Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Voi hitot, ei sit tunnu onnistuvan mikään: 2 edellist kisaa tyrin ite jo lähössä ja nyt sit ku lähtö meni hyvin ja aloin nousta (taisin olla keskeyttäessä jopa tokana New PB :D ) ni kisa keskeytyy jonkun muun ajajan takia:( Ei pahal Ferrari-kuski, vai kuka se nyt oli.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Miksihän vatussa meikäläisen puhe ei tahdo mennä karppaselle asti läpi? Kisan alussa seisoo, että "your connection limits you talking to 8 nearest players on circuit" tms, niin ei tuo tallikameli kuule mua joskus edes, kun ajan sen takana. Sadface.

ps Espanja on paska maa
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Tulipahan taas opittua, ettei väsyneenä ja kylmiltään kannata mennä ajamaan, oli se sen verran hävytöntä menoa :D

Ensin aika-ajoihin asenteella "no kunhan käy vähän ajelemassa". 10 kierrosta bensaa ja paras kierros tuli siinä kolmannella kierroksella. No sitten jätin kaiken viimeisen varaan, joka tyrehtyy jo ensimmäiseen mutkaan.

Kisan alku olikin sitten melko hienoa aikaa :rolleyes:. Ensimmäisessä mutkassa kärkeen, kunnes joku ajaa perään ja tipun viidenneksi. Sitten toisen sektorin viimeiseen mutkaan aivan liian myöhäinen jarrutus ja kolari tallikamelin kanssa, siitä penalty. Sitten kolari leejuhleen kanssa, joka keskeyttää ja mä pyörähdän ja tipun yhdeksänneksi. Seuraavalla kierroksella kolari aappon kanssa, josta onneksi selvittiin ilman rangaistuksia. Rangaistuksen kärsittyäni ero kärkeen oli jotain 30 ja 40 sekunnin väliltä.

Siitä sitten vaan hurja kiri päälle ja ensimmäisten stoppien jälkeen olin noussut kuudenneksi. Seuraavan stintin aikana otin Qolan, Rampan ja Thuton päänahan, ja olin sekunnin päässä Sam1q:sta, kunnes kierroksella 14 oli aika vaihtaa optionit alle. Nopean varikkopysähdyksen ja hyvän ulostulokierroksen ansiosta onnistuin nousemaan Samin ohi toiseksi, ero Runneriin tässä vaiheessa 30 sekuntia.

Ennen Runnerin stoppia, olin pikku hiljaa ottanut häntä kiinni, ja ero hänen pysähdyksen jälkeen oli enää neljä sekuntia. Mulla oli kuitenkin kaksi vaihtoehtoa: ajaa samoilla vanhoilla renkailla loppuun asti ja varmistella 2. sija, tai käydä varikolla ja tippua kolmanneksi. No otin riskin, enkä käynyt enää kierroksen 14 jälkeen varikolla ja voitte varmaan arvata missä kunnossa renkaat olivat viimeiset 3-4 kierrosta :D Kierrosajat lähtivät tippumaan ja Runner katosi maisemaan, mutta outoa kyllä ero Samiin kasvoi aina toisella sektorilla. Viimeiset kaksi kierrosta olivatkin sitten todella tuskaisia, kun piti joka mutka vetää niin hiljaa kuin mahdollista. Samillakin taisi olla kuluneet renkaat, kun hänkin luisteli pariin otteeseen viimeisellä kierroksella, ja sain kuin ihmeen kaupalla pidettyä toisen sijan ja otettua torjuntavoiton.

Olen aika ylpeä siitä, että sain Optionit kestämään 15 kierrosta ilman rengasrikkoa :D Tästä kuitenkin otettiin opiksi, ja keskiviikkona tullaan entistä vahvempana ja valmiinpana.

PS. Saattaa olla vähän sekavaa tekstiä.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Lähdössä oli "melko" ahdasta ja onnituin jälleen hyvin ja nousin 5 sijaa. Kilapilu oli hyvin viihtyisä ja hyvää vääntöä reilut 5 kierrosta jonka jälkeen muuttui virheiden takia yksinajeluksi. Kilpailuun mahtui 3 rangaistusta ja yksi etusiiven rikkoutuminen. Noista huolimatta ohitin qolazorin pari kierrosta ennen maalia.
Viimeisellä kierroksen alussa keskittymien herpaantuu ja spinnaan jonka seurauksena qolazor tulee ohi - kamalan kirin jälkeen tuleekin ilmoitus että qolazor on hylätty. Aika jännäksi meni loppuun asti. Keskiviikkona taistellaankin sitten nyrrellä :)
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Tulokset laittelen huomenna, kun niissä menee taas oma aikansa. Muuta asiat päivittelin jo etusivulle. Nyt on pakko mennä nukkumaan, kun aamulla on taas aikainen herätys.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

joteki toi kakkos sektori ei onnistunu millä kierroksella :(
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

PS. Saattaa olla vähän sekavaa tekstiä.

