Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tervehdys.

Olin aikoinaan mukana F1 2010 -KonsoliFINin mestaruussarjassa. Nyt ostin tämän uudemman version ja tuli heti mieleen olisikohan täällä edelleen jotakin mestaruussarjaa käynnissä. Olisikohan täällä vielä paikkaa yhdelle kuljettajalle?
En jaksanut lukea kaikkia viittätoista sivua joten en tiedä onko täällä jokin varakujettajasysteemi vai onko ihan vapaita paikkoja jäljellä. :)
Paikat on täytetty mutta aina on mahtunut varakuskeja mukaan... Lisää minut[vehka1] ja booris84 kaveriks pleikkarin puolella niin laitetaan kutsua chattiin.. Booris hostaa ja jos mahdut mukaan niin sulle pistetään sit kutsu..


JA NYT KAIKKI JOTKA EI OLE OLLUT EKOISSA KISOISSA MUKANA TULEE SEURAAVAAN TAI SITTEN EI TULE ENÄÄN KOSKAAN.. ESIM. FERRARIN TOINEN KUSKI EI OLE OLLUT MUKANA KERTAAKAAN..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja


Elikkä sadan prosentin kisoina ajetaan Brasilia, Abu Dhabi ja MONACOO!! :)


 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

KISA AJETAAN KLO 18.

PISTEET PÄIVITETTY.

Taitaa nytten mennä sitten uusinnan kanssa päällekkäin mutta eipä voi mitään...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Paikat on täytetty mutta aina on mahtunut varakuskeja mukaan... Lisää minut[vehka1] ja booris84 kaveriks pleikkarin puolella niin laitetaan kutsua chattiin.. Booris hostaa ja jos mahdut mukaan niin sulle pistetään sit kutsu..


JA NYT KAIKKI JOTKA EI OLE OLLUT EKOISSA KISOISSA MUKANA TULEE SEURAAVAAN TAI SITTEN EI TULE ENÄÄN KOSKAAN.. ESIM. FERRARIN TOINEN KUSKI EI OLE OLLUT MUKANA KERTAAKAAN..

Kuka tulee sen toisen Ferrarin kuskin tilalle? Joku aktiivinen joka ajaa kaikki kilpailuja esim. minä vaikka
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itse olen ollut reservi kuskina jo jonkin aikaa ja norkonut sitä kisapaikkaa jo melbournesta asti :D
Shanghai oli se ensimmäinen jonne itse pääsin. Itse olen aktiivinen pelaaja ja pääsisin jokaiseen kisaan mukaan.
Jos ei kisakuskin paikkaa heltiä niin kyl tää reservikin kelpaa edelleen :)
Itse ajoin viime kaudella täs sarjas (Ferrari ft. Antimikael), mutta aktiivisuus tippus varusmiespalveluksen takia! ARGH!! :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja


Elikkä sadan prosentin kisoina ajetaan Brasilia, Abu Dhabi ja MONACOO!! :)


Kai tä nyt pitää paikkaansa sit? :D Abu ollaan kyl kerran ajettu bonus kisana 100% niin aika hampaan koloon toi jää omalta kannalta. Mut ei väliä. Mahtava rata ja mahtava kisa siitä tulossa, kunhan ei meidän Grosjean ole siel nyt taas tökkimässä! :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu eiköhän nuo pidä paikkaansa.. Ja jos ei Miro tosiaankaan tule ens kisaan niin enkmanni ottakoon hänen paikkansa... SJ on sit listalla seuraavana.

Onkohan täällä muita liian epäaktiivisia..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mä en oo päässy nyt pariin viimeiseen kilpailuun mukaan, mutta yritän tänä sunnuntaina päästä taas kilpailemaan. Sunnuntai on mulle muutenkin tosi huono päivä kisailla, mutta ei voi mitään jos enemmistö on sitä mieltä että sunnuntaina ajetaan :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo täs nyt reenaillu kovaan tahtiin Bahrainii ja ajatkin paranee sitä mukaan. Oma mielipide silti, että on yksi paskin rata mitä nää formulat tarjoaa, mutta toivottavasti mieli muuttuu kun saadaan se 16 miehen kisa :) Otan kyllä mielelläni Ferrarin kisakuski paikan. Santtu on tunnetusti hyvä ajamaan tasaisesti pisteille ja todellinen herrasmies tuolla radalla.Olisi ilo jakaa talli hänen kanssaan ja katsoa miten Ferrari sitten menestyis. Tuskin mestaruudesta taisteltais, mutta luultavasti hakattais tasaisesti pisteitä jokaisesta kisasta :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eli Bahrainin jälkeen ehtii vielä vähän treenaa ennen kun se alkaa kisa klo 18?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voi kyllä olla etten tänään ehdi kisaan :mad: mutta katsotaan miten käy.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tässä Bahrainia kattoessa rupee taas polttelemaa. Voisin varasijalle tulla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mikä loppu SuomiFIN:in ja Teppoilin kanssa, tiukoille meni ;)

Pilasin sit oman kilpailuni siinä alussa :(
 
Ylös Bottom