Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei varmaa haittaa jos semmonen tyyppi ku ArskaF1 tulisi ajamaan tänään meidän kanssa?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiitokset tämän illan Valencian kilpailusta. Oli mukava pelata vaikka tosin minun kilpailuni päättyi jo kolmannella kierroksella auton hajoamiseen. Kunhan on seuraavaan höntsäkisaa tiedossa niin treenaan paremmin radan joka silloin tulee,Valenciaa en treenannut yhtään vaan ainoastaan aika-ajoissa sain tuntumaa rataan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiitokset tämän illan Valencian kilpailusta. Oli mukava pelata vaikka tosin minun kilpailuni päättyi jo kolmannella kierroksella auton hajoamiseen. Kunhan on seuraavaan höntsäkisaa tiedossa niin treenaan paremmin radan joka silloin tulee,Valenciaa en treenannut yhtään vaan ainoastaan aika-ajoissa sain tuntumaa rataan.

No minä, Aappo ja Arska tultiin suoraa nurmikentältä Valencian radalle :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hyvät höntsy kisat oli ainakin mun ratin takaa ajeltuna.

Kisassa oli ihan törkeen hyvä meisinki niinkun ajollisesti ajatellen eka Aappon kans joku 5 kierrosta ja sen jälkeen Coken kans melkein maaliin asti semmosta jännää kisshiiri leikkiä, ohitettin toisemme varmaan joku 10 kertaa:D ja harmi jos tuli siinä viimosen mutkan jarrussa sulle ahdasta mut mä ajoin sen joka kierros samanlailla :)

Ei muutakun lisää näitä höntsy kisoja missä pipo ei oo ihan niin kireellä :D

Ja skypolariksen höpinät oli ihan piristävä lisä näihin kisoihin, mut sitten kun opit ajaan kunnolla niin se höpinä yleensä vähenee kun yrittää ajaalimiitillä kokoajan :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hyvät höntsy kisat oli ainakin mun ratin takaa ajeltuna.

Kisassa oli ihan törkeen hyvä meisinki niinkun ajollisesti ajatellen eka Aappon kans joku 5 kierrosta ja sen jälkeen Coken kans melkein maaliin asti semmosta jännää kisshiiri leikkiä, ohitettin toisemme varmaan joku 10 kertaa:D ja harmi jos tuli siinä viimosen mutkan jarrussa sulle ahdasta mut mä ajoin sen joka kierros samanlailla :)

Ei muutakun lisää näitä höntsy kisoja missä pipo ei oo ihan niin kireellä :D

Ja skypolariksen höpinät oli ihan piristävä lisä näihin kisoihin, mut sitten kun opit ajaan kunnolla niin se höpinä yleensä vähenee kun yrittää ajaalimiitillä kokoajan :)

Minä, Arska ja Aapolla oli omat keskustelut Skypessä :D

Edit

Soomen kieli erittäin helppoa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ja skypolariksen höpinät oli ihan piristävä lisä näihin kisoihin, mut sitten kun opit ajaan kunnolla niin se höpinä yleensä vähenee kun yrittää ajaalimiitillä kokoajan :)

25 kierrosta ilman ajamista niin päätin vaihtaa kuskista selostajaksi. Kyllä siihen jäi jännitystä loppuun aika paljon. Mukava kuulla että jutuillani oli kuulijoita :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hyvät höntsy kisat oli ainakin mun ratin takaa ajeltuna.

Kisassa oli ihan törkeen hyvä meisinki niinkun ajollisesti ajatellen eka Aappon kans joku 5 kierrosta ja sen jälkeen Coken kans melkein maaliin asti semmosta jännää kisshiiri leikkiä, ohitettin toisemme varmaan joku 10 kertaa:D ja harmi jos tuli siinä viimosen mutkan jarrussa sulle ahdasta mut mä ajoin sen joka kierros samanlailla :)

