Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhohfin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

ps: annan nyt alus jackylle pikkasen siimaa ;)

Vai miten se oli booris:p

Pahoittelut ooodie500:selle jos osuin sun perää ekamutkassa, en oo ihan varma? Ja ekamutkan sisäkaarteessa toinen mäcci joutu blokkiin siinä mun takia, pahoittelut! Lählön hölmöilyjen takia putosin viimeiseksi, mut oli kyllä tiukkoja skaboja aapon booriksen ja muiden kanssa! Oikein nautittavaa kisailua! toivottavasti en ollu ainut :)

Vai miten se oli booris:p

Pahoittelut ooodie500:selle jos osuin sun perää ekamutkassa, en oo ihan varma? Ja ekamutkan sisäkaarteessa toinen mäcci joutu blokkiin siinä mun takia, pahoittelut! Lählön hölmöilyjen takia putosin viimeiseksi, mut oli kyllä tiukkoja skaboja aapon booriksen ja muiden kanssa! Oikein nautittavaa kisailua! toivottavasti en ollu ainut :)

Eipä mitää, sattuuhan noita. Tavoite oli, että saisi ehjän kisan ajettua. Jäi kyllä haaveeksi, konttiin tuli porukkaa useampaan otteeseen ja kaiken kruunasi kun psn potki pihalle :). Tämä kaikki siis 3 kiekan aikana. No ei muutaku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

tässä pelissä on varmasti kirous mua vastaan :D ajan mä sitten miten tahansa sinne ekaan kurviin niin aina...AINA mulle perhana tulee rankkua...mutta,ehkä nyt oli onni mukana etten ollut ainut "kärsijä" ja saatiin siel peräpäässä hyvät kisailut kyllä...oli pitkästä aikaa mukava ajella kun sai tosissaan ajaa kilpaa :cool:

No niin ja mun hyvä kisa meni pipariksi kun kierrosta ennen maalia loppui bensa:mad: no onneksi sain juuri ja juuri ajettua maalin ja sain sen yhden pisteen:)mutta kyllä harmittaa kun ei tullut kisan aikana tehtyä yhtään virhettä :eek: ja hyvät pisteet meni muille :mad:

No siis lähdössä nousin taas hyvin kunnes muutamaa mutkaa myöhemmin spinnaan keskelle tietä ja brada ajaa päälle josta saan oikeutetusti rankkua. Myöhemmin kun kaverit pääsivät karkuun ja rikoin etusiiven niin ei huvittanu ajaa sijoista 12-14 joten se tältä erää.

Oli kyllä hyvää vääntöä jackyn ja muiden kanssa :D
Ja on se ihme miten nämä keskiviikon kisat ei oikein suju ja sunnuntaina nappasin voiton....

Juho voisi päivittää muuten nuo molempien sarjojen pistetilanteet! :)

Porukkaa tuli tosiaan ekassa mutkassa niskaan ilmeisesti siis jackyn takia. No eipä siinä mitään, selvisin silti osumien jälkeen viidentenä/kuudentena sieltä pois. Lähes koko kisan ajan taistelua Thuton kanssa ja lopussa vielä antimikaelin kanssa, joten ei ainakaan aika käynyt pitkäksi. Hyvä kisa.

Tulipas siinä hetki vedettyä kärjessä kisan alussa, mutta ei voinu mitään suomifin vauhtiin pari kierrosta yritin pyristellä mutta sitten rupes lipsuun ja suomifin karkas. Kevyen spinnauksenkin siinä heitin jossain kierroksella 10 menetin joku 6-7sekkaa sillä kierroksella ja se oli liikaa kisan lopussa kun teppoili otti 7 sekunnin eron kiinni. Alussa ja lopussa oli hyvää kisaa loppuvaan menovesi tokavikalla suoralla :) muuten olikin aika booring

Pleikka olisi voinnut tehdä minulle palveluksen ja tiltata, koska kisa meni niin metsään. Kisa alkoi sillä, että tein tuttavuutta jackien kanssa siitä selvittyä meni varmaan pari mutkaa ja aappon kanssa törmäiltiin. Noh siinä sitten noustiin vikalta sijalta melkein 3 kärkeen, mutta sitten spinnasin ja huomasin samalla, että peli oli päättänyt laittaa abs:t päälle. Noh loppu kisa oli aikamoista kruisailua vaan maaliin en oikeen saanut semmoista hyökkäystä päälle mitä olisi ehkä tarvittu, jotta olisi päässyt tappelemaan podium paikasta.

Niin ja tzun kyllä se meikäläisen ruudussa siltä näytti, että osuit meikäläiseen, kun en kovinkaan mielellään halunnut tehdä kunniakierrosta siellä lepikossa.

Kfin Kausi 3 Keskiviikko GP2 Bahrain Tulokset

[video=youtube;P2JpqazCnC4]http://www.youtube.com/watch?v=P2JpqazCnC4[/video]

Terve hurjapäät!

Teillä ei ole näköjään kaikki tallit käytössä, ainakaan noin yleisesti. Voiko teidän kanssanne tulla kisailemaan noilla "karting" luokan autoilla? Samaa porukkaa taitaa olla sunnuntaikisoissakin, niin voiko myös mahdollisesti sinne tulaa ajamaan yksittäisiä kisoja? Peli on varsin uusi minulle, joten en nyt ihan heti olisi tyrkyllä pilaamaan muiden kisoja. Tosin ajaahan Grosjeankin ihka oikeaa formulapeliä... :rolleyes:

Terve hurjapäät!

Teillä ei ole näköjään kaikki tallit käytössä, ainakaan noin yleisesti. Voiko teidän kanssanne tulla kisailemaan noilla "karting" luokan autoilla? Samaa porukkaa taitaa olla sunnuntaikisoissakin, niin voiko myös mahdollisesti sinne tulaa ajamaan yksittäisiä kisoja? Peli on varsin uusi minulle, joten en nyt ihan heti olisi tyrkyllä pilaamaan muiden kisoja. Tosin ajaahan Grosjeankin ihka oikeaa formulapeliä... :rolleyes:
kyllä mä uskon että mahdut kisailemaan, kun kaikki ei aina pääse/ehdi mukaan kisoihin. ainakin varakuskiksi kannattaa ilmottautua jos nyt niin kävis että joskus on kaikki paikalla ketkä ovat ilmottautuneet ennen kauden alkua. niin silloin tietenkin on tyydyttävä varakuskin hommiin :cool:

Terve hurjapäät!

Laitoin sinut varakuskiksi sillä en ole muistanut päivittää kuskilistaa muutamaan päivään ja mersu on jo ehtinyt mennä ja toro rosso on tällä hetkellä varattuna käyttäjätunnus Riksadaa:lle mutta hänestä ei ole kuulunut mitään ilmoittautumisen jälkeen. Jos Riksadaa:sta ei kuulu mitään viikon loppuun menessä niin pääset hänen paikalle toro rossolle. Kannattaa olla silti linjoilla ensi keskiviikkona sillä kuten salu sanoi, varakuskeja tarvitaan aina kun aika harvoin kaikki kuskit pääsee paikalle.

Kisat ovat keskiviikkoisin klo 20.00 ja normaalisti hostina toimii (PSN-tunnus) Booris84 joten kannattaa lisätä hänet ystäviisi pleikkarilla jotta hän voi lähettää sinulle kutsun kisahuoneeseen.

Laitoin sinut varakuskiksi....

Oikein mukavaa! Teen kyllä vuorotyötä, joten jokaiseen kisaan osallistuminen on mahdotonta. Joten mikäli edellytätte vakiokuskien osallistuvan lähes kaikkiin kisoihin, sopinee tuo varakuskisuus minulle paremmin. Mutta katsellaan mitä ensi viikko tuo tullessaan.

Monacon kisan ilmottautuminen :)

1. Santtu-71
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

varakuskit

1.
2.
3.
4.
5.

1. Santtu-71
2. Booris84
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

varakuskit

1.
2.
3.
4.
5.

1. Santtu-71
2. Booris84
3. juhna96
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

varakuskit

1.
2.
3.
4.
5.

Monacon kisan ilmottautuminen

1. Santtu-71
2. Booris84
3. juhna96
4. teppoil
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

varakuskit

1.
2.
3.
4.

Monacon kisan ilmottautuminen*1. Santtu-712. Booris843. juhna964. Vehka15.6.7.8.9.10.11.12.13.14.15.16.varakuskit1.2.3.4.5.

Monacon kisan ilmottautuminen

1. Santtu-71
2. Booris84
3. juhna96
4. teppoil
5. Vehka1
6.
7.
8.
9.
10.