Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011

Vastaus: F1 2011 [Hype]

Tuli ennakkotilattua ja maksettua jo peli. Itse toivon onlineen harjoitus modin, ettei niinkuin 2010 joutuu 15min aika-ajoja luukuttaa tiuhaan tahtiin.

Suurin toive olisi replay mahdollisuus kisoihin joten rangaistukset voisi ottaa pois sarjoista. Rangaistuksia helppo jakaa sitten kisan jälkee ilman että typerä tietokone arpoo rangaistuksia.
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

Saisipa strategian suunnitella etukäteen. Eli voisi suunnitella lähtevänsä pehmeillä ja sit 5 kiekkaa ja kovat ja sit taas x kiekkaa ja pehmeät tms.
Tai ainakin et voisi etukäteen suunnitella mitkä renkaat varikkokäynnillä alle laitetaan koska nyt edellinen peli aina laittoi ne pehmeät jos et muuten käskenyt... Näin voisi ajaa huoletta varikolle taktiikan mukaisesti ja tietää, et tulis oikeat nakit.

Tietty jos rupeaa satamaan tai haluaakin tehdä toisin, voisi kuitenkin itse päättää itse mutta sekin voisi olla selkeä pop-up mikä tulee siinä vaiheessa kun auto rullaa varikolle ja siitä sit valitaan nakit.

Itse koin sen vanhan systeemin turhan hankalaksi joten liian usein tuli alle uudet pehmeät joten joutui menemään uudestaan varikolle jotta saa toisenlaiset renkaat alle.

Samoin vapaavaihde ehdottomasti omaksi napiksi. Ei autoissa ole niin ,että vaihdat tarpeeksi kauan alaspäin menee se vapaalle. On pystyttävä luottamaan, että kun tarpeeksi kauan renkutat alaspäin on se vaihde ykkösellä, eikä vapaalla.

Aluksi ketutti siinä 2010 pelissä kun hitaissa kurveissa jäi auto vonkailemaan kun olikin vetänyt vapaan ykkösen sijaan..kun ei sitä aina voi laskea vaihteita tai kytätä sitä näyttöä kun joskus tulee tilanteista johtuen ajettuakin pienemmällä vaihteella kuin normaalisti ja sit mutkaan tultaessa vaihtaa sen normaalimäärän alaspäin jolloin tippuu laatikko vapaalle
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

Saisipa strategian suunnitella etukäteen. Eli voisi suunnitella lähtevänsä pehmeillä ja sit 5 kiekkaa ja kovat ja sit taas x kiekkaa ja pehmeät tms.
Tai ainakin et voisi etukäteen suunnitella mitkä renkaat varikkokäynnillä alle laitetaan koska nyt edellinen peli aina laittoi ne pehmeät jos et muuten käskenyt... Näin voisi ajaa huoletta varikolle taktiikan mukaisesti ja tietää, et tulis oikeat nakit.

Tietty jos rupeaa satamaan tai haluaakin tehdä toisin, voisi kuitenkin itse päättää itse mutta sekin voisi olla selkeä pop-up mikä tulee siinä vaiheessa kun auto rullaa varikolle ja siitä sit valitaan nakit.

Itse koin sen vanhan systeemin turhan hankalaksi joten liian usein tuli alle uudet pehmeät joten joutui menemään uudestaan varikolle jotta saa toisenlaiset renkaat alle.

Kyllähän tuossa nuo pystyy muokata. Itselläni on ainakin aina toiminut niin että muokkaan ennen kisaa tyres valikon alta race stratekiasta rengasvalinnat oikeille kierroksille ja aina alle tullut oikeat renkaat. Ei ole tarvinnut ikinä lennosta noita vaihdettua paitsi jos sää on muuttunut.
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

GamesCom traileri, hauska katsoa oikean elämän tapahtumat pelistä :D

[video=youtube;BtTdns8o0j8]http://www.youtube.com/watch?v=BtTdns8o0j8[/video]
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

Lähdöt saisivat parantua viime vuodesta: 2010:ssä huudatetaan konetta ja auto lähtee automaattisesti liikkeelle, kun valot vaihtuvat. Lähtö pitäisi olla kuten esim. Life for Speedissä, eli kaasu päällä ja vaihde vapaalla punaisten valojen aikana ja kun valot sammuu niin vaihde pitäisi laittaa itse päälle.
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

Formuloissa on vaihde päällä kun ollaan ruudussa. Ratin takana on kytkinvipu (jota vois pelissä käyttää jostain napista)..kun startti tapahtuu niin kytkin vain helpataan ja auto ampaisee matkaan.
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

Formuloissa on vaihde päällä kun ollaan ruudussa. Ratin takana on kytkinvipu (jota vois pelissä käyttää jostain napista)..kun startti tapahtuu niin kytkin vain helpataan ja auto ampaisee matkaan.