Ei muutakun lisää näitä höntsy kisoja missä pipo ei oo ihan niin kireellä :D

Ja skypolariksen höpinät oli ihan piristävä lisä näihin kisoihin, mut sitten kun opit ajaan kunnolla niin se höpinä yleensä vähenee kun yrittää ajaalimiitillä kokoajan :)
Joo toho vika mutkaan niin melkeen rynnäsit miutkin seinään. Jouduin ite ajaa seinään sen koukkauksen takii niin lähti etusiipi. :mad: Noh hauskaahan toi oli vaik oma motivaatio olikin iha miinuksella. Ja nelossija ilman minkään laista treeniä taikka kokemattomuudesta valenciaan niin ei voi olla muutakuin tyytyväinen. Jo enempi nosti mielialaa toi, että kisan 4 opein kierros vain coken aikaa jäljessä 0.063sec!:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo toho vika mutkaan niin melkeen rynnäsit miutkin seinään. Jouduin ite ajaa seinään sen koukkauksen takii niin lähti etusiipi. :mad: Noh hauskaahan toi oli vaik oma motivaatio olikin iha miinuksella. Ja nelossija ilman minkään laista treeniä taikka kokemattomuudesta valenciaan niin ei voi olla muutakuin tyytyväinen. Jo enempi nosti mielialaa toi, että kisan 4 opein kierros vain coken aikaa jäljessä 0.063sec!:D
okei..eli sun mielestä jos treenaa "vaan" abaut 5tuntia tota rataa on yhtäkuin ilman minkäänlaista treeniä ni sit mä sen ymmärrän juuh.. aika paksua etten sanoisi :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

okei..eli sun mielestä jos treenaa "vaan" abaut 5tuntia tota rataa on yhtäkuin ilman minkäänlaista treeniä ni sit mä sen ymmärrän juuh.. aika paksua etten sanoisi :mad:
Mitä selität? :D Olin ajanu ton radan kerran teidän kanssa netissä ja timetrialissa tasan 3 kierrosta :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oma mielikuva Valenciasta:
Huaskaa oli vaikka heti joutuikin 2 kertaa kolariin ekoissa mutkissa. Äkkiä vaihtus 3.sija viimeiseen, mutta ei se mieltä painanut kun kerran höntsynä ajettiin. Seuraavaks onkin sitten taas minisarja jota mielelläni jään odottelemaan.

Hopeakiveen:
Itse voin taas hostata jos ei joku tuomareista viitsi. Kuvat nappaan a-ajosta ja kisasta niin jokainen pääsee niitä aikojaan sitten vertailleen...

Näitä höntsy kisoja vois ottaa useamminkin. Jos vaikka laitetaan äänestys jossain vaiheessa niin saataisiin kaikille käypä rata. Ensiks vaikka 3 eniten ääniä saaneet radat ja sitten niistä äänestetään se joka itselleen parhaiten käy :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Näitä höntsy kisoja vois ottaa useamminkin. Jos vaikka laitetaan äänestys jossain vaiheessa niin saataisiin kaikille käypä rata. Ensiks vaikka 3 eniten ääniä saaneet radat ja sitten niistä äänestetään se joka itselleen parhaiten käy :rolleyes:

+1
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itse en ole saanut pleikkarille vieläään nettiä.. Ja silverstone jää ajamatta... Eipä kyllä haittaa, sarjan huonoin rata :)

Ajellaan juu höntsä kisoja tässä tauoilla jos vaan kiinnostaa, itellä menee kaikki vapaa-aika kalassa mutta eiköhän sitä jossain vaihees ehi formulaakin ajella, sais nyt vaan sen mokkulan jaettua tolle pleikarillekkin... Pitäis varmaan onnistua, en oo edes ehtiny kokeilla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ehdottaisin höntsäkilpailuun Italian GP:tä. Olen ottanut ajoavut uudelleen käyttöön. Tarkoitukseni on nyt saada se F1 auto pysymään siellä radalla (huom. traction control on pois päältä ).

EDIT: Pitäisiköhän höntsäkilpailuille tehdä vielä oma aihe?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ehdottaisin höntsäkilpailuun Italian GP:tä. Olen ottanut ajoavut uudelleen käyttöön. Tarkoitukseni on nyt saada se F1 auto pysymään siellä radalla (huom. traction control on pois päältä ).

EDIT: Pitäisiköhän höntsäkilpailuille tehdä vielä oma aihe?
Tuohon vahava sama :) niin menisi sitten "oikeaan" paikkaan ne kisa kommentit ja äänestykset :)
Tekeekö SkyPolaris sen ryhmän? Kun kerran ehdotitkin ;)

PS. ehtiikö kukaan ajella Enklantia vaikka siinä puolenpäivän aikoihin Sunnuntaina? Ite menen La juoksemaan puolmaratonin :eek: ja sen jälkke tumut.. Ni luulenpa että heräilen "koomasta" siinä kympin aikoihin ni ehtisi vielä treenaamaankin tuota rataa etes pikkusen,
ja sit olis Su tarkotus lähteä oikeitten wormuloitten jälkke katsomaan Turun derbyä kupittaalle :cool: ni en millään kerkiä normaaliin aikaan kisailemaan :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En ole pääsemässä Silverstonen kisaan, sääli koska rata on yksi lempiradoistani.
Edit Ja enkä Saksaan, prkl!!! Lempiratoja
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom