Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voi prkl taas kaatui yhteys ja kisa sen mukana :mad: Vika on ilmeisesti pelissä, koska mulla ei ole koskaan ollut yhteysongelmia WRC 3 online-sarjassa. Katotaan taas viikon päästä Bahrainissa miten yhteys pelittää :)
kyllä se on sun netissä vika veikkaisin
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Teit sitten semmosen päätöksen... Sovitaanko että ilmottaisit jatkossa asiasta tuomaristolle [varsinkin minulle] ennenkuin alat huutelemaan..??

Mutta sopii minulle ja varmasti melkein kaikille muillekkin, lupasin ennen kauden alkua että pyritään välttämään kisojen alku formulauusinnan päälle ja se nyt pidetään.


Eli KISA ALKAA KLO 17.30!!!!!
ööö...niin tein, koska tuolla aikaisemmin oltiin sovittu että ei menisi tuon mtv3 lähetyksen kanssa päällekkäin, että kaikki saisi mahdollisuuden nähdä formulat..
huomasin tuon maikkarin lähetysajan vasta tänään päivällä, joten en todellakaan kysy täällä et kenelle sopii, ja jää sitten näpyttämään F5 tunniksi...ja toiseksi oli menoa päivällä (systerin synttäri kahvitukset)

voithan sä itekkin näitä sitten hostata...mutta joo mä kysyn vastedes lupaa kilpailun jyryltä... ugh, olen puhunut :cool:

E: pahoittelut antimikaelille että et voinut osallistua kisaan..se oli täysin mun "ansiota" :o
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiinan GP aika-ajot;


1. Teppoil McLaren 1:34.427
2. cokeFIN Williams 1:34.480 +0.053
3. antimikael Williams 1:34.514 +0.087
4. SuomiFIN Mercedes 1:34.522 +0.095
5. MeriMax_87 Toro Rosso 1:35.237 +0.810
6. brada23 Red Bull 1:35:239 +0.812
7. Pletor Sauber 1:35:446 +1.019
8. Super-Jesse12 Caterham 1:35:648 +1.221
9. Booris84 Toro Rosso 1:35:662 +1.235
10. Enkmanni HRT 1:36:159 +1.732
11. jrantala1 Sauber 1:36:262 +1.835
12. vehka1 Lotus 1:36:384 +1.957
13. aappo1 Red Bull 1:36:413 +1.986

santtu-71, arskatehtaalla ja qolazor teidän ajat jäivät valitettavasti pois:(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiinan GP kisa;


1. teppoil McLaren 1:37:665 47:00:333
2. Pletor Sauber 1:37:778 + 2.914
3. aappo1Red Bull 1:38:460 + 21.065
4. jrantala1 Sauber 1:38:818 + 39.379
5. Booris84 Toro Rosso 1:38:249 + 40.412
6. SuomiFIN Mercedes 1:37:243 + 45.762
7. MeriMax_87 Toro Rosso 1:38:956 + 47.599
8. cokeFIN Williams 1:36:910 + 1.01.555
9. santtu-71 Ferrari 1:38:114 + 1.10.082
10. Enkmanni HRT 1:36:458 + 1.12.445
11. qolazor Mercedes 1:40:190 + 1 LAP
12. vehka1 Lotus 1:37:131 + 2 LAPS
13. brada23 Red Bull 1:38:739 DNF
14. Super-Jesse12 Caterham 1:41:757 DNF

huoh..siinä...perkele, ku en saa tästä überhienosta puhelimesta ees kuvia enää koneelle ilman että tarttee ladata jotain 40000 sovellusta!!!! mä haluun mun nokia 3110 takasin!!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Korjaus tuohon aiempaan viestiini, nyt kun miettii niin onhan multa mennyt ainakin kerran yhteys poikki tuolla WRC:n puolella, eli komento takaisin. Aika-ajoissa vauhti olis varmaan riittänyt about kahdeksanneksi jos kierroksella olis ihan kaikki menny nappiin, mutta kymmenenneksi. Takasuoran pään neulansilmässä tuli varottua vähän turhaan ja varmaan sitten niissä viimeisissä mutkissa ennen takasuoraa (shikaani ja pyöreä mutka) tuli varottua vähän liikaa. Ei voi mitään, toivottavasti Bahrainissa on mukana ainakin vähän onnea ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ööö...niin tein, koska tuolla aikaisemmin oltiin sovittu että ei menisi tuon mtv3 lähetyksen kanssa päällekkäin, että kaikki saisi mahdollisuuden nähdä formulat..
huomasin tuon maikkarin lähetysajan vasta tänään päivällä, joten en todellakaan kysy täällä et kenelle sopii, ja jää sitten näpyttämään F5 tunniksi...ja toiseksi oli menoa päivällä (systerin synttäri kahvitukset)

voithan sä itekkin näitä sitten hostata...mutta joo mä kysyn vastedes lupaa kilpailun jyryltä... ugh, olen puhunut :cool:

E: pahoittelut antimikaelille että et voinut osallistua kisaan..se oli täysin mun "ansiota" :o
Jopas tuli asiaa :) Joskus voi mennä kisa ja uusintalähetys päällekkäin ja silloin menee, kyllä me hosteja löydetään jos se sua huolettaa :)

Pisteet muuten tulee sitten huomenna.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eilisen kisan alku kyl meni hyvin, mut sit siel neulansilmässä... HUHHUH :D Olin toisella sijalla ja just ohittamassa teppoilia ulkokautta kun tais SuomiFIN osua meikäläisen perään. No sitten tuli kaikki jätkät päin ja pyörisin kuin sätkynukke siellä radalla. Kisaa pystyttiin sentään jatkamaan, mutta sija 13 ei oikein lämmittäny sen jälkeen. No pystyin nousemaan sentään sijalle 3 ja sitten se taas tapahtui. Kisatilanteessa pyrähdin ja etusiipi rikki. No köröttelin sitten sillä siivellä viimiset 13 kierrosta maaliin ja kierrosajat laski 1.38min luokasta 1.39-1.41 :( Auto ei kääntyny enään ollenkaan vasemmalle.

JA PAHOITTELUT santulle jos aiheutin sen sun kolari tilanteen aikasemmin kisassa. Tarkoitan sitä kun ohitin sut ja rantalan teidän välistä. Yritin antaa tilaa mahdollisimman paljon kyllä! :o
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tämä alkamisaika ei ole mikään vakio. Katotaan alkamis aika aina siten, ettei oikeat formulat ole kesken. Yritän muistaa huomioida myös ne, jotka katsovat mtv3:lta..

Ajetaan egual autoilla, eli kaikki autot yhtä hyviä. Jos arvonnassa tulee oma "viha-auto" niin saa vaihtaa keskenään.

Jopas tuli asiaa :) Joskus voi mennä kisa ja uusintalähetys päällekkäin ja silloin menee, kyllä me hosteja löydetään jos se sua huolettaa :)

Pisteet muuten tulee sitten huomenna.
niin ne jutut muuttuu... ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eilisen kisan alku kyl meni hyvin, mut sit siel neulansilmässä... HUHHUH :D Olin toisella sijalla ja just ohittamassa teppoilia ulkokautta kun tais SuomiFIN osua meikäläisen perään. No sitten tuli kaikki jätkät päin ja pyörisin kuin sätkynukke siellä radalla. Kisaa pystyttiin sentään jatkamaan, mutta sija 13 ei oikein lämmittäny sen jälkeen. No pystyin nousemaan sentään sijalle 3 ja sitten se taas tapahtui. Kisatilanteessa pyrähdin ja etusiipi rikki. No köröttelin sitten sillä siivellä viimiset 13 kierrosta maaliin ja kierrosajat laski 1.38min luokasta 1.39-1.41 :( Auto ei kääntyny enään ollenkaan vasemmalle.

JA PAHOITTELUT santulle jos aiheutin sen sun kolari tilanteen aikasemmin kisassa. Tarkoitan sitä kun ohitin sut ja rantalan teidän välistä. Yritin antaa tilaa mahdollisimman paljon kyllä! :o

No ei siinä sen kummempia käynyt, veikkaan että pito lähti kun olin jo pyörät nurmikon puolelle kun koitin ja tilaa tehdä ja sitten vaan lipsahti ja siitä sitten hiukan kontaktia rantalan. ja luulen että rantala selvis tilanteesta ilman murheita ja mitään ei mennyt rikki:rolleyes: toki itse hävisin siinä varmaan 15 sekuntia kun tuli pyörähdettyä oikein kunnolla. ja 4 stoppia oli hiukan liikaa kisassa (oma sähläys renkaiden kanssa :mad:)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Formulathan oli eilen klo 10.. Mutta yritetään ottaa uusinnatkin huomioon.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu, niinhän sä tuolla jo aikaisemmin snoit että yritetään ottaa huomioon nekin, jotka katsovat mtv3 jälki lähetyksen..
ja niin mä teinkin eilen
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu siis hyvähän se oli että eilen siirrettiin.. Ei tommonen puoli tuntia haittaa mitään, mutta joskus voi mennä niin pahasti päällekkäin että ei ole siirtämisessä mitään järkiä.. Lähinnä ihmettelin sitä että näin myöhään informoit.. Jäi antimikaelilla kisa ajamatta mutta ei voi mitään. Kiitoksia sulle ku jaksat hostata näitä :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

juu..mut mä itekkin huomasin tuon tosi myöhään..ja se nyt oli valitettavaa että antimikael ei kisaan päässyt..mut eihän se olis meil edes pärjänny ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitä omaan näkemykseeni tulee ensimmäisestä kisasta?

