Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voi hemmetti :mad: auto liuku ulos milloin missäkin paikassa ja eroa vaan tuli lisää...

Mietin että vaikuttaisko mun hitauteen se, että huristelen pädillä? Että olisko ratilla vähän helpompaa kääntyä? Pito meinaa koko ajan hävitä ja aika-ajoissakin lipsui luvattoman paljon.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oli kyllä hyvät viimeiset kierrokset Coken ja Suomen kanssa. Viimeiselle kierrokselle lähdettäessä taisin olla vielä 7, mutta ekaan mutkaan kaverit tulee molemmilta puolilta ohi.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

teppoilil vielä kerran sorit! :D et varmaan saanu videolle sitä kun autos on katollaan?:D vielä aika äimänä miten se mun auto siitä sellattis vaan lähti. ja ihme, että TAAS kerran onnistuin tyrimään voittokamppailun viimisellä kieroksella kun eroa on alle 0.4sec bradaan. SHIT HAPPENS!?:rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pilasin sit oman kilpailuni siinä alussa :(
Niin pilasit ja pahasti.. Aivan uskomaton temppu.. Tosta olis saanut oikeessa formulassa samantien kilpailukiellon :)


Muuten kyllä ihmetyttää hieman tämä ihmisten riidan aiheuttamisen halu ja sääntöjen tietämättömyys... Luulin ajaneeni yhden elämäni puhtaimmista ja parhaista kisoista [ilman williams-kuskeja olisin taistellut palkintopalli sijoista] mutta niinpä vaan tulee kuraa niskaan...

Kertokaas kaikki mitä aiheutin ja kenelle niin jaan sen mukaan sitten itselleni rangaistuksia.. :D

Ps: Ottakaa mallia Santusta.. Mahtavaa taistelua rengas rengasta vasten ja aivan puhtaasti.. Santun kanssa ollut aina parhaimmat taistelut.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oma kilpailu meni piloille aika-ajossa ja eka kieroksella kun 10 mutkassa ajoin coken ja booriksen perään ja rangaistukset molemmista.........

Muutama kierros myöhemmin siipi hajalle ja uudestaan siiven hajotin kisan puolivälissä....
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voi hemmetti :mad: auto liuku ulos milloin missäkin paikassa ja eroa vaan tuli lisää...

Mietin että vaikuttaisko mun hitauteen se, että huristelen pädillä? Että olisko ratilla vähän helpompaa kääntyä? Pito meinaa koko ajan hävitä ja aika-ajoissakin lipsui luvattoman paljon.
Itekkin ajanu pädin kans kun ei ratti ja poljin toimi tossa F1:ssä. Toki tolla ratilla ja polkimella sais kovempia aikoja kellotettuu mut vaatii aika paljon reeniä et hoitaa sen homman tossa pelissä "tyylipuhtaasti". Todennäköisesti autosi säädöt eivät olleet parhaat mahdolliset. Sieltä kuitenkin pystyt määrittämään yliohjauksesta auton pitoon sen sellaisiin! ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Niih mitkä kisat meillä on 100%?

Vehka sori joo, olin siinä kanttarin päällä osumassa.

SuomiFINille semmoista ettei kannata jarrutusalueella vaihtaa enää linjaa, osuin sen takia sun perään hieman.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Niin pilasit ja pahasti.. Aivan uskomaton temppu.. Tosta olis saanut oikeessa formulassa samantien kilpailukiellon :)


Muuten kyllä ihmetyttää hieman tämä ihmisten riidan aiheuttamisen halu ja sääntöjen tietämättömyys... Luulin ajaneeni yhden elämäni puhtaimmista ja parhaista kisoista [ilman williams-kuskeja olisin taistellut palkintopalli sijoista] mutta niinpä vaan tulee kuraa niskaan...

Kertokaas kaikki mitä aiheutin ja kenelle niin jaan sen mukaan sitten itselleni rangaistuksia.. :D

Ps: Ottakaa mallia Santusta.. Mahtavaa taistelua rengas rengasta vasten ja aivan puhtaasti.. Santun kanssa ollut aina parhaimmat taistelut.

No kiitos kehuista vehka, mutta vähän jäi hampaan koloon siinä kun tuli kontaktia ja sain rankun :mad: . ja itse kyllä samalla kierroksella (vehkan) tilanteen jälkeen SYYLLISTYIN turhaan sukellukseen pääsuoran jälkeen ja tuli booriksen kanssa kontaktia (keitti pikkaisen kypärän sisällä se saamani rangaistua hetkeä aikaisemmin). toivottavasti nyt booris ei menettänyt siinä mitään ?? ja olen valmis kärsimään rangaistuksen jos joku sitä vaatii:confused: PS. ja olen sitä mieltä että jos huomaa että toinen on selvästi nopeampi niin minkä takia siinä sitten turhaan aiheuttaa vaaratilanteita vaan päästää suosiolla toisen ohi niin ei tule mitään kolareita/ läpiajo rankkuja kun niitä tulee (rankkuja) vielä vähän turhan helpostikin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

olipahan kisa :) ilman pyörahdyksiä olisin saletisti ollut coken,teppoilin ja suomiFINin edellä..tietysti herroillakin taisi olla omat tilanteensa kisan aikana :o

ekaksi vehkalle..hmm, et varmaan huomannut mutta ennen radan viimeistä mutkaa(en muista millä kierroksella) olin tulossa sun ohi mutkan ulonmaiselta puolelta koska otit sisäpuolen..mutta jarrutuksessa sukelsitkin soraan mun eteen kurvinulkoreunaan :eek: ja mun oli pakko vetää ulos radalta ettei tulis osumaa suhun..aika ihmeellistä toimintaa, jos mielestäsi ajoit tyylipuhtaan kisan..ei siinä mitään, ymmärrän ettei nyt halua paikkaansa menettää, mutta hieman "rauhallisuutta" niihin sukelluksiin :rolleyes: mut ei oteta tästä turhaa ressiä :)

siten case santtu :D tarttee myöntää että yllätyin totaallisesti teikäläisen sukellukseen sinne pääsuoran jarrutukseen.. noitahan on tottunut näkemään vain ja ainoastaan mr. Groseanin toimesta oikeassa elämässä :D:D ei siinä mitään, loppujen lopuksi mua on vaan naurattanu koko tilanne..jos multa kysytään niin ei rankkua...koska tarttee myös katsoa kokonaisuutta..joskushan se herrasmiehelläkin kiehahtaa :cool:

huomenna tulee tulokset..tänään ei enää jaksa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ekaksi vehkalle..hmm, et varmaan huomannut mutta ennen radan viimeistä mutkaa(en muista millä kierroksella) olin tulossa sun ohi mutkan ulonmaiselta puolelta koska otit sisäpuolen..mutta jarrutuksessa sukelsitkin soraan mun eteen kurvinulkoreunaan :eek: ja mun oli pakko vetää ulos radalta ettei tulis osumaa suhun..aika ihmeellistä toimintaa, jos mielestäsi ajoit tyylipuhtaan kisan..ei siinä mitään, ymmärrän ettei nyt halua paikkaansa menettää, mutta hieman "rauhallisuutta" niihin sukelluksiin :rolleyes: mut ei oteta tästä turhaa ressiä :)
Jaah.. En ole kyllä jostain syystä huomannut tilannetta jos kerran olet pihallekkin joutunut ajamaan.. Tässä on vähän huono kun ei yhtään tiedä missä toinen on.. Peileistä ei nää eikä tuo nuoli systeemikään aina oikein toimi.. Mutta pahoittelut jos näin on tapahtunut, tarkoituksella en ole ketään pistänyt pihalle ja aina olen yrittänyt jättää sen auton levysen aukon.. Ja mitä nuihin sukelluksiin tulee niin mielestäni mutkaan saa kyllä ohitustilanteessa ihan huoletta sukeltaa sisälle jos jarruttaa niin aikaisin ettei toiselle tule minkäänlasta tilannetta... Pakkohan ne ohitukset on jotenkin tehä :) Mutta jos olen ulkoreunaan sukeltanut niin se johtuu siittä että en ole nähnyt sinun olevan vieressä.

