Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo varakuski käy loistavasti niin lisäilkää korkkaaja82 ystäväksi niin olen aina valmiina :) ja tosiaan minisarjaan osallistuminen loistavaa :)

Mutta miten tuo varakuski menee? olenko jossain tallissa vai tulen aina kun joku pois? ja onko teillä vaan kisat ettei aika-ajoja..? :D

Varakuskit ajaa Caterhamilla ja HRT.. sitten mennään 15 min aika-ajoilla ja 50% kisalla
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Varakuskit ajaa Caterhamilla ja HRT.. sitten mennään 15 min aika-ajoilla ja 50% kisalla

eli osallistunko huomenna kisaan ? mutta joku joka osaa selittää kaiken niin pistäkää yv tai psn. korkkaaja82
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

eli osallistunko huomenna kisaan ? mutta joku joka osaa selittää kaiken niin pistäkää yv tai psn. korkkaaja82


Pistetään sulle kutsua chat-huoneeseen liityt sinne ja huomenna oot paikalla joskus siinä viiden kuuden aikaan niin pääset kisaan, jos ei ole kaikkia kisakuskeja paikalla.. jotenkin näin sen pitäs mennä :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tässä olisi taas yksi kiinnostunut ajamaan sarjassa.

Olen ajanut muutamissa muissa sarjoissa, joissa olen pärjännyt ihan hyvin.

Ajan lähes kaikki avut poissa. Lukuunottamatta vaihteistoa :D.

PSN: hamiltonjrr2

Ihan sama mihin joudun :D!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ja kaikille uusille kuskeille tiedoksi että lisäätte mut sit kavereihin, eikä niin että mä lisään erikseen jokaisen ;)

ja toiseksi MeriMax ja Enkmanni ei tule tänään kisailemaan koska jäivät vielä mökille.
Eli ainakin kaksi varakuskin paikkaa olisi avoinna tämän päivän kisaan.

Eli klo 17:00 kisailemaan?

psn: Booris84

ja tuomaristolle vielä:

Miten rangaistaan jos käytetään tässä kisassa reunoja "apuna"?
mä aion kuvata mun kameralla aika-ajot kunhan olen saanut hyvän kiekan aikaiseksi, joten jos saan jonkun kiinni ns rysänpäältä niin aiai :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ja kaikille uusille kuskeille tiedoksi että lisäätte mut sit kavereihin, eikä niin että mä lisään erikseen jokaisen ;)

ja toiseksi MeriMax ja Enkmanni ei tule tänään kisailemaan koska jäivät vielä mökille.
Eli ainakin kaksi varakuskin paikkaa olisi avoinna tämän päivän kisaan.

Eli klo 17:00 kisailemaan?

psn: Booris84

ja tuomaristolle vielä:

Miten rangaistaan jos käytetään tässä kisassa reunoja "apuna"?
mä aion kuvata mun kameralla aika-ajot kunhan olen saanut hyvän kiekan aikaiseksi, joten jos saan jonkun kiinni ns rysänpäältä niin aiai :eek:

Eli siis en taida vielä olla vielä mikään kunnon kisakuski tai varakuski, mutta pystyisinkös silti tuuraamaan?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu minäkin olen varalla, jos vain paikka aukeaa.


Varakuskin nimissä mielestäni olisi parempi ajaa kisa klo 1700.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Varakuskit ajaa Caterham ja HRT autoilla mutta jos enemmän tulee niin kai Marussia on myös varakuskin auto
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ja kaikille uusille kuskeille tiedoksi että lisäätte mut sit kavereihin, eikä niin että mä lisään erikseen jokaisen ;)

ja toiseksi MeriMax ja Enkmanni ei tule tänään kisailemaan koska jäivät vielä mökille.
Eli ainakin kaksi varakuskin paikkaa olisi avoinna tämän päivän kisaan.

Eli klo 17:00 kisailemaan?

psn: Booris84

ja tuomaristolle vielä:

Miten rangaistaan jos käytetään tässä kisassa reunoja "apuna"?
mä aion kuvata mun kameralla aika-ajot kunhan olen saanut hyvän kiekan aikaiseksi, joten jos saan jonkun kiinni ns rysänpäältä niin aiai :eek:

Kyllä Kanadassa hyötyy jonkun verran jos seiniä käyttää mutta ainakin viimesessä mutkassa sitä ei kannata harrastaa, siinä kohtaa voi tulla DNF vaikkei renkaita hajoa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ja kaikille uusille kuskeille tiedoksi että lisäätte mut sit kavereihin, eikä niin että mä lisään erikseen jokaisen ;)

ja toiseksi MeriMax ja Enkmanni ei tule tänään kisailemaan koska jäivät vielä mökille.
Eli ainakin kaksi varakuskin paikkaa olisi avoinna tämän päivän kisaan.

