Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu voitaisiin lopettaa lauantana siihen 19 aikaan suunnilleen. Hostaako muuten booris? Vois sen hostin laittaa jo varttia vaille niin päästään jo klo 17 ajeleen, pikkasen toki voi ootella jos joku myöhäs.

Itekkin mietin 5 kierroksen kisoja, mutta voi olla ettei edes näillä kolmen kierroksen kisoilla ehitä ajaa kaikkia... Joten ajetaan nyt kolmella, ehkä ens.kerralla viidellä :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pöh mun tallikaveri toiveita huomioida! :( No jos otat santun niin otan HRT:n paikan sitten Pletorin kanssa! :p
Huomasin just, että 17 kuskilla pisteet. 16 kisakuljettajal ja yhdellä reservi kuskilla (f1masa). Mites toimitaan nyt? Yks kisakuski jää ulos minisarjasta?

Edit: Ennakoin taas. En huomannu, että jrantala jättää minikisat pois! Pahoitteluuuuuut.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu voitaisiin lopettaa lauantana siihen 19 aikaan suunnilleen. Hostaako muuten booris? Vois sen hostin laittaa jo varttia vaille niin päästään jo klo 17 ajeleen, pikkasen toki voi ootella jos joku myöhäs.

Itekkin mietin 5 kierroksen kisoja, mutta voi olla ettei edes näillä kolmen kierroksen kisoilla ehitä ajaa kaikkia... Joten ajetaan nyt kolmella, ehkä ens.kerralla viidellä :)
en osaa sanoa vielä...kohta tulee muuten tulokset :)
haittaako jos laitan vaan kisatulokset nyt ja illalla sitten tulee aa:n tulokset kun mun tarttee ne kirjottaa taas vammasella tyylillä tänne..ja oon töis nyt ni en kerkee :P
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Onkohan f1-masaa näkynyt vähään aikaan... Olis masan vuoro valita se tallikaveri mutta ei vissii ole nyt pariin kisaan ollut paikalla..??
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ei ole näkynyt..et tuomaristo vois pistää järkevät päänsä yhteen :cool: ja laittaa vauhtia tähän valitsemiseen :) niin ei jumitu sitten yhden kisaajan takia.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Onkohan f1-masaa näkynyt vähään aikaan... Olis masan vuoro valita se tallikaveri mutta ei vissii ole nyt pariin kisaan ollut paikalla..??

Masalle pistin eilen Skypessä että aikooko osallistua mini-sarjaan mutta ei vastannut siihen
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuossa laskin että jos kaikki paitsi rantala osallistuu niin yksi kuski jää ilman paikkaa... Eli nyt saa seuraava valita autonsa ja tallikaverinsa. Masa pääsee ajamaan jos ilmottautuu ennenkun kaikki paikat menny.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuossa laskin että jos kaikki paitsi rantala osallistuu niin yksi kuski jää ilman paikkaa... Eli nyt saa seuraava valita autonsa ja tallikaverinsa. Masa pääsee ajamaan jos ilmottautuu ennenkun kaikki paikat menny.
No tuollahan aikasemmin masa sanos, että ottaa williamsin ja santtu_71:sen tallitoverikseen :)
Merimax taas ilmottautui HRT:n toiseksi kuskiksi. :cool:

ps. Teen tässä jossain vaiheessa sit minisarjalle pistetaulukon (kuski/talli) jotta saadaan vähän parempaa statistiikkaa sinne. Myös varsinaiseen kauteen voin ruustailla sellasen. Taulukossa näkis siis sijoitukset, kaikki kisat (pisteet/sijoitus) ajattelin kans laittaa hienosti sen tallin auton siihen ni tulis silmällekkin jotain iloa siitä :D:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

JÄÄN LAUANTAIN KISOISTA POIS :mad:. Pitäis olla alastarolla testaamassa omaa kisa kalustoa :) enkä tiedä mihin aikaan olen kotona.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

JÄÄN LAUANTAIN KISOISTA POIS :mad:. Pitäis olla alastarolla testaamassa omaa kisa kalustoa :) enkä tiedä mihin aikaan olen kotona.
no perkele..kyllä mä ainakin ennemmin omaa kalustoa testaisin ku näitä höpöhöpö sarjoja ajaisin :D
ajoitko sä 2pyöräisiä vai 4pyöräisiä??
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

no perkele..kyllä mä ainakin ennemmin omaa kalustoa testaisin ku näitä höpöhöpö sarjoja ajaisin :D
ajoitko sä 2pyöräisiä vai 4pyöräisiä??
2pyöräistä menen testaamaan,ja kivahan tätä höpöhöpö sarjaa on ajaa. välillä tuntuu että täällä ollaan enemmän tosissaan kuin oikean radan varrella:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuskinpa se masa uutta tallikaveria tarvitsee... Tämä on kuitenkin ihan yhen/kahen päivän mini sarja niin on minun mielestäni ihan sama onko tallikavereita ja millä autolla ajaa :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Merimax, ajat Pletorin kanssa siis Force Indialla etkä HRT;llä :D

Seuraavaksi SuomiFIN

Näistä talleista valitset auton:

Ferrari
Red Bull
Lotus
Mercedes
Caterham
Sauber
Toro Rosso

Näistä kuskeista valitset tallikaverin:

Arskatehtaalla
qolazor
Enkmanni
Super-jesse
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

jee..mä menenkin hakemaan itelleni Perjantaina ratin ja polkimet istuimen kera :cool:
vapiskaa..pelkele!!

ja lopuksi vielä ONNEA ÄSSÄT!!! sori OT :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

onko muuten kaikilla rateilla samat asetukset tässä pelissä?
ja onko ne helppo säätää kohdilleen?

heh, emäntä olikin tosi "iloinen" kun ilmoitin tästä hankinnasta näin muuton keskellä :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

onko muuten kaikilla rateilla samat asetukset tässä pelissä?
ja onko ne helppo säätää kohdilleen?

heh, emäntä olikin tosi "iloinen" kun ilmoitin tästä hankinnasta näin muuton keskellä :D

Minkä ratin ostit?
 
Ylös Bottom