Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tulevaisuutta ajatellen voin helpottaa tuomareiden valokuvaushommia, sillä mulla on PVR kuvauslaitteet niin saan suoraan koneelle pleikkarin kuvaa :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Melbourne

1. Masa
2. Coke
3. Pletor
4. Aappo
5. Teppoil
6. Eskortti
7. Taikoja
8. Vehka
9. Merimax
10. Brada

Malesia

1. Masa
2. Coke
3. Aappo
4. Teppoil
5. Brada
6. Arska
7. SJ
8. Eskortti
9. Taikoja
10. Vehka

Kiina

1. Coke
2. Brada
3. Vehka
4. Masa
5. Pletor
6. Taikoja
7. SJ
8. Arska
9. Teppoil
10. Aappo

Bahrain

1. Brada
2. Aappo
3. Masa
4. Vehka
5. Coke
6. Arska
7. Pletor
8. Eskortti
9. Taikoja
10. Enkmanni

Espanja

1. Masa
2. Antimikael
3. Aappo
4. Pletor
5. Coke
6. Vehka
7. Teppoil
8. Eskortti
9. Arska
10. Taikoja

Monaco

1. Masa
2. Coke
3. Arska
4. Aappo
5. Teppoil
6. Taikoja
DNF Booros
DSQ Pletor
DSQ Enkmanni
DSQ Vehka

Masa, opettele ohittamaan katuradalla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hienoa. Saatko videota? Olis kiva kattoa kisoja jälkikäteen.


Oli muuten kivat kisat, itse ainakin tykkäsin tämmöisestä. Huomenna jatketaan samaan aikaan eli klo 17. Toivottavasti voidaan ajaa vähän pitempään.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Lasketaanko muuten monacosta pisteet nuille diskatuillekkin?


KIITOKSIA COKE :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Näin alkuun toiselle Force Indialle (ilmeisesti Merimax) anteeksi tuosta Shanghain ekan mutkan kolarista, siinä koitin hakea ajolinjoja, mutta auto tuuppasikin sinua. Pahoitteluni.

Harmillista, jos meikäläinen näkyy muille pomppivana autona. Valitettavasti en voi tuolle mitään, harmi jos joudun lopettamaan mahtavat kisat tämän takia :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu harmihan tuo on, mutta et sä mitään joudu lopettamaan... Oletko muuten kokeillut/onko mahdollista että siirtäisit pleikkaria vaikkapa metrillä.. Jos on langaton netti niin voi auttaa kummasti. Itse en voi pitää tietokonetta tietokonepöydällä koska ei netti toimi.. Joutuu pitään metrin eri kohdassa niin toimii. :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mukavaa ajeluahan toi oli. Monaco oli _pientä_ sekasortoo aika-ajoista lähtien :D tuli aika pirun äkkiä se eka mutka! Muttajoo, omasta ajamisesta sen verran että joka aika-ajossa vedin hiekalle koska en ratoja ennen ilman piirrettyä ajolinjaa oo ajanut :) Kisat sitten meni melkein virheettömästi, mitä nyt kerran hiekalta kurvasin suoraan taikojan eteen ja pilasin hänen kisansa siinä samalla :(

Näin alkuun toiselle Force Indialle (ilmeisesti Merimax) anteeksi tuosta Shanghain ekan mutkan kolarista, siinä koitin hakea ajolinjoja, mutta auto tuuppasikin sinua. Pahoitteluni.

Mulla oli tähän ehkä paras kuvakulma, musta se näytti vaan siltä että Force India jarrutti puoli sekuntia Arskaa aikasemmin mutkaan eikä siinä ehtiny oikein mitään tekeen.. Aika persiistä kyllä tollanen että tuupattu auto sai rangaistukset :rolleyes:

Ehdottomasti olen huomennakin mukana jos tilaa löytyy!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Minäkin voisin tulla taas huomenna mukaan. Onko sama aika ja jatkuuko kisat Kanadasta?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hienoa. Saatko videota? Olis kiva kattoa kisoja jälkikäteen.


Oli muuten kivat kisat, itse ainakin tykkäsin tämmöisestä. Huomenna jatketaan samaan aikaan eli klo 17. Toivottavasti voidaan ajaa vähän pitempään.
moroo, mä en pääse huomenna kun viedään tv ja yms laitteet jo uuteen kämppään ja siellä ei nettiä vielä ole...ja toiseksi ei varmaan tippuis ees lupaa ku tänäänkin kuulemma pelasin liian kauan :D ja p*****t sanon mä!!

mut ajakaahan hyvät kisat huomenna..
jaa tarvii "hieman" opettelua ja kärsivällisyyttä tuon ratin ja polkimien käytössä :mad: ettei tartte heti tehdä uusiin naapureihin tuttavuutta heittämällä koko roskaa parvekelasien läpi keskellä yötä...huoh,menen pakkaamaan
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

5281b.jpg

6/20
1.
Masa 127p
2. Coke 99p
3.
Aappo 73p
4. Brada 54p
5. Teppoil 40p
6. Vehka 40p
7. Pletor 31p
8. Arska 29p
9. Taikoja 27p
10. Eskortti 20p
11. Antimikael 18p
12. SJ 12p
13. Booris 6p
14. Merimax 2p


1.
Williams 147p
2.
McLaren 117p
3. HRT 80p
4.
Sauber 73p
5. Marussia 60p
6. Ferrari 56p
7. Force-India 33p
8.
Mercedes 12p

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oletan, että huomennakin alotetaan klo. 17. Onko ketään joka vois kuvata YouTubeen pari kisaa tai vaikka vaan yhden? :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Niin pystyykö se eskortti kuvaamaan? Vai käsitinkö jotain väärin :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu pystyn kuvaamaan ;) Ainoo ongelma siinä on meidän 1mb yhteys (uppi n. 0.3mb), että youtubeen uppaaminen kestää :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu pystyn kuvaamaan ;) Ainoo ongelma siinä on meidän 1mb yhteys (uppi n. 0.3mb), että youtubeen uppaaminen kestää :D

Jos pystyt editoimaan (mitä minä en pysty) niin ei sun tarvitse uppaa kun max parin minuutin pätkää, jos jotain tutkittavaa haluat tuomaristolle haluat näyttää :)

Ja jos sulla on aikaa niin kannattaa kokeilla kisakoosteiden tekoa, aika hauskaa puuhaa :p
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Niin tuleeko tuosta mun haamuautosta ongelmia? Pleikkarin siirtämistä olen miettinyt, mutta vaikuttaako yhteyteen mitään se kun tukiasema on alakerrassa ja PS3 yläkerrassa?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Niin tuleeko tuosta mun haamuautosta ongelmia? Pleikkarin siirtämistä olen miettinyt, mutta vaikuttaako yhteyteen mitään se kun tukiasema on alakerrassa ja PS3 yläkerrassa?

Se sun auto pomppii ja heittelehtii miten sattuu, sitten kun sitä yrittää ohi niin osumme yhteen ja minä lennän hevon kuuseen ja sinä jatkat normaalista, en tykkää. Pelaa alakerrassa, as simple as that
 
Ylös Bottom