Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aika vähäiseltä vaikuttaa osallistuja määrä huomiseen kisaan![]()
No toivotaan että on huomenna porukkaaTai sitten vain porukka ei ole jaksanut laittaa nimeään listaan koska koko lista on aika turha (tästä on ollut puhetta)
Veikkaan että yli puolet kuskeista ottaa jonkin laista tuntumaa monacon kaiteisiin sekä muutama penalty tulee lisäksiMitään veikkauksia? Kuinka moni pääsee maalin ilman yhtään kolaria? Tai pääsee maaliin ylipäätäänItselle ei ole luottoa että en ajaisi kolaria
Suosiolla voisi lähteä viimosena
![]()
V****t ku täysillä sinne ja ilman jarruja!!!prkl!!!Koitetaan ottaa lähtö varovasti niin ei kukaan aiheuta keskeytystä toiselle.
V****t ku täysillä sinne ja ilman jarruja!!!prkl!!!![]()
Eu ole enään todellista! Hieman hävettää tämä jatkuva selitteleminen mutta miten voi olla mahdollista että voi yhellä olla aina niin paska tuuri.
Ennen aika-ajon alkua huomasin että ratti sekasin, ja ei muutaku uusia asetuksia tekemään ja siinähän se koko aika-ajo sitten rattia säätäessä menikin. Elikkä toiseksi viimeseltä sijalta lähdettiin f1-masan rangaistuksen takia ja kaiken lisäksi olin unohtanut vaihtaa auton ja marussialla vedettiin redbullin sijaan.
Kisa alkoi ihan hyvin, lähdössä nousin viidenneksi ja pian olin jo toinen, katselin muiden kierrosaikoja ja huomasin että jopa voitosta taistellaan vaikka bradan kanssa tekisikin tiukkaa, riippuu bradan taktiikasta.
Varikkopysähdyksen jälkeen astuu esiin taas kerran joku ihme bugi, ja jostain tulee kesken suoran esiin joku aivan käsittämätön tolppa/este ja rengas irti, kisa pilalla ja avauspisteitä odotellaan edelleen...
Missähän mahtaa olla vika ku ei vaan meinaa onnistua yhtään mikään... Nyt oli valmistauduttu hyvin ja kierrosaikaa oli viilattu monta tuntia, mutta ei se siltikkään vaan onnistu.
Noh, toivottavasti peli toimii eikä tarvitse taas ensiviikolla selitellä.![]()
Sama juttu että nyt on kyllä huonoa tuuria ollut myös mulla .sunnuntaina meni netti poikki ja nyt hävis hetkellisesti sähköt kämpästä![]()