Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

sen verran vielä pyytäisin tarkennusta että,
pitääkö oman ajan olla sen gold ajan alle kun tuo koko racenet kisa päättyy,
vai riittääkö jos ajan nyt voimassa olevan gold ajan alle?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

sen verran vielä pyytäisin tarkennusta että,
pitääkö oman ajan olla sen gold ajan alle kun tuo koko racenet kisa päättyy,
vai riittääkö jos ajan nyt voimassa olevan gold ajan alle?

Pitää olla alle sen gold ajan kun RaceNet haaste päättyy, ei se paljon parannu yleensä tuon haasteen aikana ja välillä se aika huononee (gold).
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

kiitokset cokelle!! :o

jaksaiskos joku reenailla lauantaina tai sunnuntaina?
ja muistakaa se chatti jos pelaatte wormulaa :)

ja taas tulee visanen kymysys,
mikä mun pitää hankkia että voisin ottaa sitä hyvä laatuista tallennus kuvaa suoraan kisasta?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ja taas tulee visanen kymysys,
mikä mun pitää hankkia että voisin ottaa sitä hyvä laatuista tallennus kuvaa suoraan kisasta?

Riippuu aika paljon siitä minkä verran olet valmis siitä maksamaan. Halvimmalla pääsee jos löytyy jo valmiiksi laadusta kuvaa tallentava kamera/puhelin jonka laitat tv:n eteen ja kuvaat suoraan ruudulta. Jos rahaa löytyy niin sitten voi harkita erillisiä tallentimia. Alla pari esimerkkiä.

Avermedia Game Capture HD (~130€)

Roxio Game Capture Standart (99.99$)

Roxio Game Capture HD Pro (149.99$)

Nuo taitaa olla ne yleisimmät, muitakin (=halvempia) löytyy mutta en muista niitä juuri nyt.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Riippuu aika paljon siitä minkä verran olet valmis siitä maksamaan. Halvimmalla pääsee jos löytyy jo valmiiksi laadusta kuvaa tallentava kamera/puhelin jonka laitat tv:n eteen ja kuvaat suoraan ruudulta. Jos rahaa löytyy niin sitten voi harkita erillisiä tallentimia. Alla pari esimerkkiä.

Avermedia Game Capture HD (~130€)

Roxio Game Capture Standart (99.99$)

Roxio Game Capture HD Pro (149.99$)

Nuo taitaa olla ne yleisimmät, muitakin (=halvempia) löytyy mutta en muista niitä juuri nyt.
okei, thnx :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

kiitokset cokelle!! :o

jaksaiskos joku reenailla lauantaina tai sunnuntaina?
ja muistakaa se chatti jos pelaatte wormulaa :)

ja taas tulee visanen kymysys,
mikä mun pitää hankkia että voisin ottaa sitä hyvä laatuista tallennus kuvaa suoraan kisasta?

Kyllä sitä vois jotkut treenit pitää vaikka lauantaina tai sunnuntaina, jos vaan saadaan väkeä tarpeeksi mukaan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuliko kaikille s-postiin tänään juttu codemasterilta?

Mitä mä nyt nopeesti lukasin niin F1-ONLINE peli loppuu kokonaan!!??
vai tarkoitettiinko siinä vain racenet kisoja?
perhana kun menin poistamaan jo sen viestin...

ja just ku sain ekan kypäränkin :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuliko kaikille s-postiin tänään juttu codemasterilta?

Mitä mä nyt nopeesti lukasin niin F1-ONLINE peli loppuu kokonaan!!??
vai tarkoitettiinko siinä vain racenet kisoja?
perhana kun menin poistamaan jo sen viestin...

ja just ku sain ekan kypäränkin :D

No voihan Vi....u jos tosiaan on noin :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyse on varmaankin tästä:

F1 ONLINE: THE GAME Service to be closed on 7th May 2013

Hi everybody,

We'd like to thank you all for being a part of the F1 ONLINE: THE GAME community. Unfortunately, the game has not attracted the number of active players we required during the beta to make it a viable ongoing service and F1 ONLINE: THE GAME will be closed on Tuesday 7th May 2013.

From this point forward, you will no longer be able to purchase Codemasters Points in-game and all existing points should be used by the time the service is closed at 12pm (UK time) on Tuesday 7th May 2013. Full terms and conditions for F1 ONLINE THE GAME can be viewed here

If you have any questions I've put together and FAQ which I'll be updating as we go and I've set up a thread where we can discuss the news.

It is sad to have to say goodbye to F1 ONLINE: THE GAME and we hope you had as much fun playing it as we did developing it. While this hasn’t ended the way any of us wanted, we take satisfaction in knowing that we have brought people together to form friendships they may not have happened otherwise.

On behalf of everybody at Codemasters, thank you for being part of that.
Lähde: Codemastersin foorumi

Eli ainoastaan codien kehittämä selaimessa pelattava managerointi-peli lopetetaan kun se ei ole saanut tarpeeksi pelaajia.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ite oon valmis tulla reenailemaan ja havittelemaan sitä kisakuskin paikkaa!
Ilmottaudun tämän viestin kanssa reservi kuskiksi jatkossa. Jokaiseen kisaan pääsisin mukaan, ja ajo taidot viime kaudesta huomattavasti kohentuneet.

Booris laittele vaan invii ni oon valmis reenaamaan. Shanghai kun kerran on mun yks lemppari rata ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

muistakaa kisa-veljet se chatti!!
kun se on niin pal helpompaa kattoa sieltä ketä on paikalla jos sovitaan esim reeni kisoista..en mä ainakaan jaksa yksitellen kysellä jokaiselta että tuutko reenaamaan...prkl!! :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Koskas sitten näitä reeni kisoja ajellaan? Kun kerran tässäki oli nyt 2 viikon tauko ni olis ollu aikaa kyl järjestellä jonkinlaista hupikisaa ym sellaista.

Ite ainakin toivoisin, että jossain vaiheessa järjestettäis joku kisa sellaiselle viikonlopulle jolloin ei olis kisaa oikeastaan. Vaikka toi Valencian vois ajaa jossain välissä hupi osuutena? 50 tai 100% eikä mitään pistetaulukkoja :D Hyvällä hengellä kun se tuntuu muutenkin olevan aika korkealla nykyään :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Koskas sitten näitä reeni kisoja ajellaan? Kun kerran tässäki oli nyt 2 viikon tauko ni olis ollu aikaa kyl järjestellä jonkinlaista hupikisaa ym sellaista.

Ite ainakin toivoisin, että jossain vaiheessa järjestettäis joku kisa sellaiselle viikonlopulle jolloin ei olis kisaa oikeastaan. Vaikka toi Valencian vois ajaa jossain välissä hupi osuutena? 50 tai 100% eikä mitään pistetaulukkoja :D Hyvällä hengellä kun se tuntuu muutenkin olevan aika korkealla nykyään :)
Samaa mieltä olen :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Aika kuollutta touhua täällä :mad: mihin aikaan sunnuntain kisa on ?????
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom