Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

miks just keskiviikkona :confused: mul on lätkää klo 19:00-20:00 ni ite en ainakaan pääse mukaan...
Ajetaanko me se Valencia koska? Ite ehdotin aiksemmin tuota Torstaita, mutta siihen ei kukaan sanonut juuta eikä jaata, hmm pitäisköhän siitä päätellä jo jotain :rolleyes:
Itelleni kyllä kelpaa myös tää torstai. Jos vaikka saataisiinkin jonkunlainen kisa aikaseks! :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itse en pääse varmaan valenciaankaan vielä mukaan. Jos saan netit toimiin ja tilaa ratille + aikaa ajamiselle niin saatan tullakkin, mulle sopii kumpi päivä tahansa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siis onko nämä nyt ne Valencian setupit?:

Kisan pituus 100%
Itse saa valita autonsa
Dynamic weather
Driving Assist: Allowed

Ja tietenkin sääntönä myös, että pidetään hauskaa.. Niinkuin yleensähän se menee normaalissa sarja kisassakin mut jeesh :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mukana oon jos oon kotona, kun torstai on jo aika lähellä juhannusta niin ei voi tietää jos tulee lähdettyä vaikka mökille :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siis onko nämä nyt ne Valencian setupit?:

Kisan pituus 100%
Itse saa valita autonsa
Dynamic weather
Driving Assist: Allowed

Ja tietenkin sääntönä myös, että pidetään hauskaa.. Niinkuin yleensähän se menee normaalissa sarja kisassakin mut jeesh :D
Juu näillä ajetaan... Toivotaan et saan tuon netin toimimaan.. Ja ajetaan torstaina niin ei tarvi tästä enään vääntää.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mihis aikaan ajellaan tuo kisa?
Ite kuitenkin pääsen vasta Torstaina tekemään nuo juhannus ostokset, ja luulenpa että siellä kaupoilla on joku muukin :confused: en tietä..mut luulen..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En ennen klo 19:00 pääse paikalle torstaina, mutta siitä eteen päin sopii mainiosti..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Onhan nyt päivätkin. Ehk puolet alottaa torstaina jo juhannuksen vieton, mut itelle sopii torstai paremmin.
Toki jos ei saada porukkaa tarpeeks paikalle niin siirretään tonne myöhemmäks? Kuitenkin ennen Spata on toi 4vk paussi. ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos torstaina joku on hostaamassa ja muita pelaajia paikalla niin mielelläni voisin tulla kilpailemaan kanssanne.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jacky ei taida keretä torstaina höntsäileen. Jos ei heilaa helluntaina, niin jono juhannuksena :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En oo kyl ikin treenannu yhtä rataa niin paljon kuin silvorstonee nyt. Ajat paranee koko ajan ja nyt päästiin jo rikkomaan 1.29.00 raja reippaasti.
Kohta ollaan jo top-100 listalla tätä menoo! :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oliko tämän päivän höntsä kisa mihin aikaan ?????
Varmaan aloitellaan siinä 19:00 aikoihin. Jos porukkaa on aikaisemminkin paikalla niin luultavasti 18:00..
Varmaa kellon aikaa ei olla saatu, mutta kannattanee varmaan paikalle ilmestyä 18:30 aikoihin ja odotellaan muita.
Itse laitan harjoitus lobbyn pystyyn 17:30-18:30 aikoihin.. riippuu tietenkin kuinka kauan tuolla juissi markkinoilla menee.. Kaupassa menee varmasti n.2h kevyesti ruuhkien takia :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En oo kyl ikin treenannu yhtä rataa niin paljon kuin silvorstonee nyt. Ajat paranee koko ajan ja nyt päästiin jo rikkomaan 1.29.00 raja reippaasti.
Kohta ollaan jo top-100 listalla tätä menoo! :D
Varmastihan ne ajat paranee jos jaksaa joka päivä 2h hakata PG:tä. Ite vedän vaan pari vetoa ja lopetan siihen. Vähän oon kyl tota Valenciaa treenannu ja paras aika tähän asti 1.36.336.. Yks aika oli kyl 1.35.741 mut punaseks meni kun viimisessä kurvissa meni vasen rengas huonolle puolelle ja tietty corner bitch valitti.. :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

boorikselta terkkui et pääsee vasta 21.00 aikoihin paikalle, hermo kireellä ja juissimarkkinoille menossa. Koitetaan nyt sit kattoo aikaväliltä 19.00-21.00 tota kisaa vai kantsiiko vaan suosiolla siirtää? Voitais kyl joskus muutenkin ajella jotain hupikisoi muutakin kuin näitä 100% hupikisoi. :p
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

boorikselta terkkui et pääsee vasta 21.00 aikoihin paikalle, hermo kireellä ja juissimarkkinoille menossa. Koitetaan nyt sit kattoo aikaväliltä 19.00-21.00 tota kisaa vai kantsiiko vaan suosiolla siirtää? Voitais kyl joskus muutenkin ajella jotain hupikisoi muutakin kuin näitä 100% hupikisoi. :p
Mun mielestä vois ja tänään aloitella vasta tuossa klo 20 jälkeen, kun ei tiedä miten nopeasti tuolta eväs ostoksilta selviää :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Älkääny menkö alottaan mitään kisoja ennen 19:00 kun oon vasta sillon tai sen jälkeen takas kotona. :D
 
Ylös Bottom