Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei tollasta voi kattoo sormien läpi millään? Menee vähän maku tästä jos tollasta porukkaa "ajelee" täällä, kun olisi tarjolla ihan asiallisia ja osaavia kuskeja.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei tollasta voi kattoo sormien läpi millään? Menee vähän maku tästä jos tollasta porukkaa "ajelee" täällä, kun olisi tarjolla ihan asiallisia ja osaavia kuskeja tarjolla.
JUU EI TODELLAKAAN KATSOTA LÄPI SORMIEN mutta yksin en tee päätöksiä joten tuomarit kokoon taas SJ kommenttien takia .
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu eiköhän se niin oo että superjesse on kisansa tässä sarjassa ajanut... Katotaan sitten uudestaan ku on rippikoulu käyty... Ei millään pahalla, jokainen on joskus nuori ja se henkinen ikäkin kasvaa ajan myötä :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei noita rangaistuksia SJ kenellekään vi..uilu mielessä jaeta. itse kun olen tosi elämässä mukana tuolla moottoriurheilussa niin ei siellä noin käyttäydytä jos jonkun tuomion saa. vähän se aluksi tietenkin harmittaa mutta aina se jotain opettaa ettei enää jatkossa samoja virheitä tee. toivottavasti nyt ymmärrät mitä tarkoitan jos et niin sille ei sit voi mitään:mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Burn santtu burn :D:D:D:D

Oikeesti tähän voi muuta kun sanoa kuin GJ GL. Eli monoa vaan tommoset pellet voi suksia sinne jonnekkin syvälle.
Aiemmin jaettuihin rangaistuksiin tulee muutos :) Eli super-jesse ei ollut tyytyväinen saamansa rangaistukseen ja jatkoi sopimatonta kielen käyttöä ja JOUTUU JÄTTÄMÄÄN TÄMÄN SARJAN

PS: Moni kanssa kilpailija jäi kyllä varmaan kaipaamaan SJ kanssa käymiä tiukkoja kisatilanteita :D mutta kai se SJ jossain vaiheessa palaa meitä taas kiusaamaan :D:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

huhhuh SJ liekeissä

ei muutakun monoo vaan ei tommosta kukaan jaksa..

parinvuodenpäästä uusiksi... :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

JA ETTÄ TÄLLÄSTÄ! :eek:

Onneks olin pidemmällä mökkireissulla niin multa on kaikki touhu nyt jääny ohi. No olen taas käytettävissä jos joku ei sitä viel tajunnu.
Ja rantalalle terkkuja, että jos homman jätät nyt kesken niin on aika kummallista. Itse olet rangaistuksen hankkinut itselles niin turha alkaa martyyriks heittäytyy.

Toivotaan et jatkos menis hiukan paremmin!:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mestaruusmahikset mennyt joten ei kiinnostaisi. Ajan kunhan ajetaan loppukausi F1 2013 pelillä. En tule F1 2012 peliä pelaamaan kun on olemassa uudempikin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siinähän aukeaa sitte jollekin varakuskille tallipaikka sauberilta. Kuka kauiten ja aktiivisesti varakuskeista on ajanu tätä sarjaa?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mestaruusmahikset mennyt joten ei kiinnostaisi. Ajan kunhan ajetaan loppukausi F1 2013 pelillä. En tule F1 2012 peliä pelaamaan kun on olemassa uudempikin.
No mitä meinaat jäätkö sarjasta pois ?? vai jatkatko ?? paikkaasi on jo kyselty :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mä en nyt kyllä itse tajua, että miks rantala on jättaytymässä sarjasta pois rangaistuksen takia jonka hän on itselleen hommannut. Vain siksi, että mestaruus mahikset jäi haaveeksi? Itselläni on prkl 7 pistettä ja silti jaksan ajella :D Eihän sitä mestaruutta ole pakko voittaa. Kunhan ajaa loppuun asti ja pitää hauskaa! Eikös se ole se tärkein asia kuitenkin? No jos tosiaan on jättämässä niin löytyyhän tuolta varalta pari tyyppiä jotka oikeasti haluavat ajaa kisaa.

Jacky ja miro olis omasta mielestäni parhaat vaihtoehdot paikkaamaan noiden kahden jättämää aukkoa sitten:rolleyes:
Harmi vaan kun tälläisiä sattus, mutta myös positiivista siinäkin, että tuomarit vihdoinkin on alkaneet tekemään näille törttöilyille jotakin:cool:

Elikkäs sehän olis nyt niinkuin 1 kisakuskin paikka auki, ja ensimmäisen reservikuskin paikka?
Vaikeeta tulee tuomaristolle valinnoissa, koska onhan tässä nyt pari hyvää kuskia tarjolla.