Mutta enpä tainnut kenenkään kisaa pilata.. Joten hieman ihmetyttää tämä meteli pikku asiasta.. Mutta nyt tälle asialle stoppi ja aletaan vaikkapa harjoitteleen espanjaa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No kiitos kehuista vehka, mutta vähän jäi hampaan koloon siinä kun tuli kontaktia ja sain rankun :mad:
Juu mutta tämähän on siis pelin vika? Itsekkin sain tänään rankun kun Antimikael veti jostain syystä perään... Mutta taisi sekin tilanne olla ihan kilpailutilanne kun minulta lähti huonojen renkaiden takia auto pikkasen alta ja antimikael ei ehtinyt väistämään. :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

teppoilil vielä kerran sorit! :D et varmaan saanu videolle sitä kun autos on katollaan?:D vielä aika äimänä miten se mun auto siitä sellattis vaan lähti. ja ihme, että TAAS kerran onnistuin tyrimään voittokamppailun viimisellä kieroksella kun eroa on alle 0.4sec bradaan. SHIT HAPPENS!?:rolleyes:

En kuvannut, mutta oli aika jännittävä tilanne kyllä. :D Taisin osua juuri siihen kulmaan, mistä rengasvalli alkaa, niin kiepsahti koko romu ympäri. Ihme etten joutunut keskeyttämään.

---

Sellainen tilanne kävi kisan aikana, että pääsuoralla olin tulossa jrantalasta drs:llä heittämällä ohi, mutta juuri kun olin tulossa rinnalle ajanottolinjan kohdalla, niin jrantala päättää peittää todella aggressiivisesti. Jouduin jarruttamaan ja väistämään seinään, ja etusiipi otti vauroita. Mitäs tuomaristo on tästä mieltä?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En kuvannut, mutta oli aika jännittävä tilanne kyllä. :D Taisin osua juuri siihen kulmaan, mistä rengasvalli alkaa, niin kiepsahti koko romu ympäri. Ihme etten joutunut keskeyttämään.

---

Sellainen tilanne kävi kisan aikana, että pääsuoralla olin tulossa jrantalasta drs:llä heittämällä ohi, mutta juuri kun olin tulossa rinnalle ajanottolinjan kohdalla, niin jrantala päättää peittää todella aggressiivisesti. Jouduin jarruttamaan ja väistämään seinään, ja etusiipi otti vauroita. Mitäs tuomaristo on tästä mieltä?
Asiasta täytyy keskustella muiden tuomarien kanssa, mutta informoidaan kun asia on käsitelty.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ja boorikselta vielä pahoittelut . ja täytyy myöntää että onnistuin kyseisessä paikassa (kisassa) muutaman ohituksen tekemään kun jätin jarrun todella myöhäiseksi.mutta nyt oli kyllä vähän toivotaan toivotaan yritys menossa , onneksi en nyt vissin sen suurempaa vahinkoa onnistunut aiheuttamaan.

PS. Noista tilanteista kyllä pelin pitäisi antaa rangaitus eikä mistään sellaisista missä ei itse ole syyllinen :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ja boorikselta vielä pahoittelut . ja täytyy myöntää että onnistuin kyseisessä paikassa (kisassa) muutaman ohituksen tekemään kun jätin jarrun todella myöhäiseksi.mutta nyt oli kyllä vähän toivotaan toivotaan yritys menossa , onneksi en nyt vissin sen suurempaa vahinkoa onnistunut aiheuttamaan.

PS. Noista tilanteista kyllä pelin pitäisi antaa rangaitus eikä mistään sellaisista missä ei itse ole syyllinen :mad:
TÄYSIN TOTTA! näitä eriskummallisia rankkuja on kyllä tullu aika tiuhaan tahtiin viime päivityksen yhteydessä. Esim. ajoin tossa sprinttiä vähäsen aikaa sitten ja tultiin lähdöstä ekaan kurviin ja joku pyöräyttää meikäläisen ja sen jälkeen menin kuin räsynukke muiden keskellä. jatkuvasti jatkoin matkaan, mutta otin iskua varmaan 9 autoon ja kas kummaan.... penalty x1 caused a collision, penalty x2 sama, penalty x3 sama ja penalty x4 sama! Diskushan siitä tuli sitten. Tuo vasta nostatti verenpainetta kun itse ei pystynyt tilanteeseen mitenkään vaikuttamaan ja siitä jaetaan rankkua ja diskataan vielä. :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu mutta tämähän on siis pelin vika? Itsekkin sain tänään rankun kun Antimikael veti jostain syystä perään... Mutta taisi sekin tilanne olla ihan kilpailutilanne kun minulta lähti huonojen renkaiden takia auto pikkasen alta ja antimikael ei ehtinyt väistämään. :)

Ajoin noin puolenmetrin päässä sun takarenkaasta kun rupesit suditteleen ja sun perä rammas mun eturenkaaseen ja päädyin seinään:o hukku joku 20sekkaa siinä pakitellessa.

Mutta näitä sattuu ja elämä jatkuu.. :p
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ajoin noin puolenmetrin päässä sun takarenkaasta kun rupesit suditteleen ja sun perä rammas mun eturenkaaseen ja päädyin seinään:o hukku joku 20sekkaa siinä pakitellessa.

Mutta näitä sattuu ja elämä jatkuu.. :p
Et vissiin lukenut viestiä loppuun, mainitsin että ei ollut sinun syy. Lähinnä vaan ihmettelin miksi peli antaa rangaistuksen siittä. Mutta joo, näitä sattuu ja muutenkin tuntuu että tämä kisa oli vähän kaikkien osalta huono ja sekava kisa.. Yritetään nyt unohtaa tämä kisa eikä aleta jakeleen mitään rangaistuksia eikä muutakaan, Rantalan ja Coken tilanteesta varmaan "tuomaristo" keskustelee mutta tuskinpa vielä mitään rangaistuksia jaetaan.

Taas olis kolmen viikon tauko.. Onko kuskeilla halukkuutta ajaa jotain mini-sarjaa? Voitaisiin joku iltaa ajaa yhden kierroksen aika-ajoilla ja kolmen kierroksen kisoilla niin monta kisaa kun ehtii.. Vois laskea pisteetkin ja kattoa kuka on nopein kuski tämmöisissä kisoissa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Et vissiin lukenut viestiä loppuun, mainitsin että ei ollut sinun syy. Lähinnä vaan ihmettelin miksi peli antaa rangaistuksen siittä. Mutta joo, näitä sattuu ja muutenkin tuntuu että tämä kisa oli vähän kaikkien osalta huono ja sekava kisa.. Yritetään nyt unohtaa tämä kisa eikä aleta jakeleen mitään rangaistuksia eikä muutakaan, Rantalan ja Coken tilanteesta varmaan "tuomaristo" keskustelee mutta tuskinpa vielä mitään rangaistuksia jaetaan.

Taas olis kolmen viikon tauko.. Onko kuskeilla halukkuutta ajaa jotain mini-sarjaa? Voitaisiin joku iltaa ajaa yhden kierroksen aika-ajoilla ja kolmen kierroksen kisoilla niin monta kisaa kun ehtii.. Vois laskea pisteetkin ja kattoa kuka on nopein kuski tämmöisissä kisoissa.
Tai jos ajettais valencia 100% höntsä kisana ??? kun ei ole kisakalenterissa mukana.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tai jos ajettais valencia 100% höntsä kisana ??? kun ei ole kisakalenterissa mukana.
Sekin olisi ihan kiva... Mutta veikkaanpa että ei ihan kaikkia kiinnosta 100 prosentin kisat.. Mutta kyllähän me varmasti jossain vaiheessa sekin ajetaan. Sopisko että ensi viikon loppuna tuo mini-sarja, sen jälkeisellä viikonloppuna tai sitten joskus myöhemmin valencia 100%??
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sekin olisi ihan kiva... Mutta veikkaanpa että ei ihan kaikkia kiinnosta 100 prosentin kisat.. Mutta kyllähän me varmasti jossain vaiheessa sekin ajetaan. Sopisko että ensi viikon loppuna tuo mini-sarja, sen jälkeisellä viikonloppuna tai sitten joskus myöhemmin valencia 100%??
Elokuussa on 4viikon tauko formuloilla. Siinä välissä ajettais bonuskisa?
 
Ylös Bottom