Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sopiihan se niinkin että kaikki kisat päätetään yhdessä :)

Tällä hetkellä tilanne:


Abu Dhabi 5x
Brasilia 4x
Bahrain 2x
Korea 2x
Monaco 2x
Belgia 2x
Singapore 2x
Saksa
Kanada

Eli Abu Dhabi ja Brasilia lienee jo aivan selviä...Nyt täytyy toivoa että kolmanneksi kisaksi tulee jompikumpi katukisa..:) Vaikka ei Bahrainkaan huono kisa oo..

Ei ole vielä brasilia varma :rolleyes: monaco ja spa nousevat kovaa vauhtia takaa :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Meikäläinen joutuu jättämään tämän päivän kisan väliin, pitää kohta lähteä valmentamaan lätkäjunnuja.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

100%:

Spa (4 viikon tauko Unkarin jälkeen)
Monaco (viimenen kisa ennen kesää)
Bahrain (3 viikon tauko ennen Barcelonaa)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Menee vähän reisille tää mun mestaruustaisto kun viimeviikonloppuna kuski oli ihan naamat ja ny tilttas pleikka, mut ei voi mitään..

Ja sori Teppoil siinä pikkutönäsystä tuli näkymätönpuskuri efekti taas todistettua, ja oli ihan törkeen hyvää kisailu sijoista 2-5 kaikki ohitteli toisiansa vuorotellen ja sadekkin oli viä tulossa!! thankuu kiinassa si uusiks.:)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei hemmetti, kisa päättyi ennenaikaisesti yhteysongelmiin. Seuraavassa kisassa saatan olla ratin kanssa, jos vaan asiat järjestyy ja aikaakin on ;) Sillä tuntuu pääsevän nopeammin?

Niin ja sori sille, jonka eteen käänsin kolmoskaarteessa. Aattelin että olis vähän suurempi välimatka seuraavaan autoon ja vois huoletta korjata ajolinjaa. Pitääpä olla jatkossa tarkkaavaisempi :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo mikä kisa, neljännestä ruudusta toiseksi. Toi oli maximi suoritus multa, Masa oli aivan omaa luokkaa. Olisin ehkä voinut sateella häntä haastaa mutta kuivan kelin säädöillä ei oikein ollut pitoa.

Kukas Toro Rosso oli edessäni aika-ajon lopussa toisessa sektorissa? Hidasti mua kivasti...

Sori RB kaveri keneen osuin toisessa mutkassa ekalla kiekalla, yritin katsoa mutta en nähnyt ketään siellä joten vaihdoin linjaa. Pahoittelut. Viimeisellä kieroksella sitten pyörähdys seinään ja ilman etusiipeä maaliin! Parc ferme alueella olin ilman siipeä, näky siinä animaatiossa :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kukas Toro Rosso oli edessäni aika-ajon lopussa toisessa sektorissa? Hidasti mua kivasti...
no mä se en ollu ainakaan kun otin rauhallisesti ja jäin sinne hännille suosiolla, mutta tulos oli sama kuin niin monta kertaa aikaisemminkin...kolari:mad:
sieltä arska pyörähti suoraan mun eteen eikä ollut mitään enää tehtävissä...
ilman sitä olisin ollut bradan kannassa...

mutta erityis maininta SuperJessestä!!
aiwan loistavaa ja rehtiä kilvanajoa :cool: me like!!! lisää näitä :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kisa alkoi mukavasti kun joku tuuppasi ekassa mutkassa mut pihalle. En ole ihan varma mutta mun mielestä se oli toinen toro rosso. No muutama kierros eteenpäin ja vehka tuuppas mua vikassa mutkassa. Ja siihen vielä parikierrosta eteenpäin ja qoolazor tuuppas mut pihalle. Onneksi yhdelläkään kerralla ei autosta hajonut mitään. Ja lopputulokseen noi ei nyt hirveästi vaikuttanut kun ei vauhtia tällä radalla tuntunut olevan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En ole asiasta ehtinyt vielä kaikkien tuomareitten kans keskustella, mutta tuskin tarviikaan..

Elikkäs Arskalle annetaan ensimmäinen varoitus. Lukuisista törmäilyistä ja vastustajille harmin aiheuttamisesta, myös harjoituksissa pitää ajaa kunnolla. Tiedän että et aiheuta tilanteita tahallaan, sun pitää vain yrittää rauhoittua ja kehittää "tilannetajua", joka paikkaan ei voi autoa työntää :(

Sovitaan että kolmen hyvän kisan jälkeen varoitus kumotaan, toki tuomarit voi kumota aikaisemminkin. Jos tuomarit joutuu antaa toisen varoituksen, tulee sanktiota. Joko vähennetään pisteitä, annetaan kilpailukieltoa tai ääritapauksissa hylätään sarjasta kokonaan.

Ja toiseksi, SJ eli superjesse on nyt tuomarien tarkkailussa, samasta syystä kuin arska. Mutta vielä ei anneta varoitusta.


PS: Voisiko salu tai aappo pistää pleikkarin puolelle tuomareiden oman chatin pystyyn? voisi sitten helpommin keskustella näistä asioista...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mulla on video siitä että en rammanut Bradaa vaan oli näkymätön puskuri taas kerran ..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vauhti oli ihan ok sekä kuivalla että täysillä sadekelin pyörillä , mutta välikelin pyörillä hävisin todella paljon, kaiken lisäksi kävin vaihtamassa välikelin pyörät kierrosta liian myöhään alle jossa tuhrautui varmaan 10s.

Ihan siisti kilpailu kaikinpuolin , mitä nyt vehka ajoi perään avauskieroksella :)
Kisan lopussa eroa boorikseen oli 11s kahdeksan kierrosta ennen maala ...... parhaimmillaan ero oli jotain 3s mutta viimeinen kierros meni sitten jessen kanssa taistellessa :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mikä estää sen julkistamisen?

Joo itseänikin kiinnostaisi nähdä se pätkä, koska siinä oma kisa lopulta meni metsään. Ilman sitä mahdollisuuksia olisi ollut jopa 2, kun coke seikkaili vikalla kierrosksella. Muuten ihan siistiä ja hyvää kilpailua ja siinä ensimmäisessä mutkassa luulin että minä ajoin coken päälle eikä toisin päin, mutta eipä siitä mitään kaiketi tullut.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuli mieleen että mitä tapahtuu syyskuussa kun uusi F1 peli tulee?
 
Ylös Bottom