Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo, siis startti oli aika hyvä ja sitten olin ohittamassa aappoa niin mä spinnasin jotenkin mut joo, pääsin kaikista 6-16 aika kauas ettei pääse musta ohi mutta sitten 4-5 kierroksella ajoin siihen mestarimuuriin niin silloin vitutti paljon kun oisin siinä välissä miettinyt hyvän taktiikan mutta eii :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oma kisa oli mitä oli 3 siipeä paskaksi ja 4 pyörähdystä ei sen enempää kerrottavaa :D no onneksi maaliin pääsin ja se olikin tavoite kun on ollut taukoa formuloista kohta 2kk :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Otetaan asia käsittelyyn ,mutta uskoisin että aappo1 ei ainakaan tahallaan mitään aiheuta. mutta rantala tapausta tutkitaan


Haluaisin silti kuulla Aapon näkökulmasta asian. Rantalan tapaus ilmiselvä, harmi kun ei tullut videolle :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

KUNNES aappo1 tulee takaa vasemmalta ja tuuppaisee minut seinään? Entiedä oliko vahinko vai tahallinen, mutta aika ihmeellisesti osui, kun oli hyvin tilaa.

Missä kohti kisaa ja missä kohti rataa tämä tapahtui, sillä ei ole mitään muistikuvaa?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Blaah, blaah, blaah. Aika-ajossa toinen, kilpailua johdin jonnekki asti kunnes RamboAnkka ajaa perää -> 7. Kohta käy mestaruus mahdollisuuksille köpelösti jos ei noita voittoja tuu, taas Pletor ja Teppoil oli edessä.

1. Ake
2. Teppoil
3. Pletor
4. Coke
5. RamboAnkka
6. Brada
7. SuomiFIN
8. Taikoja
9. Aappo
10. Antimikael
11. Jackyw
12. Santtu
DNF Mir02k1
DNFJrantala1
DNF Booris84
DNF Super-Jesse12

Voin päivittää noi pisteet irl F1 kisan jälkeen, myös tallipisteet päivitän jos vain soppii.

PS Ei vituta ei :sarcasm: :mad:

EDIT Eiku tässä on vielä aika kauan noihi Formuloihi, katotaa päivitänkö enne niitä noi pojot.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En olisi uskonut, että tässä sarjassa on tuollaisia idiootteja kuten JRantala. Kaveri törmäsi seinään siten, että siipi irtosi, olen menossa pitkällä suoralla ohi, mutta Rantala päättää estää ja kiilata tahallisesti seinään.

Aappo1 ja varsinkin JRantala puhutteluun. Minun mielestä Aappo ansaitsisi ainakin huomautuksen, mutta Rantala jonkun rangaistuksen, käsittämätöntä, että tullaan sarjaan ja sitten pelleillään tuollain.

Minutkin hän on tällä kaudella kiilannut vastaavalla tavalla Bahrainin pääsuoralla. Muutaman kisan banni voisi olla ihan paikallaan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Missä kohti kisaa ja missä kohti rataa tämä tapahtui, sillä ei ole mitään muistikuvaa?


En muista oliko 1. vai 2. kierros, mutta 2. mutkan jälkeen pienellä suoralla ennen shikaania. Voi olla myös joku bugi, että tyyliin hipaisit, mutta ketutti se silti kun olin hyvän alun saanut :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En muista oliko 1. vai 2. kierros, mutta 2. mutkan jälkeen pienellä suoralla ennen shikaania. Voi olla myös joku bugi, että tyyliin hipaisit, mutta ketutti se silti kun olin hyvän alun saanut :(

Pahoittelut jos näin kävi, tod.näk. kiihdytyksessä lähti vähän perä alta ja osuit siiten siihen.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kai tuomaristo myös kattoo noita chat keskusteluja? Ei ehkä mitää rangaistusta mutta varoitusta voisi antaa Super-Jesselle, sen verran kuumana kävi ENNEN kilpailua.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Lut.. Rantalan vois pistää loppukauden bännit kun ei opi kerta ja pitää estellä/blokata toista..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ihan ok kisa. Alussa kulki hyvin ja oli hyvää taistelua sijoista 1-4. sitten tuli SC ja sotki ainakin mun ajon. Ei kulkenu oikeen mihinkään kovemmalla rengasseoksella ja virheitä tuli kokoajan ja porukkaa tuli ohi putosin 3 sijalta 7. Sateella sitten meni taas vähän paremmin.
Teppolille anteekspyyntö joskus SC jälkeen ei ollut tarkotus lähtösuoralla kiilata. Siinä vaan kävi hassusti kun yritin katsoa kummalta puolelta tuut ohi ja itse ottaa toisen puolen niin mentiin ristiin ja mää olevinaan blokkasin sua. Mutta pääsit ohi eikä onneksi osuttu.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Teppolille anteekspyyntö joskus SC jälkeen ei ollut tarkotus lähtösuoralla kiilata. Siinä vaan kävi hassusti kun yritin katsoa kummalta puolelta tuut ohi ja itse ottaa toisen puolen niin mentiin ristiin ja mää olevinaan blokkasin sua. Mutta pääsit ohi eikä onneksi osuttu.

Juu ei mitään, tuo lähtösuora on vähän vaikea, koska ei ole suora alkuunkaan. En osannut kyllä itsekään oikein päättää kummalta puolelta lähtisin ohittamaan :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kai tuomaristo myös kattoo noita chat keskusteluja? Ei ehkä mitää rangaistusta mutta varoitusta voisi antaa Super-Jesselle, sen verran kuumana kävi ENNEN kilpailua.
Juu kyllä huomasin, pitäis pistää jäitä hattuun ja mennä jonnekkin muualle kiukuttelemaan:)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

aahhahahaa Jackyw :D päivän naurut!!(mulla sama vika)

Mulla ei ole mitään sanottavaa kisasta, paitsi anteeksi pitää pyytää Teppoililta, ajoin sun perään ekassa mutkassa kierros 2 tai 3, ei vaan jarruttanut kun pääsin imuun :( mä sain siitä rankkua ihan oikeutetusti, toivottavasti sun kisa ei menny pilalle?

ja tapaus SJ;
jos sä oikeesti haluat olla tässä mukana, ni sä lopetat ton lapsellisen kielenkäyttös.
Vai oletko lähiaikoina oppinut uuden sanan, jota haluat sitten huudella kaikille? :confused:

PS. kiitokset Cokelle että jaksat päivitellä näitä tilastoja :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu päivittelen just tässä kuljettajien pisteitä.

Mites Valencia, pitikö meidän ajaa joku höntsäkisa siellä?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itse olen viikon lomalla niin hieman hankalaa nää tuomarihommat, Merimax ei vissiin ollut tänään paikalla, joten jos vaan sopii niin hoidetaan salun kans kahestaan tämän kisan tuomarihommat. Aappokin oli vissiin tuomari, mutta suoraan sanoen 4 on liikaa, ja itse ainakin unohin kokonaan että olit tuomari kun me ollaan tätä pyöritelty viime aikoina merimaxin kanssa kahestaan.. Toivottavasti ymmärät ja pystytään jatkamaan reilua kilvanajoa :)
 
Ylös Bottom