Eli klo 17:00 kisailemaan?

psn: Booris84

ja tuomaristolle vielä:

Miten rangaistaan jos käytetään tässä kisassa reunoja "apuna"?
mä aion kuvata mun kameralla aika-ajot kunhan olen saanut hyvän kiekan aikaiseksi, joten jos saan jonkun kiinni ns rysänpäältä niin aiai :eek:

Sulle jää hyvin videolle muisto ku jacky vetää ohi kisassa!!!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pääsen taas jälleen osallistumaan kunhan ei ukonilma tule päälle kun on sen näköistä taivasta
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

6c80f.png
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Minäkään en tämän päivän kisaan pääse. Ottakaa kaikki rikkeet ja valitukset ylös ja laittakaa täällä konfin puolella tuomareille viestiä, sama viesti ainakin minulle, merimaxille ja salulle. Tervetuloa uudet kuskit, joku laittaa teille chattiin kutsun ja mukaan tulette jos mahdutte. Ajatte varovasti ja toisia kuskeja kunnioittaen, niin ei tarvi alkaa rangaistuksia jakeleen :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

tulen aika viime tinkaan paikalle,mutta pistän koneen jo päälle . hitto kaikki säädöt on poika onnistunut hävittämään niin tullaan ihan vakio säädöillä tulpaksi :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kauden ensimmäinen kisani starttasi huonon aika-ajon jälkeen 12:sta ruudusta. Lähdössä nousin siihen 9-10 sijalle, KUNNES aappo1 tulee takaa vasemmalta ja tuuppaisee minut seinään? Entiedä oliko vahinko vai tahallinen, mutta aika ihmeellisesti osui, kun oli hyvin tilaa. Siitä sitten hakemaan uusi etusiipi ja SJ murskasi autonsa ja SC radalle, joka sopi minulle vallan mainiosti kun olin jo jäänyt hännille. SC:n lähdettyä kävimme taikojan kanssa todella tiukka kamppailua pistesijasta, pitkä painostus tuotti tulosta ja takasiipi auki painelin ohi ja samantien pyörähdän ja seinään. Sama rumba uudelleen elikkä varikolle ja kisa melkeimpä pilalla kokonaan. En olisi uskonut, että tässä sarjassa on tuollaisia idiootteja kuten JRantala. Kaveri törmäsi seinään siten, että siipi irtosi, olen menossa pitkällä suoralla ohi, mutta Rantala päättää estää ja kiilata tahallisesti seinään. Loppujen lopuksi käteen jäi keskeytys sateen takia. Toivottavasti saan olla mukana myös ensi kisassa.



Tuomarit siis;

Aappo1 ja varsinkin JRantala puhutteluun. Minun mielestä Aappo ansaitsisi ainakin huomautuksen, mutta Rantala jonkun rangaistuksen, käsittämätöntä, että tullaan sarjaan ja sitten pelleillään tuollain.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kauden ensimmäinen kisani starttasi huonon aika-ajon jälkeen 12:sta ruudusta. Lähdössä nousin siihen 9-10 sijalle, KUNNES aappo1 tulee takaa vasemmalta ja tuuppaisee minut seinään? Entiedä oliko vahinko vai tahallinen, mutta aika ihmeellisesti osui, kun oli hyvin tilaa. Siitä sitten hakemaan uusi etusiipi ja SJ murskasi autonsa ja SC radalle, joka sopi minulle vallan mainiosti kun olin jo jäänyt hännille. SC:n lähdettyä kävimme taikojan kanssa todella tiukka kamppailua pistesijasta, pitkä painostus tuotti tulosta ja takasiipi auki painelin ohi ja samantien pyörähdän ja seinään. Sama rumba uudelleen elikkä varikolle ja kisa melkeimpä pilalla kokonaan. En olisi uskonut, että tässä sarjassa on tuollaisia idiootteja kuten JRantala. Kaveri törmäsi seinään siten, että siipi irtosi, olen menossa pitkällä suoralla ohi, mutta Rantala päättää estää ja kiilata tahallisesti seinään. Loppujen lopuksi käteen jäi keskeytys sateen takia. Toivottavasti saan olla mukana myös ensi kisassa.



Tuomarit siis;

Aappo1 ja varsinkin JRantala puhutteluun. Minun mielestä Aappo ansaitsisi ainakin huomautuksen, mutta Rantala jonkun rangaistuksen, käsittämätöntä, että tullaan sarjaan ja sitten pelleillään tuollain.
Otetaan asia käsittelyyn ,mutta uskoisin että aappo1 ei ainakaan tahallaan mitään aiheuta. mutta rantala tapausta tutkitaan
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jooo. Sellanen kisa! Kuivalla meni oikein hyvin, taistelin coken ja pletorin kans sijoista 5-7 ja muutenki kaikki oli menny aikalailla putkeen. No sateella sitte niitä päänahannapsijoita tuli vähän väliä ohi ja kaiken huipuksi antimaikkeli vei toiseksiviimeiselläkierroksella ohi ja siinä meni viimenenki piste :D Märällä pyörähdin ekamutkassa ja taikoja vähä hipas etusiipeen, mut muuten aikalailla puhdas kisa. Tuo märkäkeli ei vaan meikäläiselle sovi muutako naintihommissa!!!
 
Ylös Bottom