Jacyw:
Osoittanu hyvää kilpailuhenkeä ja on ollut alusta asti reservi kuskin tontilla.
Osallistunut harjoituskisoihin moneen otteeseen ja hyviä kisa näytteitä antanut myös.

miro:
Oli aikaisemmin kisakuskin paikalla Ferrarissa. Jonka minä sitten nappasinkin epäaktiivisuuden takia.
Nyt ollu taas aktiivinen reservi kuski ja näyttää myös, että osaa ajaa hyvää kisaa kun sitä vaaditaan.

Huh tuomareille tulee tiukka päätös :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Asiasta toiseen.. Milloin tää Valencian kisa nyt sitten ajetaankin? Mitkä säännöt ym? Kisan pituus jnejne? :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mä en nyt kyllä itse tajua, että miks rantala on jättaytymässä sarjasta pois rangaistuksen takia jonka hän on itselleen hommannut. Vain siksi, että mestaruus mahikset jäi haaveeksi? Itselläni on prkl 7 pistettä ja silti jaksan ajella :D Eihän sitä mestaruutta ole pakko voittaa. Kunhan ajaa loppuun asti ja pitää hauskaa! Eikös se ole se tärkein asia kuitenkin? No jos tosiaan on jättämässä niin löytyyhän tuolta varalta pari tyyppiä jotka oikeasti haluavat ajaa kisaa.

Jacky ja miro olis omasta mielestäni parhaat vaihtoehdot paikkaamaan noiden kahden jättämää aukkoa sitten:rolleyes:
Harmi vaan kun tälläisiä sattus, mutta myös positiivista siinäkin, että tuomarit vihdoinkin on alkaneet tekemään näille törttöilyille jotakin:cool:

Elikkäs sehän olis nyt niinkuin 1 kisakuskin paikka auki, ja ensimmäisen reservikuskin paikka?
Vaikeeta tulee tuomaristolle valinnoissa, koska onhan tässä nyt pari hyvää kuskia tarjolla.

Jacyw:
Osoittanu hyvää kilpailuhenkeä ja on ollut alusta asti reservi kuskin tontilla.
Osallistunut harjoituskisoihin moneen otteeseen ja hyviä kisa näytteitä antanut myös.

miro:
Oli aikaisemmin kisakuskin paikalla Ferrarissa. Jonka minä sitten nappasinkin epäaktiivisuuden takia.
Nyt ollu taas aktiivinen reservi kuski ja näyttää myös, että osaa ajaa hyvää kisaa kun sitä vaaditaan.

Huh tuomareille tulee tiukka päätös :cool:
Juu olen tässä itsekkin asiaa ihmetellyt että sitten lyödään pillit pussiin kun ei pärjätä. rantalan paikka on nyt menossa masalle , mutta eihän näitä valintoja helppo ole tehdä:mad: mutta luulen että tässä löytyy kyseisille herroille vielä vakiokuskin paikat :) no toivotaan että jakossa jos rangaistuksia tulee niin ne myös kärsitään eikä lyödä hanskoja heti tiskiin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

KADONNUT KUSKI :eek:

Onko kellään tietoa tuosta qolazorista ?? kun ei ole tainnut näkyä kuin ensinmäisessä kisassa ja sen jälkeen ei ole tainut mitään kuulua. siihen tilalle kyllä löytyisi varmaan hiukan aktiivisempikin kuski , ja qolazorin vois sirtää vaikka varakuskiksi jos vaan muille sopii ?? toki tämän hetkisten varakuskien perään kun ei kerran vaikuta kauhean aktiiviselta ja eikä ilmoittele itsestään mitään.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ilmoitusasiana, että mielelläni ottaisin vakiokuskin paikan itselleni! Pahoittelen alkukauden epäaktiivisuutta, mutta yksinkertaisesti aika ei riittänyt, kun kausi oli kesken ja vaikka mitä tilpehööriä. Olis tosi kiva juttu päästä takas sarjaan, vaikka Jacky on myös todella hyvä kuski ja en ihmettelisi jos hän paikan veisi. Kävi miten kävi, jatkan siinä hommassa joka minulle annetaan. :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ilmoitusasiana, että mielelläni ottaisin vakiokuskin paikan itselleni! Pahoittelen alkukauden epäaktiivisuutta, mutta yksinkertaisesti aika ei riittänyt, kun kausi oli kesken ja vaikka mitä tilpehööriä. Olis tosi kiva juttu päästä takas sarjaan, vaikka Jacky on myös todella hyvä kuski ja en ihmettelisi jos hän paikan veisi. Kävi miten kävi, jatkan siinä hommassa joka minulle annetaan. :)
Koitetaan saada aktiivisille kuskeille vakio paikat :) jos nyt joku muistaa jonkun muunkin kuskin kun ei ole paljon kisoissa käynyt niin ilmoittelee vaan niin selvitetään jos vaikka sellaiselta vapautuisi paikka
 
Ylös Bottom