Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Minä olen ollut periaatteessa kaikissa kisoissa, Sepangissa ja Shanghaissa vaan oli yhteysongelmia :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ihan jees vaikuttaa mut miks kaikki avut pois? Itse ajan Trac-Control Medium, ABS Off ja Racing Line Off (Muutamassa ON esim. Singapore ja Austin Texas)
Omasta mielestäni vois olla näin:

Brake Assist: Banned
Traction Control: Allowed
ABS: Banned
Dynamic Racing Line: Banned
Pit Assist: Banned

Tietenkin voin harjoitella Off:illa ajamaan (Onnistuu Time Trialissa), huomannu, että ajat tulee nopeammiks huomattavasti, mutta Onlinessa on ollu vaikeuksia, koska perä heittää aika paljon enemmän ja pädillä on huomattavasti vaikeampi antaa sitä kaasua kuin polkimilla :D

Itse voin myös laskeskella nuita pisteitä ja otella tuloksia jotka sitten postaan hostaajalle eli vehkalle?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jaa minä jotenkin luulin että täällä on aina ajettu ilman ajo-apuja.. Mielestäni voitaisiin kokeilla tämä mini-sarja nyt ilman mitään ajoapuja jos se vaan kaikille pädikuskeillekkin sopi.. Olethan huomannut enkmanni että pädillä sitä kaasua pystyy antamaan oiekasta sauvastakin.. Helpottaa hieman sitä kaasun säännöstelyä.

Juu laske vaan pisteitä jos haluat, itellä ei aika riitä :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

kaikki muut pois paitsi am.vaihteet...
mun sormet ei ainakaan tai´vu joka suuntaan..kun pitäis drssää,kerssii ja vaihdellakki viel :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Aika helb ajaa tc off jos vertaa F1 2011 tc off niin F1 2011 oli hankalampi käyttää tc off kuin mitä nyt F1 2012 pelissä että kannattaisi mielummin käyttää tc off kuin full
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Niinku edellisellä sivulla sanoin: minulle on ihan sama mitkä avut on päällä mutta jos joku haluaa esim. tc päälle niin sitten jätetään semmoinen mahdollisuus. Ei tätä verenmaku suussa tarvitse pelata :p
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ai minisarja lauantaina? Käy mulle, klo 19 pitää tosin lähteä viimeistään. Jos saan valita ensimmäisenä auton, niin otan HRT:n ja taiikaveriksi päsee ensimmäinen halukas.

Kaikki avut pois vaan. Onko nämä TC:n käyttäjät oikeasti kokeilleet ajaa ilman sitä viittä minuuttia pidempään? Todella helppoa tässä pelissä verrattuna 2011.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Minä ilmottaudun teppoilin tallikaveriksi niin päästään eteenpäin. Kaikki avut pois juu.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voisin ottaa Force Indian ja tallikaveriksi myös pääsee ensimmäinen halukas. Ja kaikki avut vaan pois. Itte käyttänyt ainoastaan autom. vaihteita mut täytyy opetella vaihtamaan :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pletorillekkin tiedoksi että automaattivaihteita saa käyttää.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vehkalle: Juu olen ajanu formuloita aina oikealla sauvalla (kaasu/jarru) ja ilman tractionii oon vetänyt vain Time Trialissa. Pari kertaa kokeillut netissä, mutta siit on kyllä jo pitkä aika. Mediumilla vetäny, mutta eiköhän toi homma onnistu myös, että se on kokonaan poissa :)

Koittakaapas nyt valita vain ne tallitoverit. Ei tä homma etene jos ei porukat huutele nimiä :)
ps. Toivottavasti ei mee sit kovinkaan myöhäseks nämä kisat. Pitäis sitä viikonloppua muullakin tavalla viettää ku pleikkarin ääressä ;) Sunnuntaisin kyl jaksaa olla pidempään, mutta lauantai loppuu varmaan 19.00 aikoihin ainakin omalta osaltani :)

Jos vielä jtn muutosta tohon kisaan? Vaikkapa 5 kierrosta, kun nuissa 3 kierroksen kisoissa tuntuu, että laittaa vaan nopeudet siihen kiihtyvyyteen ni homma on aika paljon sillä jo taputeltu. 5 kierroksen kisoissa taas pitäis ottaa huomioon DRS ym sellasta. Eipä toi 3:n kierroksen kisatkaan niin huono asia ole. Loppujelopuksi kaikki passaa mulle :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mukana tässä mini kisailussa. ja coken kans makkilaareni niin kuin se näyttää valinneen :)
 
Ylös Bottom