Ja jos tosiaan alkaa ruuhkaa tulemaan niin toinen sarja pystyyn vaan.

ColossalRidge;1147392 begin_of_the_skype_highlighting**************1147392******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Juuri näin.Ja se 2 siinä sun nimen edessä ei tarkoita kakkoskuskin roolia;) .Päivittelin hieman etusivua ja laitoin sinne aikataulun.Katsotaan nyt miten sopii että alkaako monikin perumaan osallistumistaan.Semmoista aikaa tuskin löytyykään kun kaikille sopisi.

Ja jos tosiaan alkaa ruuhkaa tulemaan niin toinen sarja pystyyn vaan.

Joo varmasti semmoisia kisoja ei tule monia olemaan missä kaikki olisivat mukana. Ajattelin jo että mitä se 2 tarkoitti? :rolleyes:

Hyvin käy minulle nuo ajat.

Eli livessä siis nuo autojen tehoerot on jotenkin tasapainotettu vai?

Eli livessä siis nuo autojen tehoerot on jotenkin tasapainotettu vai?
Kyllä, kaikki autot ovat samantasoisia, jos tuota tarkoitit.
Oma gamertag puuttuu vielä listasta, JJV92FIN. Ensimmäisen kisaviikonlopun ajat onnistuvat myöskin täällä.

minä joudun skippaamaan jos alkaa noin nopeasti :) olen ulkomailla tuossa juuri niin menisi heti kaksi gptä sivu suun.

Pitää käynnistellä toinen sarja tosiaan hiukan eri aikataululla niin pääsevät muutkin ajamaan.

Mutta williams on vapaa jos näillä aikatauluilla mennään...

Aina parempi jos sunnuntaina aika-ajot (ja kisat) alkais myöhempään.. esim. 20.00-20.30?

Jos jostain syystä ei aina pääse torstain harjoitusten aikana mukaan, niin haittaako menoa? :)

Hiukan ot:na mut missä tuo on mainittu, yksinpelissähän on kuulema huikeat erot autojen välillä ja missään en oo nähnyt mainintaa tasoituksesta onlinessa

Sen saa valita onlinessa että onko samantasoisia vai realistisen tasoisia. Manuaalista lueskelin tälläistä. (tai sitten CM foorumilta)

edit. näin sanotaan manuaalissa:
"Quick Modes allow you to quickly enter a game without having to change multiple settings
beforehand. Within the Quick Modes, all cars are of equal performance and team allocation
is random."

Ja siis jos quick modeissa kaikki on tasaväkisiä, niin luulisi custom modessa sen olevan säädettävissä.

Eli nyt kun "tallit" on jaettu niin, minä ja millintarkka muodostamme yhden? Eli Mclaren ja BMW?

Tämä onkin se voittava talli!;) Ja se 2 tarkoittaa nimenomaan sitä kakkoskuskin roolia!:D No ei, tallipäällikkö on luvannut molemmille kuskeille tasaväkiset puitteet.

Mielestäni voitaasin ennen jokaista kisa-vloppua pitää "polli" kisojen alkamisesta. Luulisi että kaikille sopii parhaiten mitä myöhemmin. Mutta pollin kannalla olen tästä eteenpäin.

Ja sitten noista säännöistä. Miten on ohitus tilanteessa. Eli tehdäänkö niin kuin oikeastikkin että saa peitellä ohitusta vain yhden kerran. Eli ohitettava saa valita linjansa vain kerran ohitus tilanteessa? Ja tehdäänkö niin että kisojen jury on kaikki kuljettajat. Eli rikkomuksista jne. juteltaisiin/päätettäisiin aina porukalla?:rolleyes: Ja mistään rangaistuksista on turha kenenkään suuttua kauden edetessä, koska tämähän on vain peliä.:)

Eli tehdäänkö niin kuin oikeastikkin että saa peitellä ohitusta vain yhden kerran. Eli ohitettava saa valita linjansa vain kerran ohitus tilanteessa?

Niin se pitäs mun mielestä mennä. Ja näinhän tavallaan muutamia turhia kolareitakin vältettäisiin!

Tämä onkin se voittava talli!;) Ja se 2 tarkoittaa nimenomaan sitä kakkoskuskin roolia!:D No ei, tallipäällikkö on luvannut molemmille kuskeille tasaväkiset puitteet.

Mielestäni voitaasin ennen jokaista kisa-vloppua pitää "polli" kisojen alkamisesta. Luulisi että kaikille sopii parhaiten mitä myöhemmin. Mutta pollin kannalla olen tästä eteenpäin.

Ja sitten noista säännöistä. Miten on ohitus tilanteessa. Eli tehdäänkö niin kuin oikeastikkin että saa peitellä ohitusta vain yhden kerran. Eli ohitettava saa valita linjansa vain kerran ohitus tilanteessa? Ja tehdäänkö niin että kisojen jury on kaikki kuljettajat. Eli rikkomuksista jne. juteltaisiin/päätettäisiin aina porukalla?:rolleyes: Ja mistään rangaistuksista on turha kenenkään suuttua kauden edetessä, koska tämähän on vain peliä.:)[/

Ja saa varmaan päästää tallitoverin edelle jos tarve vaatiii, vai mennäänkö oikeilla säännöillä? Ja pitääkö meidän keksiä millintarkan kanssa nimi meiän tiimille?

Otin miikkiksen pois Williamsilta joten sieltä nyt vapautui yksi paikka.

Mennään vaan niin kuin oikeassa formulassa eli linjaa saa vaihtaa kerran.Hyvä idea että kaikki olisivat tuomaristossa.Ja kolari tilanteessa kolaroivat kuskit voisivat kertoa oman mielipiteensä tilanteesta jos toinen kuski ei ole aivan selvä syyllinen.Mites muuten varikolta ulostulo siinähän on se valkoinen viiva ja muistaakseni jos kaksikin rengasta sen ylittää se on rangaistuksen paikka mennäänkö tässäkin oikeilla säännöillä.Itse meinaan että olisi ihan hyvä olla voimassa tässäkin sarjassa.

Ja tallimääräykset on sallittuja tulisi muuten kalliiksi koska tallimääräyksen hintahan taitaa olla semmonen 100 000$;)

Mites muuten varikolta ulostulo siinähän on se valkoinen viiva ja muistaakseni jos kaksikin rengasta sen ylittää se on rangaistuksen paikka mennäänkö tässäkin oikeilla säännöillä.Itse meinaan että olisi ihan hyvä olla voimassa tässäkin sarjassa.
Tuosta varikkosuora jutusta, niin mielestäni peli antaa siitä itsekkin sanktiota, jos sen ylittää.

Kysytäänpä sitten sunnuntain kellonaikoja eli kuinka monelle sopii että kisat alkaisivat vasta klo 21.00-21.15? Itse en pääse mukaan sunnuntaisin klo 18.00-21.00

Juhohfin;1148564 begin_of_the_skype_highlighting**************1148564******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************1148564******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Kysytäänpä sitten sunnuntain kellonaikoja eli kuinka monelle sopii että kisat alkaisivat vasta klo 21.00-21.15? Itse en pääse mukaan sunnuntaisin klo 18.00-21.00

Juu ,klo 21.00 maissa ois hyvä ja semmoinen kysymys, että ajetaanko lämmittelykierros ennen kisaa? :rolleyes:

Ylös Bottom