Paljon ollaan kehitytty siitä miten aikoinaan täällä hommat pyöris alpatuhoojan kanssa.
Vähemmän kontaktii tuli ja keskeytyksiäkään ei kyllä nähty, tosin pari hassua tais lähtee kun ei hermot kestäny. Paljon paremmin otettiin kilpailijat huomioon ja annettiin tilaa niille toisille jos oli huomattavasti nopeampia. Vahinkoja kyl sattus ja muutama kolarikin tuli. Muuten oli kyllä mukava kisa :D

Oma kisa kyllä kusi jo alussa.. Kolariinhan joutusin kun joku tuli päin autolla (tosin oli luultavasti saanut iskun, koska harva kuski yrittää 90 kulmassa kääntyä mutkassa) osuma keulaan ja siitä sitten siipi rikki ja ulos radalta. No taktiikan vaihto tuli heti ja kovat alle. Niillä sit piti ajaa 3 kierroksesta 24 jonka jälkeen pehmeät, koska renkaat oli sulanu alle. Tietenkin shikaanissa pyörähdin ja siipi taas remonttiin. Pehmeillä sit sainkin kisaan taas tuntumaa ja nopeinkierroskin tuli siitä sitten hakattua. Mahiksia olis ollu 9 sijoitukseen, mutta turhan agressiivisesti hain sitä paikkaa ja sitten meni mutka pitkäks ja renkaat sutis hetken tyhjää :/

Loppujen lopuks oli kyllä todella kiva kisa, ei jääny mitään hampaan koloon. Toivottavasti tää herrasmies ajaminen jatkossakin onnistuu :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eilisen kisan alku kyl meni hyvin, mut sit siel neulansilmässä... HUHHUH :D Olin toisella sijalla ja just ohittamassa teppoilia ulkokautta kun tais SuomiFIN osua meikäläisen perään. No sitten tuli kaikki jätkät päin ja pyörisin kuin sätkynukke siellä radalla. Kisaa pystyttiin sentään jatkamaan, mutta sija 13 ei oikein lämmittäny sen jälkeen. No pystyin nousemaan sentään sijalle 3 ja sitten se taas tapahtui. Kisatilanteessa pyrähdin ja etusiipi rikki. No köröttelin sitten sillä siivellä viimiset 13 kierrosta maaliin ja kierrosajat laski 1.38min luokasta 1.39-1.41 :( Auto ei kääntyny enään ollenkaan vasemmalle.

JA PAHOITTELUT santulle jos aiheutin sen sun kolari tilanteen aikasemmin kisassa. Tarkoitan sitä kun ohitin sut ja rantalan teidän välistä. Yritin antaa tilaa mahdollisimman paljon kyllä! :o

Ja mä sain kaksi läpiajorankkua siitä joukkokolarinnasta, ensimmäisessä joku lentää/pyörähtää minua päi. Sitten olen siellä hiekalla/ulkopuolisella alueella kun joku lentää/ajaa minua kohti. Siitä sitten sain ne kaksi läpiajorankkua, tämä penalty-systeemi tässä pelissä on aika syvältä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ei kettää mittää reenii ajatellu vetästä viikolla?? ite en kerkee ainakaan perjantaina kun meen kattomaan Paul Gilbertia nosturiin!!!
ja lauantaina on taas kisat..tai ehkä lauantai illalla vois reenata..ja sunnuntai aamulla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pitäs perskele ne pisteetkin laskea.. Ja ne 100% kisatkin. Pientä kiirettä on mutta toivottavasti saan tänään laskettua.. Jos joku haluaa laskea niin saa laskea :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tervehdys.

Olin aikoinaan mukana F1 2010 -KonsoliFINin mestaruussarjassa. Nyt ostin tämän uudemman version ja tuli heti mieleen olisikohan täällä edelleen jotakin mestaruussarjaa käynnissä. Olisikohan täällä vielä paikkaa yhdelle kuljettajalle?
En jaksanut lukea kaikkia viittätoista sivua joten en tiedä onko täällä jokin varakujettajasysteemi vai onko ihan vapaita paikkoja jäljellä. :)
 
Ylös Bottom