Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Otetaan tallipisteetkin vaan? Luodaan oma foorumi kyseiselle sarjalle myös?Tallitovereita ei mini-sarjassa ole, ajetaan vain omista pisteistä, ei tallipisteistä.
No vähän tyhmää jos ei saa olla tallikaveria mini-sarjassa jos joku päättää että kuka on hänen kanssa tallikaveri niin pitäisi kai neuvotella ensin ettei vain tosta vaan oteta tallikavereita : P
Jos vedettäis toi vanhalla meiningillä eli keskiviikkona ja sunnuntaina vedettäis kisat?Kyseessä on yhden(/kahden) päivän sarja.
En mitään käsittänyt väärin. Heittelin vain erilaisia vaihtoehtoja kyseiselle minisarjalle.Merimax käsittänyt vähän väärin. Tämän idea on vain tarjota ajamista myös niille pitkille tauoille, ja tätä ajettais vain viikonloppuisin että kaikki pääsee paikalle.. Viikolla en ainakaan ite kerkee mitenkään ajamaan.
Minisarja olis ok mulle ainakin. Tässä voitaisiin ottaa lyhyempiä kisoja ja ajella erinlaisilla asetuksilla.
Oma toivomus olisi kummiskin, että joskus pitkällä tauolla ajettais tuo Valencia (50-100%) asetuksilla.
Minisarjasta vois tehdä myös mielenkiintoisemman vaikka niin, että otettais Racing Line pois päältä kaikilta?
Itekku tykkään ajaa ilman sitä niin kierrosajat saattaa joskus heitellä päin mäntyjä, ja uskoisin, että jonkinlaisia muutoksia saattais noissa kisoissakin nähdä. Kuitenkin sehän olisi selvää, että merimax ja brada olisi siellä 1-2 sijassa, mutta entäs loput? Ken tietää?
Jos toi minisarja alkaa niin voin olla vapaaehtoinen kirjanpitäjä nuissa kisoissa.
Oma mielipide myös tähän:
Tehdään Drafti jossa otetaan 8 kuskia. Paras pistemies aloittaa ja saa valita itselleen tallin ja tallitoverin. Sääntöihin vois myös tulla, että ei saa draftata itselleen tallitoveria joka on itse draft haltijana. Elikkäs 1 kuski ei voi ottaa 2.Draftvarauksen kuskia. Miltä kuulostaa?
hei "rakas" veljeni..mä käyn TÖISSÄ!! (tiedätkö mitä se tarkoittaa???) ja nyt on hieman kiirettä pitänyt..ja toiseksi vkloppuna on muutto..joten tarvitsee myös pakata..ööö,abaut koko widun ajan..et jos haluat tulokset aikasemmin..nii tuu hakemaan ne täältä 200metrin päästä illalla!!!Booris milloin pistät kisan tulokset tänne foorumille?
Minisarja olis ok mulle ainakin. Tässä voitaisiin ottaa lyhyempiä kisoja ja ajella erinlaisilla asetuksilla.
Oma toivomus olisi kummiskin, että joskus pitkällä tauolla ajettais tuo Valencia (50-100%) asetuksilla.
Minisarjasta vois tehdä myös mielenkiintoisemman vaikka niin, että otettais Racing Line pois päältä kaikilta?
Itekku tykkään ajaa ilman sitä niin kierrosajat saattaa joskus heitellä päin mäntyjä, ja uskoisin, että jonkinlaisia muutoksia saattais noissa kisoissakin nähdä. Kuitenkin sehän olisi selvää, että merimax ja brada olisi siellä 1-2 sijassa, mutta entäs loput? Ken tietää?
Jos toi minisarja alkaa niin voin olla vapaaehtoinen kirjanpitäjä nuissa kisoissa.
Oma mielipide myös tähän:
Tehdään Drafti jossa otetaan 8 kuskia. Paras pistemies aloittaa ja saa valita itselleen tallin ja tallitoverin. Sääntöihin vois myös tulla, että ei saa draftata itselleen tallitoveria joka on itse draft haltijana. Elikkäs 1 kuski ei voi ottaa 2.Draftvarauksen kuskia. Miltä kuulostaa?