Viittasinkin LFS:n toteutukseen. Mutta pääpointtikin kuitenkin oli, että lähdöt olisivat manuaalisia, eikä niin kuin 2010, että kone hoitaa kaiken.
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

Ilmeisesti pelistä löytyy myös punainen lippu tuon turva-auton ohella. Vielä on epäselvää missä olosuhteissa tuo punane lippu sitten esiintyy (onko esim. rankkasateissa, lähtökolareissa, harkoissa/aika-ajoissa)

Kyllähän tässä hype nousee taas ihan omille luvuilleen, GamesComista tihkuu toinen toistaan mehukkaampia pelivideoita.
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

Täytyy todellla toivoa, että tuo turva-auto jne. on hyvin toteutettu.

Itse tuli tämä nyt ennakkotilattua, kun olen aina F1 pelejä tykännyt pelata ja tämä F1 2010 on kelpo peli, jossa kuitenkin on paljon epäkohtia. Ja toivottavasti tekoäly nyt olisi hiukan realistisempi edes, meinaan itse en tuosta onlinesta oikein tykkää kun se tuntuu olevan monien osalta vaan pelkkää "on kivaa ajaa toisia päin" tyylistä pelleilyä. Ekassa mutkassa kolisee usein ja toisilla on tapana yrittää tylysti tulla kylkeen ja pakottaa ulos radalta (ja kyllä siinä kohtaan kun koko ajan joku törmää niin lentää muutama painokelvoton sana). Nettipeli randomien kanssa ei siis toimi, joten tämän pelin kohdalla jää pelin pelaaminen offline puolelle, jossa taas tekoäly huijaa enemmän tai vähemmän.

Mitä nyt muuten peliin tulee niin ihan kelvolliselta näyttää ja on vähän sitä pientä lisää noin niinkun itse ajamisenkin lisäksi.
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

Ja toivottavasti tekoäly nyt olisi hiukan realistisempi edes, meinaan itse en tuosta onlinesta oikein tykkää kun se tuntuu olevan monien osalta vaan pelkkää "on kivaa ajaa toisia päin" tyylistä pelleilyä. Ekassa mutkassa kolisee usein ja toisilla on tapana yrittää tylysti tulla kylkeen ja pakottaa ulos radalta (ja kyllä siinä kohtaan kun koko ajan joku törmää niin lentää muutama painokelvoton sana). Nettipeli randomien kanssa ei siis toimi, joten tämän pelin kohdalla jää pelin pelaaminen offline puolelle, jossa taas tekoäly huijaa enemmän tai vähemmän.
Publa tosiaan on täynnä noita vähä-älyisiä, joten suosittelen liittymään johonkin sarjaan. Esimerkiksi KonsoliFIN:n oma F1-sarja jatkaa myös 2011-versiossa, ilmoittautuminen alkaa syyskuussa.
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

[video=youtube;SyDnWG8upgQ]http://www.youtube.com/watch?v=SyDnWG8upgQ[/video]

Mukavasti meni Williamssin nokka kasaan :)
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

nyt on pakko sanoa koko ketjun lukeneena (ja tästä viisastuneena) että kyllä se hype nousee!:) mutta mitä tohon yllämainittuun videoon niin vähä pelottaa toi vaurionmallinnus (vai miten kirjootetaan) ku luulis että tollaasesta törmäyksestä tulis "vähä" enemmän romua ku vinossa oleva etusiipi.. mutta hyvältä näyttää :)
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

mutta mitä tohon yllämainittuun videoon niin vähä pelottaa toi vaurionmallinnus (vai miten kirjootetaan) ku luulis että tollaasesta törmäyksestä tulis "vähä" enemmän romua ku vinossa oleva etusiipi..
No joo, mutta eikös se Williamssin etunokka lähtenyt kokonaan irti.. ;)
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

Ja tuo videon on jo melko vanha, taisi olla Silverstonen GP:n aikoihin otettua kuvaa.
 
Vastaus: F1 2011 [Hype]

toimiikohan tuossa pelissä mun ratti? Ratin nimi on Logitech Momo racing wheel ja ihan hyvin toimi gt5.:cool:
 
Ylös Bottom