Emmää ny tiä. Aika täydellinen kisan kuvaaminen. Kuulosti kyllä aika nastalta. :)

Viime kisassa puhuttiin että tuli vääryydellä penaltyy. Vai mitä mieltä ite oot noihin kun toinen spinnaa ja sit ohittaa (ajaa liian läheltä kovaa?). Nii pitäiskö vaa laittaa penaltyt reduced? Vai alkaako porukat törrtöilemään? :D

ps. ja tämähän on vain spekulointia
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Noniin, tulihan napattua 2011-sarjan eka voitto ja horjuutettua vähän tuota karppasen ylivoimaa :D

Kisa ihan jees, eipä mitään kummempia. Varma voitto vaikka ero ei ollutkaan mikään kauhean suuri. Tiedä minkälainen kisa oliskaan tullut jos karppaselle ei olis alussa käynyt mitä kävi :S
ja sanompa vaan että minä se en ollut kuka sua perään tuli :)
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Joo se mun penalty tuli kyllä ihan aiheesta, kun rysäytin suoraan Rampan kylkeen, joten en noista epäoikeudenmukaisista rangaistuksista tiedä mitään. Ja Runner, en usko että kukaan edes ajoi mun perään kun taisin vaan painaa kaasua keskellä mutkaa ja lähti sitten käsistä ja osuin siihen ekan mutkan seinään.

Ja onnea myös voitosta, huomasi kyllä ettei voi lepsuilla yhtään jos meinaan itse vielä voittaa kisoja :D
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Huh! Mä vietin niin kovaa kankaista eilen, etten muistanut koko kisaa siltä huolelliselta sohvalla makaamiselta. Ilmoittaminenkin siis jäi, sori.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

5. Formula 1 Grosser Preis Santander Von Deutschland 2011

saksa.jpg


Circuit Name– Nürburgring
Number of Laps – 30
Circuit Length – 5,148 km
Race Distance – 154,432 km
Lap Record – 1.29.468 – M. Schumacher (2004)

f1softmedium.jpg

Soft (Option) Medium (Prime)

Qualifying

f1kausi6aikaajot.jpg

Race

f1kausi6kisa.jpg

Fastest Lap
SuomiFIN - RBR Renault | 1.27.353
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Aloin ratakarttaa hämmästelemään, että miten se näyttää niin oudolta. Sitten tajusin, että ollaan Nyrrellä eikä sitä ollut edellisessä pelissä. En taida olla ajanut kyseistä rataa kierrostakaan, joten tänään menee varmaan kisa putkeen! :D
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Mietin, että onkohan minun järkeä yrittää väkisin roikkua sarjassa mukana. Aika ja innostus ei enää riitä harjoitteluun ja viimeisenä niittinä minulle on kisojen liian myöhäiset kellonajat. Jos kisat päättyisivät yhdeksän aikoihin, niin intoa voisi vielä riittääkin. Tässä tilanteessa haluan kuitenkin luovuttaa "kisakuskin" paikkani jollekin innokkaammalle ja siirtyä varakuskiksi. Silloin tällöin olisi kiva päästä kisaan mukaan, jos mahdollisuus tulee ja virtaa riittää. Niin, ja tietysti yksittäisissä sessioissa olen mukana, jos kohdalle osuu.

Kaikesta huolimatta takana on monia mahtavia kisoja, niin tämän, kuin edeltävän pelin parissa. Kiitos siitä kaikille kilpakumppaneille ja Karppaselle sarjan pyörittämisestä.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Mietin, että onkohan minun järkeä yrittää väkisin roikkua sarjassa mukana. Aika ja innostus ei enää riitä harjoitteluun ja viimeisenä niittinä minulle on kisojen liian myöhäiset kellonajat. Jos kisat päättyisivät yhdeksän aikoihin, niin intoa voisi vielä riittääkin. Tässä tilanteessa haluan kuitenkin luovuttaa "kisakuskin" paikkani jollekin innokkaammalle ja siirtyä varakuskiksi. Silloin tällöin olisi kiva päästä kisaan mukaan, jos mahdollisuus tulee ja virtaa riittää. Niin, ja tietysti yksittäisissä sessioissa olen mukana, jos kohdalle osuu.

Kaikesta huolimatta takana on monia mahtavia kisoja, niin tämän, kuin edeltävän pelin parissa. Kiitos siitä kaikille kilpakumppaneille ja Karppaselle sarjan pyörittämisestä.
Kiitos myös sulle Jaba, olit kuitenkin reilu viisi kautta mukana, joten se on ihan kunnioitettava määrä :)

Pääsin vähän aikaisemmin lähtemään, eli voidaan aloittaa heti kun kaikki muut ovat valmiita.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Reilu 100 metriä startista niin jo kolisee, kun NonRunner tulee kylkeen. Ilmeisesti ajovirheen takia joten antaa olla. Sitten varikolle hakemaan varaosia ja matka jatkuu. Oli ihan mukavaa taistella tie viimeiseltä sijalta neljänneksi.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Reilu 100 metriä startista niin jo kolisee, kun NonRunner tulee kylkeen. Ilmeisesti ajovirheen takia joten antaa olla. Sitten varikolle hakemaan varaosia ja matka jatkuu. Oli ihan mukavaa taistella tie viimeiseltä sijalta neljänneksi.
Joo, kuten sanoin, käsistä lähti. Sori tosta, ei mitenkään tahallinen tai typerää huolimattomuutta ollut. Ite siinä itse asiassa viimeseksi tipuin :S
 
Ylös Bottom