Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Samaan aikaan ajetaan kuin edellinenkin.. Eli oliskohan ollut klo 17.... Saa nähä mitä tulee, ite en o ehtiny harjotella vielä yhtään.

Pistäkäähän muuten loputkin ne ehdotukset niistä sadan prosentin kisoista. Laskeskelen tässä joku päivä tulokset niin tietää mitkä ajetaan 100%
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

100PROSSAA

-kanada
-hokke
-eespanja barcelooona

Jos ny pakko jotain oli valita :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

100% ehdotukseni:

-Espanja (Barcelona)
-Britannia (Silverstone)
-Saksa (Hockenheim)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tänään voisi klo 18 ajella treeniä.. En tiedä kuka hostaa mut se selvinnee sit chatissa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiinan rata on kyll yks Barhaimmista radoista mitä on toivottavasti bääsen tällä kertaa maaliin asti kun ei noi aikasemmat kisat oo oikeen osunu. ja ois tääläkin bikkusen enemmän olla tota juttua vaan jos borukka jaksais kirjotella... Ihan tällein jutun juurta hakien niin mun baras kierros on kiinassa 1.33.9 joka on mun mielestä ihan kohtuu hyvä.. mut sori noi behmeetbeet mut ei toimi läbbärissä kova bee kun se joi tossa eilen buollitraa bissee ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vähän kyllä mietityttää mitä tästä kisasta tulee kun on tuomariston suurennuslasin alla. Olihan se niin, että saa vaihtaa kerran ajolinjaa suoralla, vaikka kaveri takana yrittäisi ohitusta kunhan ei liian konttiin käännä? Ettei vaan tulis rangaistusta, jos meikäläinen vähän puolustaa sijoitustaan, kun niin olen ennenkin yrittänyt tehdä ja varoitushan siitä on seurannut.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vähän kyllä mietityttää mitä tästä kisasta tulee kun on tuomariston suurennuslasin alla. Olihan se niin, että saa vaihtaa kerran ajolinjaa suoralla, vaikka kaveri takana yrittäisi ohitusta kunhan ei liian konttiin käännä? Ettei vaan tulis rangaistusta, jos meikäläinen vähän puolustaa sijoitustaan, kun niin olen ennenkin yrittänyt tehdä ja varoitushan siitä on seurannut.

Juu kerran saa vaihtaa linjaa, ja muutenkin kun otaa tilanteet rauhallisesti ja jättää turhat sukellukset ottamatta niin ei ongelmia :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

muistakaahan tulla tänän sinne chattiin ennen kisaa..nään sieltä sitten suoraan kenelle laitan kutsua tulemaan...
ja älkää hermostuko jos en heti klo 1700 ole vielä tehnyt kisaa..koska menen pikku-systerin synttäri kahveille klo 1500 maissa...
koitan kuitenkin ehtiä viideksi kotiin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Elikkä linjaahan saa vaihtaa kerran. MUTTA aina PITÄÄ JÄTTÄÄ auton levynen aukko toiselle jos toinen on jo ehtinyt rinnalle tai ohi... Ja muutenkin jos toinen menee drs-avulla ohi ei kannata hirveästi alkaa estelemään jos toisella on selvästi enemmän vauhtia...

Ja tuo sun varoitus on tullut jatkuvasta kolarien ja läheltäpiti tilanteiden aiheuttamisesta... Turhat syöksyt, estelemiset ja muut pois niin hyvä tulee.. Mutta älä ota stressiä, kaikki tekee virheitä eikä tää niin vakavaa oo, itsekkin kolaroin edellisessä kisassa kahdenkin eri kuskin kanssa.. Saa nähä joutuuko tuomari antamaan kohta varoituksen itselleen :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mites mun kisaan kutsumisen laita kun ei itellä tuo chatti toimi, olisko siitä niin hirveästi vaivaa jos mut kutsuis erikseen?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

​HUOMIO!!!!

kisa aloitetaan vasta KLO 17:30 koska formulat loppuu 17:20 mtv3:lla
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Teit sitten semmosen päätöksen... Sovitaanko että ilmottaisit jatkossa asiasta tuomaristolle [varsinkin minulle] ennenkuin alat huutelemaan..??

Mutta sopii minulle ja varmasti melkein kaikille muillekkin, lupasin ennen kauden alkua että pyritään välttämään kisojen alku formulauusinnan päälle ja se nyt pidetään.


Eli KISA ALKAA KLO 17.30!!!!!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jaa kisaaika muuttu sitten, hieno homma.

En voi sitten osallistua kun on menoo puolseiska....
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voi prkl taas kaatui yhteys ja kisa sen mukana :mad: Vika on ilmeisesti pelissä, koska mulla ei ole koskaan ollut yhteysongelmia WRC 3 online-sarjassa. Katotaan taas viikon päästä Bahrainissa miten yhteys pelittää :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ihanaa, kaksi läpiajorankkua ekalla kieroksella siitä neulansilmän romurallista! Se kisa meni siinä sitten
 
Ylös Bottom