Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Se mikä tässä time trial tilassa on CE:tä 100000000000000x parempi on se, että ei ajeta siinä saakelin ilta-auringossa! :)

Noni nyt veti mullakin hiljaseksi:

Badger (F1Badger) on Twitter - sivulla on ollut puhetta tästä Pelistä ja joku oli kysellyt damagesta niin oltiin vastattu ylemmältä taholta:

on easy mode you an get away with a lot. Put in medium and you can't. Put it on hard and damage is as in real life.

Onko näin että vaikeustaso ratkaisee damagen osittain? Vaikealla tasolla tiedän pienet hipsutkin tekee tuhoa, ja taas helpolla tasolla saa tehdä enemmän virheitä...

(Taas asia lainattu Pelaajalauta - foorumilta, kun siel löydetään asiat)

Eli onko tästä nyt varmaa tietoa, että kausi kaverin kanssa pitäisi onnistua, mutta AI-kuskeja saa mukaan vain 10 kpl?

No sitähän minäkin. :D
Oh jeah taisi olla oikeassa luin kato väärin ajattelin että kausi sillee yksin... ois pitäny lukee koko homma ennen kuin kommentoin tänne:(

No eihän tässä ole mitään järkeä. Yhdessä illassa pitäisi vetästä kokonainen kausi. :(

Voihan niisä pistetilanteita kirjata mukavan vanhanaikaisesti vaikkapa paperille tai exceliin aina kilpailujen välillä.. Tuolla tavalla tuli kavereiden kanssa aina ps2-aikoina kaudet ajettua, niin tulee ainakin vanhat hyvät muistot mieleen, kun pääsee taas kisojen jälkeen ruutupaperille tuloksia kirjaamaan.. ;)

Tuo olisi kyllä typerä ratkaisu, jos vaikeustaso vaikuttaa damageen. Pakkohan sen on olla itte säädettävissä millasen haluu vaikeustasosta riippumatta.

Hockenheim vertailu

[video=youtube;4qPoY90rr4k]http://www.youtube.com/watch?v=4qPoY90rr4k[/video]

Tuo olisi kyllä typerä ratkaisu, jos vaikeustaso vaikuttaa damageen. Pakkohan sen on olla itte säädettävissä millasen haluu vaikeustasosta riippumatta.

no siis siinähän onkin...off, visuaalinen ja full, mutta ilmeisesti tuo fullin herkkyys sille hajoamiselle lisääntyy vaikeustason myötä...eli aivan loistava ratkasu

Siis onhan siinä se erillinen OFF - Cosmetic - Full damage juttu kuulema.

Mutta siis sillee että mitä vaikeampi taso sitä helpommin hajoaa, tietenkin.

EDIT: Mäksä sanoikin juuri sen mitä hain - UPEA RATKASU.

Suzuka

[video=youtube;IFGibGlUPD4]http://www.youtube.com/watch?v=IFGibGlUPD4[/video]

Joo, nyt riitti mulle nää videoiden katsomiset... katotaa seuraavan kerran omasta telkasta :D
Nii ja vinkki, sadekelillä, mun pääprioriteetti on päästä maaliin, ei niinkä pärjätä :o

Joo kyl sadekeli näyttää siltä et online kisois mul tulee 99% keskeytys

Mulla tuo luku on vielä suurempi :D Tai no, vaikea sanoa kun itse ei ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta uskon että varikolla tulee käytyä tarkoitettua enemmän ;)

Vasta pari viikkoa sitten alko pänniä 2006:ssa se että Helpolla vaikeustasolla voitan 10kiekalla 50% kisassa.. Niin meikä poika veti jarrutusavun pois, vaikein taso, hirveä sadekeli monacossa, paalupaikalta lähti kun aika-ajot kuivalla ajettiin. Sitte lähti kädestä 5. kiekalla kun olin jo vimpolla sijalla, takasiipi,2rengasta,etusiipi - kaikki rikki.

Että toi sadekelillä ajelu on haastavaa näköjää.

Ylös Bottom